Gå til innhold

Å guuuud beeeeeedre for et kjedelig forum!

Anbefalte innlegg

ReneRene skrev (9 minutter siden):

Julekalenderen her er unntatt regler om bla brukerangrep/ debatt. Helst det siste kanskje. Selv om det er noen aggresive utfall i den tråden, så er den faktisk av de morsomste her inne. Folk slipper seg litt mer løs og legger bort den ellers så viktige fasaden og den irriterende moralen som ofte hersker her. Så ja, det kan være mye morsommere å "bryte reglene" 

Jeg spurte hi om hun trodde det ikke var mulig å være morsom og likevel holde seg innenfor reglene. Jeg spurte ikke om hun synes det er morsommere å bryte regler.

Fortsetter under...

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Må jo lære en del brukere her folkeskikk. Det er ikke min feil. 

Jeg tror ingen på noe tidspunkt har sagt at du må lære noen noe som helst her altså. Det er helt og holdent «din feil» at du prøver å gjøre det. 

ReneRene skrev (8 minutter siden):

Jeg moraliserer over dem som alltid skal moralisere over andre på falskt grunnlag 🙂 de som alltid setter seg selv som gode eksempler, være nedlatende, ekskluderende og kommer med pekefingeren. DE moraliserer jeg over. Så ja, du har forsåvidt rett. 

Men det er jo deg selv du beskriver her. Hvordan kan du ikke se det?!?

Anonymkode: 3ddbe...3a5

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Jeg spurte hi om hun trodde det ikke var mulig å være morsom og likevel holde seg innenfor reglene. Jeg spurte ikke om hun synes det er morsommere å bryte regler.

Ja? Og TS er ganske morsom. Det er veldig få andre som er det her 😀 men dere kan... Når dere blir -unntatt- reglene. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men... ReneRene, hvorfor går du rundt med en bjelke i øyet ditt for?

Anonymkode: 4f10c...ba8

Jeg har folkeskikk. Jeg er ikke uhøflig, jeg angriper ikke folk og jeg kunne ikke drømt om å ekskludere noen heller. Eller være vulgær. Jeg har feil, ja. Og når jeg får påpekt at jeg har vært urimelig, så ber jeg om unnskyldning også. 

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (4 minutter siden):

Du må gjerne bli så lenge du vil for min del, men det gir i alle fall forumet mer hvis du velger å bidra til gode samtaler, gode diskusjoner, unngå trolling og ikke minst unngå klaging som du gjør i din tråd her. 

Hvis jeg holder en måned er jeg stolt av meg selv, jeg tror jeg har u diagnosert adhd. Foruten synes jeg samtalen med deg var nyttig og god. Det kan du være enig i? Jeg har stor respekt for alle flotte menneskene her som bruker sin tid på å prate med meg. Men nå må jeg gå. Vær hilset og på gjensyn. 

Anonymkode: fa214...7b9

Jeg har folkeskikk. Jeg er ikke uhøflig, jeg angriper ikke folk og jeg kunne ikke drømt om å ekskludere noen heller. Eller være vulgær. Jeg har feil, ja. Og når jeg får påpekt at jeg har vært urimelig, så ber jeg om unnskyldning også. 

Jeg tror på at du tror du har rett. Det er ganske forstyrrende. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (3 minutter siden):

Jeg tror ingen på noe tidspunkt har sagt at du må lære noen noe som helst her altså. Det er helt og holdent «din feil» at du prøver å gjøre det. 

Tror du noen sier "kan du lære oss folkeskikk!" 😀 Jeg skriver som jeg vil- akkurat som du gjør. Du moraliserer bra du også 🙃

Jeg har folkeskikk.

Vel...

Jeg er ikke uhøflig

Vel...

jeg angriper ikke folk

Vel...

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Og når jeg får påpekt at jeg har vært urimelig, så ber jeg om unnskyldning også.

Vel...

Det har vel vært åpenbart ganske lenge at hun har en psykisk lidelse

Anonymkode: f1683...505

Dette er helt typisk eksempel på elendig folkeskikk  🙂 det er ikke normalt å snakke sånn til folk ...

Annonse

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Dette er helt typisk eksempel på elendig folkeskikk  🙂 det er ikke normalt å snakke sånn til folk ...

Jo, det er helt normalt å prøve å realitetsorientere folk når de ikke skjønner samfunnets sosiale normer når man deltar på et forum. Men som sagt, så skjønner jeg at du faktisk tror at du har den rollen du innbiller deg her inne. 

ReneRene skrev (5 minutter siden):

Tror du noen sier "kan du lære oss folkeskikk!" 😀 Jeg skriver som jeg vil- akkurat som du gjør. Du moraliserer bra du også 🙃

Det gjør du. Det er bare uforståelig hvordan du føler sånn trang til å forandre på noe som for mange fungerer godt allerede. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jo, det er helt normalt å prøve å realitetsorientere folk når de ikke skjønner samfunnets sosiale normer når man deltar på et forum. Men som sagt, så skjønner jeg at du faktisk tror at du har den rollen du innbiller deg her inne. 

Uhøflig. Det er igjen dårlig folkeskikk. Dere understreker alltid poenget mitt 🙂

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Det gjør du. Det er bare uforståelig hvordan du føler sånn trang til å forandre på noe som for mange fungerer godt allerede. 

Syns du dårlig folkeskikk fungerer? 

Syns du dårlig folkeskikk fungerer? 

Det gjør det sjelden, men det er sjelden dårlig folkeskikk kun fra den ene parten her inne. Mange ganger er det lurt å gå i seg selv før man skal veilede andre. Det gjelder forøvrig oss alle. 

Igjen. 

Poenget med det med bjelke, ReneRene, er at den er så stor at en ikke ser den selv. Det er det du ikke gjør, ser bjelken i ditt eget øye.

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Det gjør det sjelden, men det er sjelden dårlig folkeskikk kun fra den ene parten her inne. Mange ganger er det lurt å gå i seg selv før man skal veilede andre. Det gjelder forøvrig oss alle. 

Som sagt så angriper jeg ikke brukere. Jeg er høflig, og når jeg er urimelig mot noen så ber jeg om unnskyldning. Jeg er ikke vulgær og jeg ekskluderer ikke noen. Jeg er ikke feilfri, langt fra, og bare påpeke hva jeg gjør feil. Be my guest. Tåler det jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...