Gå til innhold

Postnord som kaster på pakker,får det ingen konsekvens?

Anbefalte innlegg

Nok en gang har jeg sett video der postnord sjoføren står på avstand å bare kaster pakken bort til inngangsdøren.Dette ble fanget opp av ringeklokken med kamera som kunden hadde.Det ble lagt ut i en facebookgruppe på facebook. Denne gangen var det i Norge. Å før jul var det en episode der postnord sjoføren hadde kastet pakken så julegaven som var inni var blitt ødelagt. Det var også i Norge.

Men får ikke sånn oppførsel noe konsekvens?? Regner jo med at flere av de ansatte hadde blitt mer forsiktig om sånn oppførsel fikk noe konsekvens,men nå ser vi jo bare mer og mer om dette i media. 

Å hvilken konsenkvens hadde vært naturlig her? Er bare nygjerrig. Mens syns jo det burde få en konsekvens når en ansatt ødelegger pakker til kunder

Anonymkode: 3c12e...094

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Null konsekvens. Selskapet trenger sjåførene.

Anonymkode: d7160...ba0

Nei det er det inntrykket jeg også har,å da ser vi jo bare mer og mer av denne oppførselen 😡 

Helt utrolig at de får beholde jobbene sine hvertfall. Jobber du i butikk så skal det veldig lite til før du blir sagt opp om du er høflig mot en kunde. Mens i postnord kan de ødelegge pakker til kundene uten at det får noe konsekvens.

the amazing spidermamma skrev (11 minutter siden):

Hvordan vet dere at det ikke får konsekvenser? 

Siden det skjer igjen og igjen, så er vel ikke det en så unaturlig konklusjon å komme til.

Anonymkode: 8e553...41c

Annonse

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Siden det skjer igjen og igjen, så er vel ikke det en så unaturlig konklusjon å komme til.

Anonymkode: 8e553...41c

Det er sånn jeg også har tenkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...