Gå til innhold

Jeg la til noen på snapchat

Anbefalte innlegg

Første døgnet sto det at personen ikke hadde godtatt venneforespørsel.. nå står det at jeg kan administrere vennskapet.

Betyr det at han ikke har godtatt? Eller har han ignorert?

Jeg har prøvd å Google, men fant ikke helt ut av det, tror og at mye er endret på snapchat siden de artiklene ble skrevet

Anonymkode: b1b5a...168

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444941-jeg-la-til-noen-p%C3%A5-snapchat/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hvis du ser snapscoren til vedkommende er dere venner 

Anonymkode: 0e118...3a0

Jeg ser ikke det og har heller ikke fått varsel om at han la meg til.

Jeg får ikke lov å sende ny venneforespørsel heller. Det betyr kanskje at han har trykket ignore ?

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Jeg ser ikke det og har heller ikke fått varsel om at han la meg til.

Jeg får ikke lov å sende ny venneforespørsel heller. Det betyr kanskje at han har trykket ignore ?

Da har han nok blokkert deg 

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Da har han nok blokkert deg 

Hvorfor kan jeg gå inn på profilen hans da? Jeg kan velge om jeg vil slette han eller blokkere...

Jeg leste dette på nettet:

"Hvis de ignorerer venneforespørselen din, vil du bli sittende fast som en som har lagt dem til. Det vil fortsette så lenge forespørselen din blir ignorert av personen du vil være venn med. Det kan vare i årevis med mindre du bestemmer deg for å avbryte forespørselen om å legge dem til manuelt."

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor kan jeg gå inn på profilen hans da? Jeg kan velge om jeg vil slette han eller blokkere...

Jeg leste dette på nettet:

"Hvis de ignorerer venneforespørselen din, vil du bli sittende fast som en som har lagt dem til. Det vil fortsette så lenge forespørselen din blir ignorert av personen du vil være venn med. Det kan vare i årevis med mindre du bestemmer deg for å avbryte forespørselen om å legge dem til manuelt."

Ja, du kan blokkere og fjerne en du har lagt til. Men om du ikke blir lagt til tilbake og/eller blir blokkert får du det opp sånn som du har fått det nå

Annonse

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, du kan blokkere og fjerne en du har lagt til. Men om du ikke blir lagt til tilbake og/eller blir blokkert får du det opp sånn som du har fått det nå

Så jeg kan aldri få vite om han har blokkert meg? 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jeg blokkerte han først nemlig, men angret. Er han sur på meg nå da? 🙈🙊 alle kan vell gjøre en feil..? Hi.

Håper dere er 13 år.

Anonymkode: aec98...d18

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Og det brukte han et døgn på å bestemme seg for?

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Han kan se storyen min. Tviler på at han har blokkert meg 🤷🏻‍♀️🤷🏻‍♀️

Han kan se den hvis du har åpen for alle. Men dere bør jo kommunisere da, ikke basere relasjonen på å tolke utfra snap 

Annonse

Anonym bruker skrev (33 minutter siden):

Han kan se den hvis du har åpen for alle. Men dere bør jo kommunisere da, ikke basere relasjonen på å tolke utfra snap 

Sant nok 😭😭😭

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...