Gå til innhold

Jula er tung når man egentlig

Anbefalte innlegg

Hater mannen og vil skilles, men ikke tørr og ta skrittet ut.. skjønner at det bare er å gjøre det, men pga dårlig samvittighet overfor barna blir man.. Nok en jul hvor man tenker at dette er den siste julen samlet, men får se om det skjer noe i neste år.. ønsker alle en god jul 😊

Anonymkode: 98143...bbb

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444954-jula-er-tung-n%C3%A5r-man-egentlig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Hater mannen og vil skilles, men ikke tørr og ta skrittet ut.. skjønner at det bare er å gjøre det, men pga dårlig samvittighet overfor barna blir man.. Nok en jul hvor man tenker at dette er den siste julen samlet, men får se om det skjer noe i neste år.. ønsker alle en god jul 😊

Anonymkode: 98143...bb

Ja, slik er det her og år. Siste jul som ein familie.  Jeg skal ut i januar. Jeg tok skrittet i oktober da mannen nok ein gang viste fingeren til meg. Nok var nok. 

Anonymkode: 49992...755

Hvordan orker du å bo med en mann du hater? Hvor usselt er det ikke å fortsette å bo med et annet menneske når man hater det? Tanken på trangere økonomi som passer dårlig? Du lar barna bo i et hjem der mor hater far og du tror du gjør dem en tjeneste?

Anonymkode: 4a7a9...4e5

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Ja, slik er det her og år. Siste jul som ein familie.  Jeg skal ut i januar. Jeg tok skrittet i oktober da mannen nok ein gang viste fingeren til meg. Nok var nok. 

Viste han virkelig fingeren? Det er jo helt forferdelig. Det gjorde han sikkert uten grunn også. 

Anonymkode: 011f9...11a

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Viste han virkelig fingeren? Det er jo helt forferdelig. Det gjorde han sikkert uten grunn også. 

Ja, fordi jeg til slutt ba han om å legge klærne sine på plass (de hadde ligget i tre uker). Han gjorde det i sist veke og, pga ein bagatell. Vet fremdeles ikke grunnen. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Mannehatet fortsetter her inne... 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Who hurt you?!

HI, kom deg ut, hvis det står sånn til! Jeg dro fra mannen, og alt er enklere å gjøre alene, enn å være i et dødt forhold!

Anonymkode: ef548...329

Jeg håper du finner nok mot til å gå. 

Det beste jeg har gjort, var og gå fra min ex mann, den dagen han flyttet ut, så følte jeg meg så fri og lettet. Og jeg har aldri angret meg i ettertid. 

Anonymkode: c39d1...c46

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...