Gå til innhold

Å guuuud beeeeeedre for et kjedelig forum!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg skriver som anonym for min egen skyld, og jeg skriver ikke med Nick for andres skyld…? At det var? 

Du skriver som anonym for at vi ikke skal kunne blokkere deg. Det er jo ingen annen grunn når du er like gjenkjennelig som anonym. Du tørster etter oppmerksomhet, og gjør hva du kan for å bli lagt merke til. Litt som de ‘umulige’ barna. 

Anonymkode: 3ddbe...3a5

Det skulle ikke være så vanskelig å forstå det øverste? 

At du ikke ser det paradoksale i det du skriver. Hadde du blokkert meg så hadde du ikke fått med deg hva jeg skrev, og nå bruker jeg nick så blokkeringen vil gjelde. Ikke bare det, men du velger å kommentere det jeg skriver også. Som flere gjør. Jeg kan nok ikke få mer oppmerksomhet enn hva du og andre VELGER å gi meg, så ta ansvar selv. Ikke pålegg meg ansvar for deg og dere. 

Jeg syns det er fint å få oppmerksomhet RUNDT en del TEMAER jeg tar opp, ja. Er ikke det hele poenget med å skrive innlegg- at folk leser eller deltar? 

Jeg svarer som anonym i flere tråder vanligvis, og nei, ingen "kjenner meg igjen" ut fra kommentarer. Lager jeg innlegg, ja. Du må ta ansvar for deg selv og delta på det du vil, og også unngå brukere du av an eller annen grunn ikke liker. 

Endret av ReneRene
ReneRene skrev (5 minutter siden):

Det skulle ikke være så vanskelig å forstå det øverste? 

At du ikke ser det paradoksale i det du skriver. Hadde du blokkert meg så hadde du ikke fått med deg hva jeg skrev, og nå bruker jeg nick så blokkeringen vil gjelde. Ikke bare det, men du velger å kommentere det jeg skriver også. Som flere gjør. Jeg kan nok ikke få mer oppmerksomhet enn hva du og andre VELGER å gi meg, så ta ansvar selv. Ikke pålegg meg ansvar for deg og dere. 

Jeg syns det er fint å få oppmerksomhet RUNDT en del TEMAER jeg tar opp, ja. Er ikke det hele poenget med å skrive innlegg- at folk leser eller deltar? 

Jeg svarer som anonym i flere tråder vanligvis, og nei, ingen "kjenner meg igjen" ut fra kommentarer. Lager jeg innlegg, ja. Du må ta ansvar for deg selv og delta på det du vil, og også unngå brukere du av an eller annen grunn ikke liker. 

Jo, vi kjenner deg igjen om du skriver mer enn to setninger. Man gidder jo bare ikke kommentere på det. 

Jeg svarer deg svært sjelden, nick eller ikke. I dag er jeg syk så da gidder jeg. Enn så lenge. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jo, vi kjenner deg igjen om du skriver mer enn to setninger. Man gidder jo bare ikke kommentere på det. 

Jeg svarer deg svært sjelden, nick eller ikke. I dag er jeg syk så da gidder jeg. Enn så lenge. 

Nei, og jeg kunne forklart hvordan jeg vet jeg ikke blir gjenkjent, men det er ingen vits. 

Jeg bryr meg liksom ikke så mye om når du svarer meg og hvor sjelden eller ofte. Hvorfor tror du det?

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Nei, og jeg kunne forklart hvordan jeg vet jeg ikke blir gjenkjent, men det er ingen vits. 

Jeg bryr meg liksom ikke så mye om når du svarer meg og hvor sjelden eller ofte. Hvorfor tror du det?

Du kan selvsagt ikke forklare at andre ikke vet noe😂

jeg tror da ikke at du bryr deg! Hvorfor tror du det?

Annonse

ReneRene skrev (2 timer siden):

Ja? Og TS er ganske morsom. Det er veldig få andre som er det her 😀 men dere kan... Når dere blir -unntatt- reglene. 

Hva er morsomt i hi sine innlegg?

Anonymkode: 4bb09...ded

ReneRene skrev (2 timer siden):

Jeg har folkeskikk. Jeg er ikke uhøflig, jeg angriper ikke folk og jeg kunne ikke drømt om å ekskludere noen heller. Eller være vulgær. Jeg har feil, ja. Og når jeg får påpekt at jeg har vært urimelig, så ber jeg om unnskyldning også. 

Du kvalifiserer jodine  brukerangrep som fakta, så da er det etter din mening ikke brukerangrep.....

Selvfølgelig gjør du det, og vi alle vet jo hvorfor.

Det sier du som anonym selv? 

Jeg trodde ærlig talt at brukere snakket sant når de skrev at de valgte å være anonyme pga dritt fra andre og stalking mm

Det kan jo være en sannhet i det fremdeles, men at noen velger anonym for å slippe og bli blokkert var nytt for meg. Men gir jo litt mening det også. 

Annonse

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Det sier du som anonym selv? 

Jeg trodde ærlig talt at brukere snakket sant når de skrev at de valgte å være anonyme pga dritt fra andre og stalking mm

Det kan jo være en sannhet i det fremdeles, men at noen velger anonym for å slippe og bli blokkert var nytt for meg. Men gir jo litt mening det også. 

Ikke skap deg. Hvorfor skal du ellers skrive som anonym når du blir gjenkjent uansett. Vi andre her inne er ikke så dumme som du tror. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Ikke skap deg. Hvorfor skal du ellers skrive som anonym når du blir gjenkjent uansett. Vi andre her inne er ikke så dumme som du tror. 

Ingen kommentar 🙂

Kira skrev (1 minutt siden):

Og 47 av innleggene er skrevet av deg….

Ja, det er jo som vanlig fordi flere henvender seg til meg da! Jeg svarer. 100 av innleggene er fra andre 🙂Fikk mye inspirasjon i tråden til nye innlegg jeg skal skrive ut på nyåret også! 

ReneRene skrev (16 minutter siden):

Jeg skrev at hun er ganske morsom. Hun har også skapt engasjement her 😀 tråden er på 6 sider nå. 

Det at noen skriver at de er morsom betyr ikke at de er det. Det må vi vurdere selv. Er det innlegg i denne tråden du synes er morsomme? Det er ikke lengden på tråden som sier noe om engasjementet eller kvaliteten på tråden. Om to brukere skriver innlegg til hverandre som har har karakter "ja", "Nei" så gir det andre lite selv om tråden er lang.

Anonymkode: 2d360...43b

Det at noen skriver at de er morsom betyr ikke at de er det. Det må vi vurdere selv. Er det innlegg i denne tråden du synes er morsomme? Det er ikke lengden på tråden som sier noe om engasjementet eller kvaliteten på tråden. Om to brukere skriver innlegg til hverandre som har har karakter "ja", "Nei" så gir det andre lite selv om tråden er lang.

Anonymkode: 2d360...43b

Jeg har fått meg en god latter flere ganger gjennom tråden. Tro meg 🙂

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Fikk mye inspirasjon i tråden til nye innlegg jeg skal skrive ut på nyåret også! 

La det være, vi trenger ikke flere av dine oppdragertråder.

ReneRene skrev (12 minutter siden):

Ingen kommentar 🙂

Det er jo en form for bekreftelse. 

ReneRene skrev (4 minutter siden):

Ja, det er jo som vanlig fordi flere henvender seg til meg da! Jeg svarer. 100 av innleggene er fra andre 🙂Fikk mye inspirasjon i tråden til nye innlegg jeg skal skrive ut på nyåret også! 

Ser du på din deltagelse her som en jobb? Tenker du over hvilke innlegg du skal skrive?

Du har virkelig for lite i livet ditt. 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Det er jo en form for bekreftelse. 

Ser du på din deltagelse her som en jobb? Tenker du over hvilke innlegg du skal skrive?

Du har virkelig for lite i livet ditt. 

Du må ikke stille spørsmål og så komme med konklusjon uten å ha fått svar 😀

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...