Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #26 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg tror jeg kommer til å leve mer i harmoni med meg selv de siste årene hvis jeg vet at jeg etterlater meg verdier til barna mine. Deres trygghet, i en gal verden, er langt viktigere for meg enn å leve i sus og dus på tampen av livet. Jeg har satt dem til verden, og for meg har det enorm verdi å sikre dem som best jeg kan. Anonymkode: 3db98...827 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050234 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #27 Del Skrevet 27. desember 2023 sug lut skrev (1 time siden): Det er ikke normalt, det hi driver med. Det er vulgært og ufint og iskaldt. Og det er selvsagt ikke noe som heter arv på et tidspunkt der foreldrene er i live. Bare tenkte foreldre ville sikre sine barn en sikker fremtid i forskudd på arv. Er det ikke derfor vi arver da? Burde ikke foreldrene til hi dele med hi når de er milliarder? Anonymkode: 07ff2...f47 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050236 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #28 Del Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor det? Det er våre penger og våre verdier som vi står fritt til å bruke akkurat som vi vil. Om vi vil selge alt og reise på loffen de siste årene av livet vårt, så gjør vi det. Vi lever selv livet vårt etter de verdiene vi har opparbeidet oss selv og det vi har å leve av nå. Og kommer det noe ekstra fra generasjonen over oss om forhåpentligvis lenge, så er jo det fint, men enda finere er det at de lever et godt liv nå og koser seg med det de har. Eller om de bestemmer seg for å selge alt å gi det bort til noe de brenner for, så er det deres valg. Anonymkode: 08e17...b2a Men foreldrene til hi kan dele med hi? Anonymkode: 07ff2...f47 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050237 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #29 Del Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (11 minutter siden): Bare tenkte foreldre ville sikre sine barn en sikker fremtid i forskudd på arv. Er det ikke derfor vi arver da? Burde ikke foreldrene til hi dele med hi når de er milliarder? Anonymkode: 07ff2...f47 Hvorfor har du fått det for deg at HIs foreldre har milliarder? Anonymkode: 7fe94...e5b Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #30 Del Skrevet 27. desember 2023 Jeg håper mine foreldre lever et langt og lykkelig liv og at de har mange, mange år igjen å leve. Likevel har vi da snakket om arv? Nettopp for å unngå konflikter. Det sagt, ingen av oss søsken beklager oss på foreldrearv og at vi skal bruke det til å betale ned gjeld. Ingen av oss (så langt jeg vet) ønsker heller ikke at våre foreldre skal leve nøkternt for at vi skal arve mest mulig. En mellomting mellom ikke å nevne tema før foreldrene er i jorden som mange av dere skriver her, og ønske foreldregenerasjonen skal ha barnas økonomiske interesser i tankene, virker som oppskriften på familiefeide. Presiserer igjen, ikke som hi som virker grisk og kald, men å snakke naturlig om fordeling, burde være innafor. Anonymkode: d71dd...d8c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 27. desember 2023 #31 Del Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg håper mine foreldre lever et langt og lykkelig liv og at de har mange, mange år igjen å leve. Likevel har vi da snakket om arv? Nettopp for å unngå konflikter. Det sagt, ingen av oss søsken beklager oss på foreldrearv og at vi skal bruke det til å betale ned gjeld. Ingen av oss (så langt jeg vet) ønsker heller ikke at våre foreldre skal leve nøkternt for at vi skal arve mest mulig. En mellomting mellom ikke å nevne tema før foreldrene er i jorden som mange av dere skriver her, og ønske foreldregenerasjonen skal ha barnas økonomiske interesser i tankene, virker som oppskriften på familiefeide. Presiserer igjen, ikke som hi som virker grisk og kald, men å snakke naturlig om fordeling, burde være innafor. Anonymkode: d71dd...d8c Det er helt greit å snakke om arv, men da bør det være foreldrene som bringer det på bane. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #32 Del Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Hvorfor har du fått det for deg at HIs foreldre har milliarder? Anonymkode: 7fe94...e5b Hi sa millioner i kapital Anonymkode: 07ff2...f47 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #33 Del Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hi sa millioner i kapital Anonymkode: 07ff2...f47 Som altså ikke er det samme som milliarder.. Anonymkode: 58d8d...ff6 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #34 Del Skrevet 27. desember 2023 Min mor har lenge sagt at hun skal bruke opp rubbel og bit, og det er helt ok for meg. Men hun tok begjærlig imot arv da besteforeldrene mine døde. Jeg synes det hadde vært mer redelig å ikke ta imot noe når man ikke tenker å etterlate seg noe. Men det overrasker meg ikke at hun tar imot og deretter svir av alt. Jeg har visst siden jeg var liten at jeg bare har meg selv å stole på i knipe, og har ikke lagt opp livet slik at jeg er avhengig av foreldrene mine. Anonymkode: 0b2d0...bdf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050456 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #35 Del Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Min mor har lenge sagt at hun skal bruke opp rubbel og bit, og det er helt ok for meg. Men hun tok begjærlig imot arv da besteforeldrene mine døde. Jeg synes det hadde vært mer redelig å ikke ta imot noe når man ikke tenker å etterlate seg noe. Men det overrasker meg ikke at hun tar imot og deretter svir av alt. Jeg har visst siden jeg var liten at jeg bare har meg selv å stole på i knipe, og har ikke lagt opp livet slik at jeg er avhengig av foreldrene mine. Anonymkode: 0b2d0...bdf Hva med seg selv? Kommer du til å bruke opp rubbel og bit også, eller har du et ønske om å etterlate deg noe til barna du har satt til verden? Anonymkode: 3db98...827 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 27. desember 2023 #36 Del Skrevet 27. desember 2023 Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg håper mine foreldre lever et langt og lykkelig liv og at de har mange, mange år igjen å leve. Likevel har vi da snakket om arv? Nettopp for å unngå konflikter. Det sagt, ingen av oss søsken beklager oss på foreldrearv og at vi skal bruke det til å betale ned gjeld. Ingen av oss (så langt jeg vet) ønsker heller ikke at våre foreldre skal leve nøkternt for at vi skal arve mest mulig. En mellomting mellom ikke å nevne tema før foreldrene er i jorden som mange av dere skriver her, og ønske foreldregenerasjonen skal ha barnas økonomiske interesser i tankene, virker som oppskriften på familiefeide. Presiserer igjen, ikke som hi som virker grisk og kald, men å snakke naturlig om fordeling, burde være innafor. Anonymkode: d71dd...d8c Det er bra dere snakker om det på forhånd! Kjenner to forskjellige familier der de ikke har kontakt med broren/søsteren pga krangling om arv. Han ene har kun søsteren igjen av familien å nå snakker de ikke lenger sammen pga krangling arv som sagt. Så de siste årene har han sittet alene hver eneste julaften. Syns det er trist at når han kun har søsteren igjen så velger de å heller krangle om noe å uviktig som arv,begge har så de klarer seg selv uten arven. Anonymkode: bbddc...83e Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050527 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #37 Del Skrevet 28. desember 2023 ReneRene skrev (20 timer siden): Det er vel ikke så vanlig å snakke om arv. Noen mener jo at det er smart å gjøre det. Jeg er ikke så sikker, for det er ofte et tema som ender med konflikter. I dette tilfellet er det lite å ta opp syns jeg. Jeg hadde jo unnet foreldrene mine en god alderdom og hadde ikke tenkt på arv her. Det burde i noen tilfeller vært mer vanlig, men det gjelder ikke her. Da snakker vi f eks generasjonsskifte av større verdier, hvor en eventuell gjeninnføring av arveavgift kan tvinge neste generasjon til å selge for å dekke potensiell arveavgift. Anonymkode: 763e7...1e1 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #38 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg er litt delt med tanke på arv. Selvsagt må foreldre få bruke opp det de har tjent selv, men jeg synes en del av det de selv har arvet, burde komme neste generasjon til gode på et vis. Det går an for foreldre f.eks. å kjøpe en hytte, som de selv har mye glede av og som også neste generasjon vil Ha glede av, istedenfor bare å forbruke det de selv har arvet. Anonymkode: be063...21c Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #39 Del Skrevet 28. desember 2023 Her var det null empati. I en tid der eldre har det bedre enn noen sinne (i en artikkel på NRK sto det at 28 % av eldre var fattige i 2008, nå er 8% av dem det. Mens MYE høyere andel av folk på 20-40 er fattige) og trekker stigen opp etter seg mens vi i vår generasjon har skyhøye boliglån og stressende liv. Vi mistet begge mine svigerforeldre til kreft, da de var i sekstiårene. Det var forferdelig. De var verdens koseligste svigerforeldre og fine besteforeldre. MEN, det at de døde gjorde at vi fikk nedbetalt hele boliglånet vårt, og hverdagen ble mye enklere. Å ha bedre råd gjorde at vi kunne senke skuldrene våre, ha mer tid og overskudd til barna. Om vi kunne velge hadde vi valgt at de skulle levd lenger, så vi hadde hatt dem i livene våre. MEN når det ble som det ble har de tross alt vært fint å ha den økonomiske tryggheten. Så jeg forstår deg godt, HI Anonymkode: b1388...f36 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050563 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #40 Del Skrevet 28. desember 2023 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Hva med seg selv? Kommer du til å bruke opp rubbel og bit også, eller har du et ønske om å etterlate deg noe til barna du har satt til verden? Anonymkode: 3db98...827 Det er langt opp og frem. Først og fremst ønsker jeg å hjelpe barna gjennom utdanning. Har jeg råd til å hjelpe dem inn på boligmarkedet blir jeg glad. Den dagen jeg dør håper jeg barna er så veletablerte at det gir mer mening å la barnebarn arve. Anonymkode: 0b2d0...bdf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #41 Del Skrevet 28. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det er langt opp og frem. Først og fremst ønsker jeg å hjelpe barna gjennom utdanning. Har jeg råd til å hjelpe dem inn på boligmarkedet blir jeg glad. Den dagen jeg dør håper jeg barna er så veletablerte at det gir mer mening å la barnebarn arve. Anonymkode: 0b2d0...bdf Ja, dette er jo helt vanlige ønsker å ha - å kunne hjelpe barna sine med utdanning, bolig osv. Det blir jo bare vanskeligere og vanskeligere for de som kommer etter oss, og noen får barn som av ulike grunner har eller får dårlige forutsetninger for en trygg økonomi og et godt liv. Vi foreldre har jo også veldig ulike forutsetninger for å kunne hjelpe barna våre økonomisk. Hvis du håper å kunne etterlate deg arv til barnebarna dine, så vil du vel ikke bruke opp rubbel og bit av egne verdier, da? Anonymkode: 3db98...827 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #42 Del Skrevet 28. desember 2023 Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Ja, dette er jo helt vanlige ønsker å ha - å kunne hjelpe barna sine med utdanning, bolig osv. Det blir jo bare vanskeligere og vanskeligere for de som kommer etter oss, og noen får barn som av ulike grunner har eller får dårlige forutsetninger for en trygg økonomi og et godt liv. Vi foreldre har jo også veldig ulike forutsetninger for å kunne hjelpe barna våre økonomisk. Hvis du håper å kunne etterlate deg arv til barnebarna dine, så vil du vel ikke bruke opp rubbel og bit av egne verdier, da? Anonymkode: 3db98...827 Det er jo akkurat det jeg svarer! Nei, jeg ønsker ikke å bruke opp alt selv men derimot hjelpe barna gjennom utdanning og ut i boligmarkedet. Det er i ung voksenalder de trenger hjelpen, ikke når de er 60. Jeg håper det er så lenge til jeg dør at det som måtte være igjen etter meg vil være mer mening i å gi til barnebarn. Anonymkode: 0b2d0...bdf Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050621 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amandine Skrevet 28. desember 2023 #43 Del Skrevet 28. desember 2023 Jeg synes vel kanskje HI formulerer seg litt klumsete, men jeg må si jeg hadde blitt litt satt ut om mine foreldre plutselig blåste alt på en lettlivet alderdom. Det betyr ikke at jeg ikke ønsker de skal bruke penger på å kose seg, det gjør de, men jeg ser en arv som en forvaltning av familiens verdier og ikke som fritt til å sløse bort. Jeg kommer til å arve litt når den tid kommer, og det gjør også mine barn. Jeg baserer ikke livet mitt på det, jeg klarer jo meg selv, men jeg synes det er helt unaturlig å ikke skulle snakke om det som om det er et eller annet tabu? Arv fra mine besteforeldre gikk til mine foreldre, det forvaltes og går videre. Man sikrer kommende generasjoners trygghet fremfor egen sløsing. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #44 Del Skrevet 28. desember 2023 amandine skrev (1 time siden): Man sikrer kommende generasjoners trygghet fremfor egen sløsing. Helt enig. Det kunne ikke falle meg inn å blåse av alle verdiene mine på tampen av livet fordi jeg liksom har «fortjent det». Jeg har vært heldig og hatt evner til å få meg en utdanning og en relativt godt betalt jobb. For det føler jeg ydmykhet og takknemlighet, ikke at jeg «fortjener» så innmari mye. Pappa er av den gammeldagse typen som ser sin stolthet av å etterlate seg hardt (!!!) opparbeidede verdier til etterkommerne sine. Han har jobba beinhardt i et fysisk hardt yrke og levd ekstremt sparsommelig for å oppnå nettopp det, og han sier det gir han en helt egen ro nå som han er blitt gammel. Jeg og søsknene mine kommer til å arve en del, slik han ønsker, og det kommer jeg selvsagt til å spare/investere i tilfelle mine barn vil ha behov for det i fremtiden. Kanskje blir boligmarkedet enda vanskeligere, kanskje blir en av dem ufør, kanskje blir økonomien for vanlige folk enda tøffere… da er der veldig greit å ikke ha blåst alle verdiene sine fordi man føler man fortjener å leve i sus og dus bare fordi man har vært så heldig å ha hatt lønnet arbeid. Anonymkode: 3db98...827 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #45 Del Skrevet 28. desember 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Helt enig. Det kunne ikke falle meg inn å blåse av alle verdiene mine på tampen av livet fordi jeg liksom har «fortjent det». Jeg har vært heldig og hatt evner til å få meg en utdanning og en relativt godt betalt jobb. For det føler jeg ydmykhet og takknemlighet, ikke at jeg «fortjener» så innmari mye. Pappa er av den gammeldagse typen som ser sin stolthet av å etterlate seg hardt (!!!) opparbeidede verdier til etterkommerne sine. Han har jobba beinhardt i et fysisk hardt yrke og levd ekstremt sparsommelig for å oppnå nettopp det, og han sier det gir han en helt egen ro nå som han er blitt gammel. Jeg og søsknene mine kommer til å arve en del, slik han ønsker, og det kommer jeg selvsagt til å spare/investere i tilfelle mine barn vil ha behov for det i fremtiden. Kanskje blir boligmarkedet enda vanskeligere, kanskje blir en av dem ufør, kanskje blir økonomien for vanlige folk enda tøffere… da er der veldig greit å ikke ha blåst alle verdiene sine fordi man føler man fortjener å leve i sus og dus bare fordi man har vært så heldig å ha hatt lønnet arbeid. Anonymkode: 3db98...827 De fleste ønsker og har mulighet til å gi litt til neste generasjon. De fleste har ikke mye på bok, men de har noen millioner i bolig som utløses når denne selges. Jeg ønsker også å etterlate verdier til neste generasjon. Vi har en hytte og vi ønsker dermed å snakke med dem om det når den tid kommer. Men det er stor forskjell på at jeg ønsker å overlate noe til mine barn og det at de forlanger dette. Jeg har en mann med alvorlig kronisk sykdom som fører til økende funksjonshemming. Om vi trenger assistanse de siste årene for å få kvalitet de siste årene, hadde jeg blitt veldig skuffet om barna ble sure fordi det da går ut over arven til dem. Jeg håper og tror at barna unner oss å ha så god kvalitet som det lar seg gjøre å ha med de medisinske utfordringene vi har og kommer til å få og ikke mener at far skal stues vekk på kommunalt sykehjem og mor slite seg ut fordi de ser på arven som en ekstra inntekt som de forventer. Anonymkode: eefb6...b21 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050649 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Himmel og hav Skrevet 28. desember 2023 #46 Del Skrevet 28. desember 2023 amandine skrev (2 timer siden): Jeg synes vel kanskje HI formulerer seg litt klumsete, men jeg må si jeg hadde blitt litt satt ut om mine foreldre plutselig blåste alt på en lettlivet alderdom. Det betyr ikke at jeg ikke ønsker de skal bruke penger på å kose seg, det gjør de, men jeg ser en arv som en forvaltning av familiens verdier og ikke som fritt til å sløse bort. Jeg kommer til å arve litt når den tid kommer, og det gjør også mine barn. Jeg baserer ikke livet mitt på det, jeg klarer jo meg selv, men jeg synes det er helt unaturlig å ikke skulle snakke om det som om det er et eller annet tabu? Arv fra mine besteforeldre gikk til mine foreldre, det forvaltes og går videre. Man sikrer kommende generasjoners trygghet fremfor egen sløsing. Det fordrer jo at det faktisk er noen verdier i familien å forvalte. Da min farmor døde etterlot hun seg litt sølvtøy, noen bøker, noen få smykker og 6000,- kroner på sparekontoen. Hun hadde vært svært forsiktig med penger hele sitt liv. Jeg klandrer ikke min far om de tusenlappene ikke er spart til oss i neste generasjon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050663 Del på andre sider Flere delingsvalg…
amandine Skrevet 28. desember 2023 #47 Del Skrevet 28. desember 2023 Himmel og hav skrev (3 minutter siden): Det fordrer jo at det faktisk er noen verdier i familien å forvalte. Da min farmor døde etterlot hun seg litt sølvtøy, noen bøker, noen få smykker og 6000,- kroner på sparekontoen. Hun hadde vært svært forsiktig med penger hele sitt liv. Jeg klandrer ikke min far om de tusenlappene ikke er spart til oss i neste generasjon. Nei, selvfølgelig ikke. Men jeg hadde ikke likt om han solgte sølvtøyet og smykkene for å reise på chartertur. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. desember 2023 #48 Del Skrevet 28. desember 2023 Ts tror foreldre er en sparebøsse. At de skal legge seg opp en formue BARE for at hun skal få etterpå 🤣 Anonymkode: 8b1b8...c28 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144445017-jeg-er-lei-meg-foreldre-har-tenkt-%C3%A5-bruke-opp-arven/page/2/#findComment-150050685 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå