Gå til innhold

Å guuuud beeeeeedre for et kjedelig forum!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor har du ikke det?

Anonymkode: e5db5...ded

Jeg gjetter at et visst kjønnet forum sparket ut vedkommende. Men da er reddit mer rette plassen for slike, ikke dette forumet. Vi har nok drama som det er...

Anonymkode: 4f10c...ba8

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Jeg gjetter at et visst kjønnet forum sparket ut vedkommende. Men da er reddit mer rette plassen for slike, ikke dette forumet. Vi har nok drama som det er...

Ikke kall folk for "slike" og "sånne" 

Det er distansering uten grunnlag. Det største utskuddet her er både godtatt og akseptert. Den som krenker folk mest og som ikke eier hverken oppdragelse eller noen egenskaper innen sosial  kompetanse. Den personen er inkludert av en grunn. Så "sånne" og *slike"kan du bare glemme. 

Det handler om aksept pga gruppedynamikk. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (5 minutter siden):

Ikke kall folk for "slike" og "sånne" 

Det er distansering uten grunnlag. Det største utskuddet her er både godtatt og akseptert. Den som krenker folk mest og som ikke eier hverken oppdragelse eller noen egenskaper innen sosial  kompetanse. Den personen er inkludert av en grunn. Så "sånne" og *slike"kan du bare glemme. 

Det handler om aksept pga gruppedynamikk. 

Kritiserer andre, mens du selv ikke går av veien for et lte brukerangrep.

Anonymkode: 4bb09...ded

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Uansett har hi et valg, selvfølgelig.  Man  ikke være på forum. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Kritiserer andre, mens du selv ikke går av veien for et lte brukerangrep.

Det var ikke noe angrep. Det er et faktum. Jeg har ingen grunn til å angripe vedkommende og har aldri gjort det. 

Annonse

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Det var ikke noe angrep. Det er et faktum. Jeg har ingen grunn til å angripe vedkommende og har aldri gjort det. 

Det var et brukerangrep, ferdig snakka.

Uansett har hi et valg, selvfølgelig.  Man  ikke være på forum. 

Noen ganger så bør man. For å endre litt på ting. Det er helt okay. Eller? 

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Så hvis jeg suer at du er en idiot, så er det ikke et angreo, men et faktum...ok.

ReneRene skrev (27 minutter siden):

Ikke kall folk for ... "sånne" 
...
Så "sånne"...du bare glemme.

Hvor skrev jeg "sånne"?

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Uthev ordet "sånne" i min kommentar.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvor skrev jeg "sånne"?

Uthev ordet "sånne" i min kommentar.

Det var godt du så poenget da. Selv om du setter fokus på uvesentligheter. Eller nettopp derfor 🙂

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Det var godt du så poenget da. Selv om du setter fokus på uvesentligheter. Eller nettopp derfor 🙂

Der kom personangrepet ja. Ikke så nøye med å putte ord i andres munn, og ikke nok med det, ikke så nøye med at du kommer med personangrep. Tommer tønner bråker mest.

Annonse

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Finn en annen plass å lek da. Djises. 

Anonymkode: 7befa...879

"fordi her kan vi ikke ta kritikk. Kritikk er uvelkomment. Da får du dra et annet sted og helst der du kom fra. VI skal nemlig IKKE kritiseres"

☺️

Endret av ReneRene
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Der kom personangrepet ja. Ikke så nøye med å putte ord i andres munn, og ikke nok med det, ikke så nøye med at du kommer med personangrep. Tommer tønner bråker mest.

Hvem har jeg angrepet? 

ReneRene skrev (16 minutter siden):

Det var intet poeng. Det er det aldri. 

Anonymkode: 3ddbe...3a5

ReneRene skrev (7 timer siden):

"fordi her kan vi ikke ta kritikk. Kritikk er uvelkomment. Da får du dra et annet sted og helst der du kom fra. VI skal nemlig IKKE kritiseres"

☺️

Hvis noen synes forumet er kjedelig,  og de som er på forumet fra før sier at vedkommende ikke  være her, siden vedkommende synes det er så kjedelig, da er det kritikk? Fantastisk. 

ReneRene skrev (7 timer siden):

☺️

Du er kjedelig. Det er ikke et personangrep det er bare fakta.

Anonymkode: 41dc4...5d9

Jeg tenker det er veldig spesielt å bruke tid på forum man synes er kjedelig. Det er også veldig spesielt å klage på hvor kjedelig det er uten å faktisk bidra med noe som er interessant eller gøy. Veldig mange trives med forumet og veldig mange har inget behov for å endre det. 

ReneRene skrev (11 timer siden):

Det var ikke meg hun fortalte. Men det blir for Internt og ekstremt usexy her. Derfor. Uffameg! 

En tråd om sex, her?! Nå ble jeg nysgjerrig, i hvilken tråd?? Ble det mer usexy enn vanlig mener du? 

Anonymkode: 8708f...000

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

En tråd om sex, her?! Nå ble jeg nysgjerrig, i hvilken tråd?? Ble det mer usexy enn vanlig mener du? 

Anonymkode: 8708f...000

Er du full? Er usexy det samme som sex?!

Anonymkode: 7befa...879

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 time siden):

Jeg tenker det er veldig spesielt å bruke tid på forum man synes er kjedelig. Det er også veldig spesielt å klage på hvor kjedelig det er uten å faktisk bidra med noe som er interessant eller gøy. Veldig mange trives med forumet og veldig mange har inget behov for å endre det. 

Det kunne vært underholdning for alle. Det som diskuteres her er allmennkunnskap. Eks hvilken skibukse til 13 åring som om det finnes et rett svar for dette. Skuffet over enda lite innholds rik tråd selv med meg som trådstarter. Gud så kjedelig tråd .

Anonymkode: fa214...7b9

Det kunne vært underholdning for alle. Det som diskuteres her er allmennkunnskap. Eks hvilken skibukse til 13 åring som om det finnes et rett svar for dette. Skuffet over enda lite innholds rik tråd selv med meg som trådstarter. Gud så kjedelig tråd .

Anonymkode: fa214...7b9

Det er heldigvis ikke plikt til å delta vet du😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...