Gå til innhold

Levere tilbake Bonn i bøtte julegave til giver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kaste den? Det er miljøsvineri. Gi den bort i stedet. Garantert noen som blir glad for den. Hva fikk du forresten?

Anonymkode: e164c...e93

Fikk stygg ull stillongs. Jeg bruker ikke ull stillongs.. eller stillongs… 

Anonymkode: ab640...df0

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva med å gi gaver man ønsker seg? Jeg ønsket meg ikke det. Man kjøper ikke klær eller hygiene partikler til andre. 

Hygiene partrikler? 

Anonymkode: a8c81...b23

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Du gir ikke gaven tilbake til vedkommende som ga deg den. Punktum. Gi den gjerne til noen andre. 

Nei vel. Men da får jeg kaste den da. Er stygt det og… 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Fikk stygg ull stillongs. Jeg bruker ikke ull stillongs.. eller stillongs… 

Mange hadde blitt glad for det, jeg inkludert. Gi den bort til noen andre. Stygt å kaste helt nye og brukbare ting.

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Mange hadde blitt glad for det, jeg inkludert. Gi den bort til noen andre. Stygt å kaste helt nye og brukbare ting.

Ok? Rareste julegaven jeg fikk. Nesten fornærmet. 

Da gir du gaven til noen som kan trenge det. Flyktningmottaket, Fretex eller lignende. Forøvrig er ull helt vanlig å gi i gave. Mange tar seg ikke råd til ulltøy selv så for mange er dette luksus. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (Akkurat nå):

Da gir du gaven til noen som kan trenge det. Flyktningmottaket, Fretex eller lignende. Forøvrig er ull helt vanlig å gi i gave. Mange tar seg ikke råd til ulltøy selv så for mange er dette luksus. 

Har masse ull kunne ikle falt meg inn å kjøpe det i juuuulegave til noen under 50. Det er nesten det samme som å kjøpe bestemor sloggy. Altså ærlig talt. Frekt er det. 

Har masse ull kunne ikle falt meg inn å kjøpe det i juuuulegave til noen under 50. Det er nesten det samme som å kjøpe bestemor sloggy. Altså ærlig talt. Frekt er det. 

Da har du i alle fall fått tips til hva du bør gjøre med gaven. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Du er jo bare utakknemlig og frekk. Burde ikke fått gave i utgangspunktet. 

Anonymkode: 9d114...862

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da har ikke du fått mange rare julegaver i ditt liv. Ullstillongs hadde jeg blitt glad for.

Jeg hadde en bestemor som aldri spurte hva vi ønsket oss og som kjøpt de mest absurde gavene. Etter hvert som vi ble eldre var det hennes julegaver det var knyttet mest spenning til. Jeg og mine søsken har ledd oss skakk av noen av julegavene vi har fått opp gjennom. Tror favoritten var skidress (type kondomdress) i rosa og turkis, to nummer for små som min bror fikk da han var 15 år. Måtte le litt nå når jeg tenkte på det nå😂

Anonymkode: 43657...20e

Annonse

Da har ikke du fått mange rare julegaver i ditt liv. Ullstillongs hadde jeg blitt glad for.

Jeg hadde en bestemor som aldri spurte hva vi ønsket oss og som kjøpt de mest absurde gavene. Etter hvert som vi ble eldre var det hennes julegaver det var knyttet mest spenning til. Jeg og mine søsken har ledd oss skakk av noen av julegavene vi har fått opp gjennom. Tror favoritten var skidress (type kondomdress) i rosa og turkis, to nummer for små som min bror fikk da han var 15 år. Måtte le litt nå når jeg tenkte på det nå😂

Anonymkode: 43657...20e

Men dette er i samme gate. Giver pleier å gi rare gaver og det blir verre og verre for hvert år. Det liksom som å anta at jeg ikke har klær eller undertøy. Det er personlig og jeg vil kjøpe det jeg liker i tillegg var det en grønn med mønster 😳 MØNSTER! Altså …. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du er jo bare utakknemlig og frekk. Burde ikke fått gave i utgangspunktet. 

Jeg er ikke det men jeg hadde blitt gladere om jeg fikk ei julestjerne enn dette 🫣

Men dette er i samme gate. Giver pleier å gi rare gaver og det blir verre og verre for hvert år. Det liksom som å anta at jeg ikke har klær eller undertøy. Det er personlig og jeg vil kjøpe det jeg liker i tillegg var det en grønn med mønster 😳 MØNSTER! Altså …. 

Det holder nå. Dette er ikke engang morsom trolling. 

Anonymkode: 64fd1...79c

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er ikke det men jeg hadde blitt gladere om jeg fikk ei julestjerne enn dette 🫣

Kan den ullongsen være så stygg? Synd du ikke fikk julestjerne da. 

Ullstilongs er jo en superflott presang. 😃

Hva tenker du egentlig at du burde fått til jul av denne personen? Hva gav du til henne/han?

Anonymkode: d02bb...ede

Et headsett en vase et eller annet i samme pris. Det kostet sikkert 400 i do. 

Ullstilongs er jo en superflott presang. 😃

Hva tenker du egentlig at du burde fått til jul av denne personen? Hva gav du til henne/han?

Jeg ga noe fint gjennom noen andre. Vet ikke hva de kjøpte 

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Et headsett en vase et eller annet i samme pris. Det kostet sikkert 400 i do. 

Hadde du ønsket deg det da? 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Jeg ga noe fint gjennom noen andre. Vet ikke hva de kjøpte 

Du vet altså ikke hva du gav til den personen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...