Gå til innhold

Hvorfor blir jeg alltid forelsket i feile menn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg er så ekstremt lei meg! Nå er jeg i førtiårene og fremdeles på jakt etter den rette. Har vært gift, men det gikk ikke 🥺😢

Anonymkode: 5a4b2...3e5

Tenker det kan være lurt å lære seg å bli lykkelig med seg selv først. 

Anonymkode: e462c...c0a

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Tenker det kan være lurt å lære seg å bli lykkelig med seg selv først. 

Ja. Godt poeng. Men det vet jeg ikke hvordan man kan få til. Tips? Råd?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du prøver i stedet for å la hjertet lede. Den rette, da vet du, du trenger ikke lure eller prøve. Du vet bare.

Anonymkode: b28b5...2a4

Jeg syns det høres litt klisjé ut

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja. Godt poeng. Men det vet jeg ikke hvordan man kan få til. Tips? Råd?

Er du glad i å lese? I såfall ville jeg funnet bøker om emnet. For noen kan det også være fint med et par timer hos terapeut for å få de riktige «verktøyene» og for å finne ut hvor man skal starte.

Det blir litt vanskelig for meg å gi tips og råd annet enn det når jeg ikke kjenner deg eller vet hva slags person du er i det hele tatt. Men jeg håper du på ene eller andre måten kommer dit at du trives i eget selskap, det er så viktig (uansett om man prøver å finne et godt forhold eller ei).

Ønsker deg lykke til 

Annonse

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Jeg syns det høres litt klisjé ut

Det er en grunn til at det er "klisjé". Det er sant. Hvis du lurer på er det ikke kjærlighet. Kjærlighet, da vet du.

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Det er en grunn til at det er "klisjé". Det er sant. Hvis du lurer på er det ikke kjærlighet. Kjærlighet, da vet du.

Virker ganske eventyr opplegg

Har du opplevd det? At du vet

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Er du glad i å lese? I såfall ville jeg funnet bøker om emnet. For noen kan det også være fint med et par timer hos terapeut for å få de riktige «verktøyene» og for å finne ut hvor man skal starte.

Det blir litt vanskelig for meg å gi tips og råd annet enn det når jeg ikke kjenner deg eller vet hva slags person du er i det hele tatt. Men jeg håper du på ene eller andre måten kommer dit at du trives i eget selskap, det er så viktig (uansett om man prøver å finne et godt forhold eller ei).

Ønsker deg lykke til 

Jeg hater å lese. Men har hørt på lydbøker. Kan fortsette med det ❤️ TUSEN TAKK ❤️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...