Gå til innhold

Inspirert. Folk som legger seg tidlig.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja. Hvis du bestemmer at du ikke skal ha det så får du det ikke . Jeg har bestemt at jeg ikke skal få sove problemer. Da skjer det ikke. 

Anonymkode: 6d713...313

Thats it?? Da bestemmer jeg bare for det idag da! Tusen takk! Skal bli deilig å bli kvitt det en gang for alle 😁

Anonymkode: 4f226...354

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Thats it?? Da bestemmer jeg bare for det idag da! Tusen takk! Skal bli deilig å bli kvitt det en gang for alle 😁

Ja. Bare bestem deg for å få sove så får du det til. Så enkelt er det. 

Legger meg rundt kl. 22 de fleste dager. Våkner rundt kl. 6, føler meg som regel uthvilt og tiden alene om morgenen før resten av huset våkner er min favorittid på døgnet.

Skjer det noe sosialt en kveld er det helt uproblematisk å legge meg litt senere enn vanlig.

Prioriterer søvn og er nesten aldri syk. Har hatt én dags fravær på jobb siden 2018 og har ikke hatt feber på flere år. Har to barn i barneskolealder, så sånn sett eksponert for en del smitte. "Flinke" til å sove og lite syke de også. 

Anonymkode: 2c1f7...816

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Ja. Bare bestem deg for å få sove så får du det til. Så enkelt er det. 

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Supert! Gleder meg allerede 

Hun driver nok med sånn sjamanisme. 😅 Hun driver ut onde ånder, sånne som påvirker søvn, kreft, selvmordstanker osv, med tankekraft og tar helt og fullt ansvar for eget liv. Ingenting fælt kan skje med henne for hun har bestemt seg for at det ikke skal skje. En sånn person vi alle burde strekke oss etter. ❤️

Anonymkode: 2c3d6...227

Anonym bruker skrev (34 minutter siden):

Hun driver nok med sånn sjamanisme. 😅 Hun driver ut onde ånder, sånne som påvirker søvn, kreft, selvmordstanker osv, med tankekraft og tar helt og fullt ansvar for eget liv. Ingenting fælt kan skje med henne for hun har bestemt seg for at det ikke skal skje. En sånn person vi alle burde strekke oss etter. ❤️

Ehh nei. Jeg har positive tanker og verdier, og da skjer det bare gode ting. 

Annonse

Jeg var sånn helt til jeg fikk barn🙈

Det fungerte faktisk ekstremt dårlig, spesielt i ungdomstiden.

Ikke orket jeg å være med vennene mine på gøye ting på kvelden. Og da jeg stod opp i 5:30 tiden var det elstreeemt kjedelig å vente til de stod opp🥵

Anonymkode: 0261a...c75

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ehh nei. Jeg har positive tanker og verdier, og da skjer det bare gode ting. 

Men om du er bare litt oppegående forstår du at folk er forskjellige og at man kan ha ulike grunner til ulike utfordringer, inkludert søvnproblemer. Det hjelper lite med positive tanker og verdier mot reelle søvnproblemer. Det kan hjelpe deg å takle ulike utfordringer og problemer på en god måte, men problemene er der okke som.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...