Gå til innhold

I kveld skal jeg kose meg alene hjemme med ett glass vin og tv. Tips til en veldig bra film eller serie?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg liker ikke fantasy eller action. 

Anonymkode: 27abb...3c3

Så, dokumentar er alt du liker med andre ord?

Anonymkode: e25c5...097

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så, dokumentar er alt du liker med andre ord?

Krim, drama, horror, romantikk osv finnes ikke? 

Anonymkode: 7c053...3a8

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Krim, drama, horror, romantikk osv finnes ikke? 

Men det er fantasi?

Annonse

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Men det er fantasi?

Du vet det er en egen sjanger som heter fantasy, altså fantasi?

Legger du godviljen littegrann til så skjønner du hva HI mener...

Anonymkode: 8a9b2...fd1

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Men det er fantasi?

Det beste er å ikke svare halvspydig i tråder der man har veldig liten kunnskap om tematikken. Men her er i hvert fall en rask innføring https://snl.no/fantasy

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du vet det er en egen sjanger som heter fantasy, altså fantasi?

Legger du godviljen littegrann til så skjønner du hva HI mener...

Nei, jeg var ikke klar over det. Beklager! Det er helt utenfor det jeg pleier se på eller interessere meg for. Eller har hørt om.

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det beste er å ikke svare halvspydig i tråder der man har veldig liten kunnskap om tematikken. Men her er i hvert fall en rask innføring https://snl.no/fantasy

Noe for nerdegutter som bor i mammas kjeller med andre ord. Ikke rart at de fleste av oss ikke har hørt om det da.

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei, jeg var ikke klar over det. Beklager! Det er helt utenfor det jeg pleier se på eller interessere meg for. Eller har hørt om.

Noe for nerdegutter som bor i mammas kjeller med andre ord. Ikke rart at de fleste av oss ikke har hørt om det da.

Du har ikke hørt om Ringenes Herre eller Harry Potter f.eks?

Anonymkode: 615b2...8a6

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Noe folk som har gått på skolen, har en jobb, leser vanlige aviser eller snakker med andre mennesker har hørt om.  

Annonse

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Jeg er ei dame på 47 år som ikke har noe interesse av film, men selv jeg vet at det finnes en filmsjanger som heter fantasy. Jeg spurte også min bestefar på 93 nå, og han viste også det uten at han ser noe særlig på film. Det samme gjelder mine foreldre og min søster og mann som begge er 53 år, og fikk det samme spørsmålet. 

Anonymkode: 1150e...691

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Sist jeg sjekket var jeg kvinne, gift, bor i eget hjem med mannen min og 3 barn og ELSKER fantasy...

Fantasy er definitivt IKKE for den stereotypen du snakker om 

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg har liggi på sofaen i hele dag og binget «a million Little things» på tv2!

Anonymkode: d7027...445

Verdens fineste serie. Nå bør du binge «The Fosters» - også fantastisk.

Anonymkode: d5e9e...805

Lektor Doppler med tillegg skrev (10 timer siden):

The fall of the house of Usher, Netflix

Den var veldig bra. Enig med deg der. 

Anonymkode: 09490...dd7

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Når man prøver å være smart og ender opp med å drite seg ut😂dagens. 

De fleste med en normal grad av allmennkunnskap har fått med seg at fantasy er en egen sjanger. 

Skjer det ofte at det blir heeelt stille rundt bordet etter at du kommer med en kommentar?

Anonymkode: fb1da...354

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Altså fantasy er så mainstream at du må ha bodd under en stein for ikke å vite at det finnes.

Anonymkode: dfd29...087

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...