Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #1 Del Skrevet 28. desember 2023 Har ny samboer, han har flyttet til meg, da jeg har tre egne barn og han har ingen. Litt under en time unna. Han er veldig nær sine foreldre og helt fram til han flyttet hit så har jeg syns det har vært fint, men det endret seg litt i jula. Jeg feiret hos hans foreldre, med hans bror, kone og dems barn. De er alle veldig tette, kommer fra samme by og lever livet oppi hverandre hver dag. De har ekstremt mye med hverandre å gjøre, i alle aspekter i livet. Det er veldig fint, men jeg er ikke vant til å ha det sånn. Har et godt forhold med mine foreldre, men snakker med de maks en gang i uken. Mora til min samboer ringer og sender meldinger hver eneste dag. I jula ytret hun to ganger, veldig bestemt at tradisjonen tro var alle samlet, og slik skulle det være i mange juler fremover, altså at min samboer skal kun feire jul hos dem og ikke sammen med meg. Jeg så hun reagerte veldig da jeg fikk en dyr klokke til jul, hun så nesten sjalu ut, og ganske sjokkert. Hun er veldig snill og hyggelig med meg, men jeg lurer på om det kommer til å bli et problem når han etterhvert kommer til å velge meg over henne, slik det noen ganger kommer til å være. Hva tenker dere og Hvordan er det hos dere? Anonymkode: 17556...33c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445048-hvor-n%C3%A6rt-er-for-n%C3%A6rt-med-sine-foreldre-hvor-n%C3%A6r-er-din-mann-med-sine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #2 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg er veldig nær mine foreldre og søsken. Vi bor bare et par kilometer unna hverandre og snakker sammen flere ganger i uka. Det kan gå uker mellom hver gang vi sees, men vi kan også sees flere dager på rad i høytider og ferier. Vi har mye moro sammen og vi stiller opp for hverandre. Om noen skal male huset eller bygge terrasse så stiller vi mannsterke og får jobben gjort. Min mann har etter hvert fått samme type forhold til min familie som det jeg har og finner på ting med brødrene min og faren min uten meg. Han har et helt annet forhold til sin egen familie. Faren hans snakker han med kanskje fire ganger i året og vi ser han annen hvert år. Moren ser vi oftere men forholdet er ikke godt. Hun er ikke psykisk frisk og er et vanskelig menneske. Jeg vet ikke om det er noe som er "for nært" så lenge forholdet er til alles nytte og glede. Anonymkode: b80cd...540 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445048-hvor-n%C3%A6rt-er-for-n%C3%A6rt-med-sine-foreldre-hvor-n%C3%A6r-er-din-mann-med-sine/#findComment-150050666 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ReneRene Skrevet 28. desember 2023 #3 Del Skrevet 28. desember 2023 (endret) Det virker litt rart at hun skulle bli sjalu over gaven du fikk? Hun kan ikke bestemme hvor han skal feire jul, og hun sa det kanskje sånn fordi hun vil på den måten si at hun setter pris på at han er der. Jeg vet heller ikke hvilke situasjoner du tenker at han vil velge deg over henne? Ikke overtenk dette og se heller hvordan det blir i realiteten. Så lenge hun var hyggelig mot deg, så er det viktigste. Foreløpig. Mine ekser hadde nære forhold til sine. Den ene bodde på samme tun. Det ble noen uoverensstemmelser, men jeg ble veldig glad i moren hans selv. Har godt forhold til mine også. Endret 28. desember 2023 av ReneRene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445048-hvor-n%C3%A6rt-er-for-n%C3%A6rt-med-sine-foreldre-hvor-n%C3%A6r-er-din-mann-med-sine/#findComment-150050677 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå