Gå til innhold

Sa opp jobben etter 2 timer …helsevesenet..!

Anbefalte innlegg

Hadde opplærings vakt på sykehjem og sa opp etter 2 timer. Hun jeg var på opplæring med mente jeg skulle gjøre stell på voksne mennesker. Hun som var med meg kunne vært pasient selv. Så derfor sa jeg opp og gikk derfra. Hvordan forklarer jeg til dette mine kjære? 

Anonymkode: 788af...1dc

Fortsetter under...

Det er nok bare å legge seg langflat og beklage at du ikke taklet en helt normal og svært viktig jobb som kunne gitt deg en stabil inntekt. 
Det er nok bra du gikk så raskt, for ingen burde bli utsatt for slike holdninger når de trenger hjelp.

Annonse

amandine skrev (4 timer siden):

Det er nok bare å legge seg langflat og beklage at du ikke taklet en helt normal og svært viktig jobb som kunne gitt deg en stabil inntekt. 
Det er nok bra du gikk så raskt, for ingen burde bli utsatt for slike holdninger når de trenger hjelp.

Altså jeg trodde det var holde de med selskap, lage mat og prate med de. Det er mange oppgaver jeg kunne gjort enn å stelle folk. 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hva trodde du at jobben gikk ut på?

Du får fortelle din kjære at du ikke takler en normal jobbhverdag og at du ikke skjønte hva det å jobbe innen helsevesenet innebar. 

Anonymkode: f2440...1ae

Som skrevet være sosial. Tror ikke mine kjære blir stolt av meg nå. Fikk jobben 1 dag etter søknad var sendt. 

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Altså jeg trodde det var holde de med selskap, lage mat og prate med de. Det er mange oppgaver jeg kunne gjort enn å stelle folk. 

Hehe, finnes det egentlig folk som tror sykehjemsplasser er for de som trenger selskapsdame? 

Du drar trollingen din akkurat litt for langt til at det er sannsynlig, da får du ikke resultatet du ønsker. Du må få en idé, og vite akkurat hvor langt du kan dra det for at folk skal tro på deg.

Anonymkode: 31f30...79d

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hehe, finnes det egentlig folk som tror sykehjemsplasser er for de som trenger selskapsdame? 

Du drar trollingen din akkurat litt for langt til at det er sannsynlig, da får du ikke resultatet du ønsker. Du må få en idé, og vite akkurat hvor langt du kan dra det for at folk skal tro på deg.

Dette er ikke tull. Er min første tråd her på foreldre forum. Dette har dessverre skjedd i dag. Egentlig ville jeg bare høre hvordan jeg skal legge det frem. Siden jeg skal studere i helse om en stund. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Dette er ikke tull. Er min første tråd her på foreldre forum. Dette har dessverre skjedd i dag. Egentlig ville jeg bare høre hvordan jeg skal legge det frem. Siden jeg skal studere i helse om en stund. 

Du skal studere et helsefag, men fikser ikke stell på et sykehjem 😂

Anonym bruker skrev (48 minutter siden):

Vel, da vet du at helsefag ikke er noe for deg. Og du bør ha lært deg å lese jobbannonsen før du søker. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du skal studere et helsefag, men fikser ikke stell på et sykehjem 😂

amandine skrev (46 minutter siden):

Vel, da vet du at helsefag ikke er noe for deg. Og du bør ha lært deg å lese jobbannonsen før du søker. 

Ja. Ser i annen retning. Det stod dog ikke stell i jobb annonsen amadine det stod omsorg. Jeg gav omsorg. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja. Ser i annen retning. Det stod dog ikke stell i jobb annonsen amadine det stod omsorg. Jeg gav omsorg. 

Trodde du på alvor at du skulle være selskapsdame? Hvem tenkte du skulle ta seg av stellet?

Anonymkode: f2440...1ae

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Håper virkelig dette er bare tull. 

Skremmende om et sånt menneske i det hele tatt fikk komme inn til de eldre og skrøpelige på et sykehjem!!!

Anonymkode: 9cafa...570

Ro ned litt. Hun har vel ikke skadet noen? 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...