Gå til innhold

Ok, og der ble jeg forelsket som en tullete tenåring.

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hva som skjedde, men følelsen av forelskelse kom som lyn fra klar himmel. Vi satt bare og pratet og tuller, og brått så sa det bare BANG!!

Prøver å se en film nå, men får ikke med meg noe av det som skjer, sitter bare og ser på han og smiler fra øre til øre. 

Hvem skulle ha trodde dette skulle skje etter å ha vært gift i 22 år og 3 barn. Og ja, det er mannen min jeg er forelsket i 😀

Anonymkode: 3b6a5...b20

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Vet ikke helt hva som skjedde, men følelsen av forelskelse kom som lyn fra klar himmel. Vi satt bare og pratet og tuller, og brått så sa det bare BANG!!

Prøver å se en film nå, men får ikke med meg noe av det som skjer, sitter bare og ser på han og smiler fra øre til øre. 

Hvem skulle ha trodde dette skulle skje etter å ha vært gift i 22 år og 3 barn. Og ja, det er mannen min jeg er forelsket i 😀

Anonymkode: 3b6a5...b20

sug lut skrev (På 25.12.2023 den 17.39):

Det er antakelig bare fordøyelsesbesvær. God bedring.

😂

Anonymkode: 9e362...d2e

Annonse

Alle som vil vise seg rause eller har lite empati nå vil reagere som de over. Jeg syns dette var utrolig patetisk og noe ingen egentlig bryr seg det minste om. Aller minst de som har bedre forhold. De har nemlig disse øyeblikkene ganske ofte uten at en er euforisk av vin eller jul etter så mange år. Its heading for a fall. Just saying. 

Anonymkode: 0fbb5...5f4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...