Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #1 Skrevet 27. desember 2023 Jeg skal (prøve å) Lage bedre og mer varierte middager hjemme med mer fisk og mer bønner og linser Gå turer oftere Øve mer på instrumentet jeg spiller Du da? Anonymkode: 2e4a9...0ac
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #2 Skrevet 27. desember 2023 Jeg må ned i vekt. Gammel klisje, men nå går det ikke lenger, alt er vondt. Anonymkode: 03215...7b1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #3 Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Jeg må ned i vekt. Gammel klisje, men nå går det ikke lenger, alt er vondt. Anonymkode: 03215...7b1 Lykke til! Jeg håper jeg også går ned i vekt ved at jeg gjør det jeg skriver over. Anonymkode: 2e4a9...0ac
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #4 Skrevet 27. desember 2023 Begynne å trene kanskje. Er blitt 36 år nå så er vel på tide å begynne å trene. Slutte å drikke brus hver dag Anonymkode: 90c79...bf1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #5 Skrevet 27. desember 2023 Jeg skal: - Starte å trene/bevege meg mer. - Sunnere kosthold, mer mat fra bunnen. - Mer ut på tur/utetid også når vi er hjemme (er masse ute på jobb og på hytta). - Kontroll på økonomi. Anonymkode: 0dcdb...d22
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #6 Skrevet 27. desember 2023 Slutte å drikke brus Gå tur hver dag Godteri kun lørdager Varierte middager, gjerne en ny rett i uken Anonymkode: a1f17...86f
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #7 Skrevet 27. desember 2023 Nei. Utelivsbransjen vet at januar er en så dårlig måned for omsetning. Alle skal slanke seg. Alle skal slutte å drikke alkohol, eller i det minste redusere kraftig. Alle skal spare og alle skal slutte å røyke festrøyk også. Så alle skal bli mer sporty og sunne, og utelivsbransjen bare " vi avventer", og så kommer Februar og alle har gitt opp. Det er tid for konserter, mer arrangementer med fest og alkohol. Og festrøyk. Sånn er det. Nyttårsforsetter holder ut Januar. Noen ganger ryker dem før 😆 Anonymkode: 6e4f7...84b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #8 Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Nei. Utelivsbransjen vet at januar er en så dårlig måned for omsetning. Alle skal slanke seg. Alle skal slutte å drikke alkohol, eller i det minste redusere kraftig. Alle skal spare og alle skal slutte å røyke festrøyk også. Så alle skal bli mer sporty og sunne, og utelivsbransjen bare " vi avventer", og så kommer Februar og alle har gitt opp. Det er tid for konserter, mer arrangementer med fest og alkohol. Og festrøyk. Sånn er det. Nyttårsforsetter holder ut Januar. Noen ganger ryker dem før 😆 Anonymkode: 6e4f7...84b Å du er i ditt postive hjørnet idag ser jeg 😂 Anonymkode: 90c79...bf1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #9 Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Å du er i ditt postive hjørnet idag ser jeg 😂 Anonymkode: 90c79...bf1 Velvel. Alle i den bransjen blir enten objektive eller i mange tilfeller kyniske. Akkurat som med drosjene som kjører dem fram og tilbake. Gjester og passasjerer glemmer fort. Vi som jobber gjør ikke det. Vi husker, og det er derfor vi overlever i buisnessen 🙂 Anonymkode: 6e4f7...84b
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #10 Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Nei. Utelivsbransjen vet at januar er en så dårlig måned for omsetning. Alle skal slanke seg. Alle skal slutte å drikke alkohol, eller i det minste redusere kraftig. Alle skal spare og alle skal slutte å røyke festrøyk også. Så alle skal bli mer sporty og sunne, og utelivsbransjen bare " vi avventer", og så kommer Februar og alle har gitt opp. Det er tid for konserter, mer arrangementer med fest og alkohol. Og festrøyk. Sånn er det. Nyttårsforsetter holder ut Januar. Noen ganger ryker dem før 😆 Anonymkode: 6e4f7...84b Helt omvendt av treningsstudio. Lange køer på timer heile januar, men litt ut i februar blir det levelig for de som trener hele året…. Anonymkode: bc303...faf
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #11 Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Helt omvendt av treningsstudio. Lange køer på timer heile januar, men litt ut i februar blir det levelig for de som trener hele året…. Anonymkode: bc303...faf Å jeg som trodde JEG var lite utholdende 😂 De få gangene jeg har begynt å trene så har det hvertfall holdt i 3 månender Anonymkode: 90c79...bf1
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #12 Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Helt omvendt av treningsstudio. Lange køer på timer heile januar, men litt ut i februar blir det levelig for de som trener hele året…. Anonymkode: bc303...faf Nettopp 😀 Anonymkode: 6e4f7...84b
Optatium Skrevet 27. desember 2023 #13 Skrevet 27. desember 2023 Jeg skal spise mer fisk og gi litt mer faen.
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #14 Skrevet 27. desember 2023 Optatium skrev (14 minutter siden): Jeg skal spise mer fisk og gi litt mer faen. Jeg er trøtt og så feil : Jeg skal spise mer FOLK og gi litt mer faen. Anonymkode: 6e4f7...84b
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #15 Skrevet 28. desember 2023 I år: Være mere ute i frisk luft. I fjor hadde jeg: Slutte å drikke brus. Resultat: 👍🏼 Slutte å spise godteri og sjokolade. Resultat: 👍🏼 Gå ned i vekt. Resultat: minus nesten 44 kg. Anonymkode: 7d88e...0ec
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #16 Skrevet 28. desember 2023 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): I år: Være mere ute i frisk luft. I fjor hadde jeg: Slutte å drikke brus. Resultat: 👍🏼 Slutte å spise godteri og sjokolade. Resultat: 👍🏼 Gå ned i vekt. Resultat: minus nesten 44 kg. Anonymkode: 7d88e...0ec Så flink du er 👏🏻👏🏻👏🏻 Anonymkode: 90fd0...889
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #17 Skrevet 28. desember 2023 Ha mer sex. Anonymkode: 3ff0c...e21
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #18 Skrevet 28. desember 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): I år: Være mere ute i frisk luft. I fjor hadde jeg: Slutte å drikke brus. Resultat: 👍🏼 Slutte å spise godteri og sjokolade. Resultat: 👍🏼 Gå ned i vekt. Resultat: minus nesten 44 kg. Anonymkode: 7d88e...0ec Kan jeg spørre hvordan du gikk ned så mye? Hva forandret du på foruten å slutte med brus, godteri og sjokolade? Anonymkode: a1f17...86f
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #19 Skrevet 28. desember 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): Nei. Utelivsbransjen vet at januar er en så dårlig måned for omsetning. Alle skal slanke seg. Alle skal slutte å drikke alkohol, eller i det minste redusere kraftig. Alle skal spare og alle skal slutte å røyke festrøyk også. Så alle skal bli mer sporty og sunne, og utelivsbransjen bare " vi avventer", og så kommer Februar og alle har gitt opp. Det er tid for konserter, mer arrangementer med fest og alkohol. Og festrøyk. Sånn er det. Nyttårsforsetter holder ut Januar. Noen ganger ryker dem før 😆 Anonymkode: 6e4f7...84b Snakk for deg selv! Mitt nyttårsforsett for 2023 var å gå ned 40 kg. Per nå, 28.12 har jeg gått ned 37,7 kg og er i god form. Selv om du ikke har viljestyrke betyr det ikke at andre ikke har…. Anonymkode: 126ad...700
WaltzingMathilda Skrevet 28. desember 2023 #20 Skrevet 28. desember 2023 Nyttårforsettet mitt i fjor var å bli flinkere å holde kontakt med nevøer og nieser. Det har jeg holdt føler jeg. Jeg sender dem alle en snap eller mld en gang i uka, minst. Som oftest snap. i år blir nyttårsforsettet og bli flinkere å invitere folk på middag/besøk/kaffe, hva som helst egentlig.
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #21 Skrevet 28. desember 2023 Anonym bruker skrev (6 timer siden): Kan jeg spørre hvordan du gikk ned så mye? Hva forandret du på foruten å slutte med brus, godteri og sjokolade? Anonymkode: a1f17...86f Jeg har ikke gått ned så mye da, men 25 kilo er også noe. Jeg har spist mer av det som er bra for meg, da orker man naturlig nok mindre av det andre. Prøver å spørre om jeg egentlig er sulten eller tørst eller fysen, og er det det siste så prøver jeg å distrahere meg selv. Mer bevegelse har også hjulpet. Anonymkode: fdc26...121
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #22 Skrevet 28. desember 2023 Jeg skal fortsette å være en god mor og til nytte for menneskene rundt meg. Anonymkode: 50034...830
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2023 #23 Skrevet 29. desember 2023 -tenke mere positivt - fortsette med de gode vanene jeg startet med etter sommeren, regelmessig trening og sunt kosthold - bruke mindre tid på mennesker og opplevelser som tapper meg for energi Anonymkode: f31d7...6fb
Anonym bruker Skrevet 29. desember 2023 #24 Skrevet 29. desember 2023 - Være ute litt hver dag - Invitere andre hjem til oss oftere. Vi har vært veldig lite aktive sosialt siden pandemien. Dette ønsker vi å snu, og ta initiativ selv. Anonymkode: 552a0...0b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå