Gå til innhold

Så merkelig stille det er her i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det pleier å være litt liv her, selv om natten. Men i dag har det vært nesten helt stille.

Anonymkode: 2173b...cb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehhh... du har fått med deg at det er julaften? Ribba skal ut av ovnen om et kvarter og gjestene kommer straks.

Anonymkode: d1b4f...1c7

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ehhh... du har fått med deg at det er julaften? Ribba skal ut av ovnen om et kvarter og gjestene kommer straks.

Anonymkode: d1b4f...1c7

Åh, er det i dag? Og så?

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Åh, er det i dag? Og så?

De fleste er nok opptatte med familie og feiring. Det er jo naturlig det. Feirer du ikke jul? 

Skrevet

Jeg ser nå at tråden din har hele 41 visninger. Det er kanskje en del som ikke vil innrømme at de er alene og er her i dag? Det kan du ta til etterretning om du er ufrivillig alene og ville hat feiret. Du er nok ikke alene.

Vi er egentlig ikke alene om noe, noen gang. Jul eller ei 🙂

Skrevet
ReneRene skrev (5 minutter siden):

Jeg ser nå at tråden din har hele 41 visninger. Det er kanskje en del som ikke vil innrømme at de er alene og er her i dag? Det kan du ta til etterretning om du er ufrivillig alene og ville hat feiret. Du er nok ikke alene.

Åh, du er tilbake! Velkommen tilbake, ReneRene! Og god jul! ❤️ 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Åh, du er tilbake! Velkommen tilbake, ReneRene! Og god jul! ❤️ 

Jeg har vært her ( stort sett ) hele tiden. God jul ! 🎅

Skrevet
ReneRene skrev (46 minutter siden):

Selv om en tråd har 41 visninger, speiles ikke det i svarene. Jeg tror mange er innom hvis de feks er på do eller lignende. 

Anonymkode: 02cd8...dd4

Skrevet
Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Selv om en tråd har 41 visninger, speiles ikke det i svarene. Jeg tror mange er innom hvis de feks er på do eller lignende. 

På do? Eh 

Det sier seg selv at det ikke speiles i svarene siden 41 leser og fire svarer. Ikke kom med så opplagte ting? 

Anonymkode: a821a...35c

Skrevet (endret)

Det er jo akkurat det med fasade som irriterte meg med forumet her i starten da jeg begynte å lese. Folk la lista så høyt for hvordan "de fleste' burde og måtte fungere

Og så er det ikke sånn i det hele tatt ( her heller) 

Slapp av. Det sitter tusenvis og er alene ikveld. Som har blitt ekskludert. Som ikke orker. Som ikke kan heller. Og som ikke orker eller vil

Og klart, flere er her. Det er dumt å tro noe annet. Og det er feil. 

Ta det med ro. 

Endret av ReneRene
Skrevet
ReneRene skrev (3 minutter siden):

Det er jo akkurat det med fasade som irriterte meg med forumet her i starten da jeg begynte å lese. Folk la lista så høyt for hvordan "de fleste' burde og måtte fungere

Slapp av. Det sitter tusenvis og er alene ikveld. Som har blitt ekskludert. Som ikke orker. Som ikke kan heller. Og som ikke orker eller vil

Ta det med ro. 

Det var en voldsom tolkning av hvorfor 41 det er 41 visninger og liten aktivitet. Det tar kort tid å lese. Noen er innom og leser innimellom andre oppgaver. Det tar mer tid å svare eller skrive innlegg. For å svare eller skrive innlegg fordrer det også at man har noen meninger man ønsker å ytre eller spørsmål man ønsker svar på.

Det er veldig naturlig at det er stille her inne dager da mange er opptatt. Selv om man er ensom og ikke er i selskap, kan man velge å gjøre på andre ting. Og det har ingenting med fasade å gjøre. Hvilken fasade skulle det være når man skriver som anonym?

Anonymkode: b3ee3...e3e

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Det var en voldsom tolkning av hvorfor 41 det er 41 visninger og liten aktivitet. Det tar kort tid å lese. Noen er innom og leser innimellom andre oppgaver. Det tar mer tid å svare eller skrive innlegg. For å svare eller skrive innlegg fordrer det også at man har noen meninger man ønsker å ytre eller spørsmål man ønsker svar på.

Det er veldig naturlig at det er stille her inne dager da mange er opptatt. Selv om man er ensom og ikke er i selskap, kan man velge å gjøre på andre ting. Og det har ingenting med fasade å gjøre. Hvilken fasade skulle det være når man skriver som anonym?

Anonymkode: b3ee3...e3e

Hvorfor forklarer eller "unnskylder" du det? 

Skrevet

Jeg er en av de som er innom av og til når jeg er på do. 
god jul!

Anonymkode: 68284...a31

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er en av de som er innom av og til når jeg er på do. 
god jul!

Anonymkode: 68284...a31

Takk for inspirasjon til ny tråd 🙃 god jul på do 😃

Skrevet
ReneRene skrev (42 minutter siden):

Ta det med ro. 

Skjønner jo hvorfor du er alene i dag

Anonymkode: 4f76b...d70

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner jo hvorfor du er alene i dag

Anonymkode: 4f76b...d70

Nei, det gjør du ikke. ☺️

Skrevet

De fleste har vel gjerne annet å tenke på på julaften. 😉 

Anonymkode: af64b...2e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

På do? Eh 

Det sier seg selv at det ikke speiles i svarene siden 41 leser og fire svarer. Ikke kom med så opplagte ting? 

Anonymkode: a821a...35c

Ja? På en dag som denne, er det da jeg har tid til det ihvertfall. Skal sies at jeg bruker medisiner som gjør at jeg sikkert tilbringer en del mer tid på do enn det de fleste her gjør. 

Skrevet
ReneRene skrev (1 time siden):

Ta det med ro. 

Ingen har vel lagt noen list for hvordan "de fleste" burde og måtte fungere. At empatien for mange er fraværende, altså det å klare å sette seg inn I hvordan andre har det, er en annen sak. 

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Ingen har vel lagt noen list for hvordan "de fleste" burde og måtte fungere. At empatien for mange er fraværende, altså det å klare å sette seg inn I hvordan andre har det, er en annen sak. 

Da sier vi det sånn. Ha en fortsatt fin kveld 🙂 

Endret av ReneRene
Skrevet
ReneRene skrev (4 timer siden):

Ta det med ro. 

Hva er det du babler om fasade for? Det er da ingen som vet hvem noen her inne er i virkeligheten, så hvem skal man opprettholde denne fasaden for? At 41 leser og 4 svarer betyr vel blant annet at tråden ikke var så interessant. Man trenger ikke være geni for å tenke seg til hvorfor det er stille her eller hvorfor det er flere som leser enn som svarer😅

Anonymkode: 4add1...742

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...