Gå til innhold

Julegave fra deres partner

Anbefalte innlegg

Hva fikk dere i julegave fra deres partner i år, og er dere fornøyde?

Jeg har en kronisk vond rygg, har lenge siklet på en massasjestol som kan hjelpe på, men ikke tatt med råd til den.
Jeg fikk den til jul sammen med mumie kopp og skål. Veldig fornøyd :) 

Anonymkode: 04f18...a50

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445063-julegave-fra-deres-partner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hva fikk dere i julegave fra deres partner i år, og er dere fornøyde?

Jeg har en kronisk vond rygg, har lenge siklet på en massasjestol som kan hjelpe på, men ikke tatt med råd til den.
Jeg fikk den til jul sammen med mumie kopp og skål. Veldig fornøyd :) 

Anonymkode: 04f18...a50

Mummi-kopp, eller mumie?

Anonymkode: 5b854...cea

Fikk hotellovernatting kjøpt med bonuspoengene hans…. Fulgte ikke med noe instrukser om verken tid eller sted, så er skuffa. Har forsøkt å få dette forholdet til å funke lenge, og han har fått beskjed om hva jeg trenger. Dette beviste bare atter en gang at han ikke lytter 

Anonymkode: 1ae9c...178

Annonse

1 pysj. Ja, jeg elsker å få pysj så det er greit. Han vet jeg elsker gaver og alltid hva jeg ønsker meg, så syns dette var lite, han bruker svært lite krefter og tanker på gaver, syns det er synd, så ja, litt skuffet, men glad for pysjen.

Anonymkode: 466e2...9b7

Annonse

I det siste har en del opplevd her jeg bor at noen har prøvd å bryte seg inn midt på natten,så det har gjort at jeg er blitt redd for at det skal skje her også. Så kjæresten visste at jeg ønsket meg ringeklokke med camera for da hadde jeg følt meg tryggere. Å det fikk jeg blant annet i gave ❤  Vi bor ikke sammen enda foresten er derfor jeg ofte er alene om natten.

Anonymkode: 4e26a...03d

Jeg har fått et trommekurs i gave, og jeg elsker det. Det er en kulturskole i nærheten av der vi bor, som tilbyr kurs i masse forskjellige i strykebrettet, kor, teater, dans osv. Så der skal jeg ha en-til-en-kurs i slagverk/trommer. Jeg gleder meg. 🥰

Anonymkode: 9eb03...70c

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Å tenke på helse er ren omtanke 🙂

Den ene eksen min ga meg ting ham syntes var fint selv. Den andre ga meg det han visste JEG likte

Satt pris på begge, men mest siste. 

Nja.. Hadde jeg fått medlemskap på treningssenter skal jeg love deg at jeg ikke hadde blitt blid! Jeg hadde tatt det som ett hint om at jeg er blitt feit å må gjøre noe med det. Heldigvis vet kjæresten min at jeg hadde tatt det veldig ille opp å at det hadde gått på selvtilliten min,så det kommer han aldri til å kjøpe.

Anonym bruker skrev (På 29.12.2023 den 0.26):

Nja.. Hadde jeg fått medlemskap på treningssenter skal jeg love deg at jeg ikke hadde blitt blid! Jeg hadde tatt det som ett hint om at jeg er blitt feit å må gjøre noe med det. Heldigvis vet kjæresten min at jeg hadde tatt det veldig ille opp å at det hadde gått på selvtilliten min,så det kommer han aldri til å kjøpe.

Jeg har fått både tredemølle og kettlebells av mannen min før. Jeg elsker å trene, og blir selvfølgelig ikke fornærmet av at han gir meg gaver av denne typen. Tror også vi begge vet godt at et liv med trening øker sjansen for et langt liv med god psykisk og fysisk helse. Man skal være bra grinete for å bli sur av at noen ønsker det for en. 

Anonymkode: 64a76...ab7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...