Gå til innhold

Å guuuud beeeeeedre for et kjedelig forum!

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Det kunne vært underholdning for alle. Det som diskuteres her er allmennkunnskap. Eks hvilken skibukse til 13 åring som om det finnes et rett svar for dette. Skuffet over enda lite innholds rik tråd selv med meg som trådstarter. Gud så kjedelig tråd .

Anonymkode: fa214...7b9

Du er patetisk.

Anonymkode: 4bb09...ded

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det kunne vært underholdning for alle. Det som diskuteres her er allmennkunnskap. Eks hvilken skibukse til 13 åring som om det finnes et rett svar for dette. Skuffet over enda lite innholds rik tråd selv med meg som trådstarter. Gud så kjedelig tråd .

Ja guuuuuuud beeeeeedre for en kjedelig tråd du har laget

Anonymkode: f1683...505

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Selv med deg som trådstarter altså? Selv da ble tråden kjedelig? Og du som startet så bra i hi med å klage på hvor kjedelig det er her. Merkelig at det ikke ble en spennede, morsom og interessant tråd 🙃

Anonymkode: 3ddbe...3a5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

En tråd om sex, her?! Nå ble jeg nysgjerrig, i hvilken tråd?? Ble det mer usexy enn vanlig mener du? 

Anonymkode: 8708f...000

Jeg vil jo ikke si hvilken tråd det var, for det blir feil siden jeg sa at brukeren skrev under Nick 🙂 

Nei, poenget er at dette er ikke forumet for sånt i mitt syn. Ikke under Nick, for det blir altfor internt. Det er selvfølgelig meg, 😀 ( eller kanskje ikke )

Annonse

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Jeg vil jo ikke si hvilken tråd det var, for det blir feil siden jeg sa at brukeren skrev under Nick 🙂 

Nei, poenget er at dette er ikke forumet for sånt i mitt syn. Ikke under Nick, for det blir altfor internt. Det er selvfølgelig meg, 😀 ( eller kanskje ikke )

Du kan på generelt grunnlag gå ut fra at det er deg. 

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Adm trenger vel ikke vite at du er patetisk. 

Guuud bedre for en stygg munnbruk på deg. Gå i skammekroken eller gapestokken. Fysj! Vask munnen med zalo før du kommer tilbake.

Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

Er du dum? 

Anonymkode: 8708f...000

Ikke sist jeg sjekka iallefall men å kalle noen dumme på et forum er nokså flaut. Tror du skal logge av. Dette er ikke bra for deg 😄

Anonymkode: 7befa...879

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Du kan på generelt grunnlag gå ut fra at det er deg. 

Nei det tror jeg ikke. Mange av oss får bilder i hodet når vi leser. Det er kanskje mest oss med mer velutviklet fantasi og som elsker bøker fks. Jeg ser lett for meg bruker her og hvordan de er etter å ha vært her en god stund. Det er faktisk ganske normalt, selv om jeg også vet at jeg ville blitt overrasket om jeg så flere her i virkeligheten. 

Nå har jeg dannet meg er veldig usexy bilde av den brukeren, så det ble helt feil å få det nye bildet i hodet.

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Selv med deg som trådstarter altså? Selv da ble tråden kjedelig? Og du som startet så bra i hi med å klage på hvor kjedelig det er her. Merkelig at det ikke ble en spennede, morsom og interessant tråd 🙃

Ja. Det var ikke mine bidrag som ble kjedelig; det var det i mellom. Alltid skal dere gå på ReneRene. Altså voksne mennesker…. Jeg blir så matt! Er voksen barnehage dette som kaster sand på en en person måned etter måned. Jiiz! Nå som jeg endelig kunne tilbringe hele månden med dere.. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja. Det var ikke mine bidrag som ble kjedelig; det var det i mellom. Alltid skal dere gå på ReneRene. Altså voksne mennesker…. Jeg blir så matt! Er voksen barnehage dette som kaster sand på en en person måned etter måned. Jiiz! Nå som jeg endelig kunne tilbringe hele månden med dere.. 

Mener du at dine bidrag er spennende?

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hva bidrar du med av morsomme og gode innspill her inne selv? 

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Hva bidrar du med av morsomme og gode innspill her inne selv? 

Altså jeg kan lage morsomme diskusjoner og tråder men jeg vil ikke bli kastet ut. Derfor holder jeg meg pent og pyntelig til reglementet. På saklig nivå siden jeg er en voksen bedårende og høflig person. Skal gå inn i 2024 med ren regelbok! 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Altså jeg kan lage morsomme diskusjoner og tråder men jeg vil ikke bli kastet ut. Derfor holder jeg meg pent og pyntelig til reglementet. På saklig nivå siden jeg er en voksen bedårende og høflig person. Skal gå inn i 2024 med ren regelbok! 

Tenker du at det ikke er mulig å være morsom uten å bryte reglene? 

mamma til adhd gutt<3 skrev (2 minutter siden):

Julekalenderen her er unntatt regler om bla brukerangrep/ debatt. Helst det siste kanskje. Selv om det er noen aggresive utfall i den tråden, så er den faktisk av de morsomste her inne. Folk slipper seg litt mer løs og legger bort den ellers så viktige fasaden og den irriterende moralen som ofte hersker her. Så ja, det kan være mye morsommere å "bryte reglene" 

mamma til adhd gutt<3 skrev (5 minutter siden):

Nei man kan ikke blomstre for fullt, for da mistenker folk at det er trolling. 

ReneRene skrev (Akkurat nå):

Julekalenderen her er unntatt regler om bla brukerangrep/ debatt. Helst det siste kanskje. Selv om det er noen aggresive utfall i den tråden, så er den faktisk av de morsomste her inne. Folk slipper seg litt mer løs og legger bort den ellers så viktige fasaden og den irriterende moralen som ofte hersker her. Så ja, det kan være mye morsommere å "bryte reglene" 

Og det kommer fra forumpolitiet selv 😂

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og det kommer fra forumpolitiet selv 😂

Jeg moraliserer over dem som alltid skal moralisere over andre på falskt grunnlag 🙂 de som alltid setter seg selv som gode eksempler, være nedlatende, ekskluderende og kommer med pekefingeren. DE moraliserer jeg over. Så ja, du har forsåvidt rett. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (9 minutter siden):

Men jeg har gleden av å glede dere med at mitt besøk varer hele måneden. Dere trenger et frisk pust her inne, så dere ikke blir rynkete og gråere. Jeg føler meg be-æret av at vi sammen skal inn i 2024 her på foreldreforumet.no. 

ReneRene skrev (2 minutter siden):

Jeg moraliserer over dem som alltid skal moralisere over andre på falskt grunnlag 🙂 de som alltid setter seg selv som gode eksempler, være nedlatende, ekskluderende og kommer med pekefingeren. DE moraliserer jeg over. Så ja, du har forsåvidt rett. 

Oi, så høyt du sitter på den hesten din, ReneRene! 😲

Anonymkode: 4f10c...ba8

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Nei man kan ikke blomstre for fullt, for da mistenker folk at det er trolling. 

Ok. Jeg er ikke enig med deg i at det ikke er mulig å blomstre helt ut som du sier, men det er selvsagt din oppfatning og vi må ikke være enige. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men jeg har gleden av å glede dere med at mitt besøk varer hele måneden. Dere trenger et frisk pust her inne, så dere ikke blir rynkete og gråere. Jeg føler meg be-æret av at vi sammen skal inn i 2024 her på foreldreforumet.no. 

Du må gjerne bli så lenge du vil for min del, men det gir i alle fall forumet mer hvis du velger å bidra til gode samtaler, gode diskusjoner, unngå trolling og ikke minst unngå klaging som du gjør i din tråd her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...