Gå til innhold

Levere tilbake Bonn i bøtte julegave til giver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nei!

Du sier tusen takk, og legger den i et skap en stund. Neste gang du rydder leverer du den på gjenbruksbutikken.

Anonymkode: 315c4...db9

Skal jeg si tusen takk for en stygg gave? Den var sykt stygg. 

Anonymkode: ab640...df0

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Når gaver skaper så mye dritt og utakknemlighet som man leser om her bør man avskaffe hele tradisjonen. Gaver får tydeligvis frem det verste i enkelte.

Hva med å gi gaver man ønsker seg? Jeg ønsket meg ikke det. Man kjøper ikke klær eller hygiene partikler til andre. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hva med å gi gaver man ønsker seg? Jeg ønsket meg ikke det. Man kjøper ikke klær eller hygiene partikler til andre. 

Troll sesongen er gjerne i høytid og på fridager og det ser vi gang på gang.

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Troll sesongen er gjerne i høytid og på fridager og det ser vi gang på gang.

Eh hva mener du med det? Jeg er et sivilisert individ som fikk dum julegave. Hvor er det troll? 

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Partikler, faktisk.
Har du ikke noe bedre å ta deg til første juledag?
Trist å lese, egentlig. Trodde folk var sammen med de man er glade i på en dag som denne, men du sitter her og finner på ting.

Anonymkode: 513ad...8e5

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Partikler, faktisk.
Har du ikke noe bedre å ta deg til første juledag?
Trist å lese, egentlig. Trodde folk var sammen med de man er glade i på en dag som denne, men du sitter her og finner på ting.

Hva heter det hvis det ikke heter det? Hva med deg da? Hvorfor er du her..? 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg har flere venner her inne som jeg kobler av med før leggetid etter en lang dag med familien. Jeg leser litt av det de skriver og litt av det andre, men jeg sitter ikke og dikter opp piss.

Annonse

Det heter hygieneartikler, ikke partikler - det er noe annet. 😉

Anonymkode: 84575...3e0

Jeg har flere venner her inne som jeg kobler av med før leggetid etter en lang dag med familien. Jeg leser litt av det de skriver og litt av det andre, men jeg sitter ikke og dikter opp piss.

Ja jeg har og bestevenner her inne. Var sikker på at det het det, beklager om det var feil. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Kanskje du og alle venninne dine her inne bør ha nyttårsforsett som å ikke fortelle andre om de kan være her eller ikke, akkurat når de vil? Som du og alle venninnene dine, mener jeg 🙃

Gi tilbake gaven ved en annen anledning Ts. Hun syns sikkert den var fin siden hun kjøpte den? 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg fikk en forferdelig stygg julegave av en slektning. Likte det ikke og den kommer til å ligge å støve. Kan jeg gi den tilbake? 

Nei det kan du ikke. Du sier tusen takk. Så kan du kaste det, gi det til Fretex eller loppis ved første anledning. Å gi det tilbake er helt hinsides frekt.

Anonymkode: 43657...20e

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Nei det kan du ikke. Du sier tusen takk. Så kan du kaste det, gi det til Fretex eller loppis ved første anledning. Å gi det tilbake er helt hinsides frekt.

Anonymkode: 43657...20e

Ok da kaster jeg den. 

ReneRene skrev (1 time siden):

Kanskje du og alle venninne dine her inne bør ha nyttårsforsett som å ikke fortelle andre om de kan være her eller ikke, akkurat når de vil? Som du og alle venninnene dine, mener jeg 🙃

Gi tilbake gaven ved en annen anledning Ts. Hun syns sikkert den var fin siden hun kjøpte den? 

Kan jeg gi gaven til mottaker en annen gang? 

Ok da kaster jeg den. 

Hvorfor kaste den? Det er miljøsvineri. Gi den bort i stedet. Garantert noen som blir glad for den. Hva fikk du forresten?

Anonymkode: e164c...e93

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...