Gå til innhold

Fornøyd med julegavene?

Anbefalte innlegg

I alt stresset før jul hang jeg litt etter med klesvasken, derfor ble årets beste julegave et par Kari Traa-sokker, jeg hadde bare rene ankelsokker igjen 😁

Posen med julekaffe ga jeg videre til sidemannen, siden jeg kun har kapselmaskin. 

Anonymkode: 8b98d...4ef

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444968-forn%C3%B8yd-med-julegavene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja ble fornøyd. Fikk flanellsengetøy, jeg og mannen hadde snakket om det, men ikke nevnt det til noen. 

Fikk en kjøkkenvekt, lik den jeg har, så det blir regifting neste år. 

Mest fornøyd med at vi fikk ingen gavekort i år😁

Anonymkode: 5def5...441

Jeg fikk en lysestake jeg har ønsket meg lenge. Den er dyr og mange hadde spleiset på den. Så fikk jeg en genser jeg har ønsket meg av nissen (=meg selv). Så fikk jeg litt småtterier som kan spises. Veldig fornøyd!

Anonymkode: 9fb5d...7ae

Absolutt! Men syns det er litt rart at søsteren min på 35 år enda ikke har fått med seg at jeg hater ull,takler ikke å bruke det for ha så sensitiv hud at det klør til jeg blør. Fikk en tjukk fin og god ullgenser men den kommer ikke til å bli brukt. Klarer ikke bruke ull uansett hvor fin genseren er.

Anonymkode: 83320...64e

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Absolutt! Men syns det er litt rart at søsteren min på 35 år enda ikke har fått med seg at jeg hater ull,takler ikke å bruke det for ha så sensitiv hud at det klør til jeg blør. Fikk en tjukk fin og god ullgenser men den kommer ikke til å bli brukt. Klarer ikke bruke ull uansett hvor fin genseren er.

Og det har du selvfølgelig sagt klart ifra om, hver gang? Og minnet om når dere snakker om hva dere ønsker dere før jul? Eller bare forventer du at hun burde vite?

Anonymkode: 237fa...43c

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og det har du selvfølgelig sagt klart ifra om, hver gang? Og minnet om når dere snakker om hva dere ønsker dere før jul? Eller bare forventer du at hun burde vite?

Anonymkode: 237fa...43c

Hehe nei. Men temaet ull har vi i familien snakket om mange ganger der alle har sagt sin mening,å da har jeg vært helt tydlig på at jeg ikke takler å bruke ull. Men kan jo prøve å få byttet genseren,den butikken har jo mye fint som ikke er ull.

Ja! 

Er jo ikke så mange gaver, men de jeg fikk var gjennomtenkte og passet meg utmerket.

Fikk ull/kosesett, hudpleie, strikkebok og garn, pulskuren dagbok (gaver som lover bedre lit etter nyttår er alltid en suksess) og av jobben fikk jeg damask sengesett for to fra Georg Jensen

Anonymkode: 15b88...1d7

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Ja ble fornøyd. Fikk flanellsengetøy, jeg og mannen hadde snakket om det, men ikke nevnt det til noen. 

Fikk en kjøkkenvekt, lik den jeg har, så det blir regifting neste år. 

Mest fornøyd med at vi fikk ingen gavekort i år😁

Anonymkode: 5def5...441

Gavekort er jo det nest beste, rett etter penger.

Anonymkode: 1b92a...ee2

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...