Gå til innhold

Fin jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Ok, så det er sånn du vil ha det? Det kan jo ikke bli bedre enn perfekt. 

Anonymkode: 7eda0...44d

Vil jeg ha det sånn? Det er ironi egentlig. 

Det som er sant er at ting blir som forventet om ikke annet! 

Anonymkode: 12bc2...968

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Mest sannsynlig alle «stakkars meg» tråder eller tråder som kan vinkles dit. 

Anonymkode: 9a480...fa5

Ja, så klart! Alle og noen flere også sant? 

Skrevet

Så langt har denne julen vært helt fantastisk. Masse kvalitetstid med familien, og nydelig snøvær for uteaktiviteter. Det eneste jeg synes er trist er at vi mistet begge svigerforeldrene mine i fjor, og at svigerinnen min er innlagt på sykehuset for kreftbehandling. I tillegg har min mor havner på sykehjem med langt fremskreden demens (hun husker oss ikke lenger). Det blir ingen juleselskap utenom kjernefamilien, og vi savner de som ikke er hos oss, men julen er også en fin tid for refleksjon og for å ta frem gode minner. 

Anonymkode: 52c68...11f

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jul helt alene, ingen julehilsener, gaver uten mening/omtanke, maten ble ikke noe særlig god, men mage fyll. Den perfekte jul her! 

Så flott at du fikk den perfekte julen for deg. Som du sier så vet man forventningene på forhånd og prøver å innfri disse. Neste år bør du gi beskjed at du ikke ønsker gaver, for du vet det ikke er omtanke i dem.

Jeg regner med du har sendt mange julehilsener, lage mye omtanke i gaver og levert disse personlig!

Håper du får en fortsatt fin romjul, slik du liker det best!

Anonymkode: 8e8f6...7d6

Skrevet

Julen er fin så langt 🙂 og tror nok den fortsetter sånn da jeg ikke kan se for meg at noe spesielt vil skje denne uka. Bare rolige fine måltider og turer med familie og venner og dyr. Har til og med vært flere timer i skauen, og det så ut som på julebilder. Veldig vakkert og hunder som løp, hopet og spratt. 

Liker oftest julen, men det har blitt for mye de siste årene, så nå velger jeg med omhu hva jeg vil være med på og inviterer til ☺️

Skrevet

Det er første julen etter at jeg ble separert, men det har gått overraskende fint. Ungene og jeg har kost oss og hatt det gøy, selv om deter en for lite ved bordet.

Anonymkode: 3b82b...1cc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...