Gå til innhold

Hva folk blir likt og mislikt for

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvordan vet du det?

Jeg blir både likt og mislikt for samme ting. Jeg er dønn ærlig, jeg orker ikke dille og jeg har generelt litt lite empati. Noen liker det, andre ikke. Fordelen med det er at jeg alltid tenker klart i situasjoner med stress, kaos osv. ulempen er at jeg ikke er den man går til om man er lei seg om man ikke vil høre sannheten fra mitt synspunkt.

Anonymkode: 955ca...699

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Hvordan vet du det?

Jeg blir både likt og mislikt for samme ting. Jeg er dønn ærlig, jeg orker ikke dille og jeg har generelt litt lite empati. Noen liker det, andre ikke. Fordelen med det er at jeg alltid tenker klart i situasjoner med stress, kaos osv. ulempen er at jeg ikke er den man går til om man er lei seg om man ikke vil høre sannheten fra mitt synspunkt.

Hva liker og misliker du med andre? 

Syns du høres spiselig ut. 

Anonymkode: 0eebf...328

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hva liker og misliker du med andre? 

Syns du høres spiselig ut. 

Jeg liker folk som meg så klart. De som ikke orker å dille og heller kommer raskt til poenget. Folk med humor.

Jeg misliker folk som sier «det må du ikke si» til alt fordi de blir krenket på andres vegne. 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker folk som meg så klart. De som ikke orker å dille og heller kommer raskt til poenget. Folk med humor.

Jeg misliker folk som sier «det må du ikke si» til alt fordi de blir krenket på andres vegne. 

Ok. 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Folk flest liker mennesker de stoler på og som er såkalt hel ved/ ekte. Som også bryr seg mer om mennesker enn materielle ting. 

Det folk misliker mest er mennesker som klager og som er gjerrige. 

Sitter du med fasiten altså?

Anonymkode: 6607e...990

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Visste ikke at du spurte etter andres meninger.

Anonymkode: 6607e...990

Nei, men du kan da helt fint komme med dem for det. Må du vente på min tillatelse eller oppfordring? 

Hvordan vet du det?

Hvordan henger lite empati sammen med evnen til å tenke klart i en krisesituasjon? Det er fullt mulig å romme begge disse egenskapene. 

Anonymkode: fe159...081

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan henger lite empati sammen med evnen til å tenke klart i en krisesituasjon? Det er fullt mulig å romme begge disse egenskapene. 

Anonymkode: fe159...081

Hvor skrev jeg at det var krisesituasjon og at det er i sammenheng med lite empati?

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Folk flest liker mennesker de stoler på og som er såkalt hel ved/ ekte. Som også bryr seg mer om mennesker enn materielle ting. 

Det folk misliker mest er mennesker som klager og som er gjerrige. 

Hvorfor blir du så mislikt da? 

Anonymkode: 5e023...8fa

Annonse

Jeg misliker ikke folk som klager og er gjerrige. Jeg misliker aller mest folk som lyver, er kyniske eller narsissistiske. Så der tar du feil, HI.

Det folk liker meg for er at jeg er varm, vennlig, lyttende og veldig glad. Min glede smitter over på dem. 
Det folk misliker meg for er at jeg er analytisk og alltid klarer å skille skit fra kanel. Dermed avslører jeg en masse bløffmakere. Det misliker de. 

Anonymkode: 3ac41...a82

Anonym bruker skrev (På 22.12.2023 den 19.06):

ulempen er at jeg ikke er den man går til om man er lei seg om man ikke vil høre sannheten fra mitt synspunkt.

Du vet at "sannheten fra mitt synspunkt" er synonym med "min mening"? 
Altså har det ingen ting med en "sannhet" å gjøre. Annet enn at det sikkert er sant at du mener det, da.

Anonymkode: 3ac41...a82

Jeg liker best folk som har en selvoppfatning som stemmer med selvpresentasjonen. Liker dårlig folk som fremstiller seg som noe annet enn det de viser frem. «Nå er det på tide at jeg tenker på meg selv» fra en dame som er selvopptatt er ikke sjarmerende. «Jeg blir så forbanna av rasister og intolerante folk» fra han som snakker dritt om uføre og syke. I tillegg så er det å kunne sette seg inn i andres situasjon viktig for meg. Det spiller ingen rolle om Berit merket at det å trene endret livet for henne hvis den hun snakker med henne vet at å trene ikke er mulig fordi hun har ME. 

Sikkert fordi du er en bitch

Anonymkode: 9b44b...3df

Det er det noen som mener, men når akkurat de opplever meg sånn så er jeg glad for det. Jeg blir like så likt av de som jeg setter pris på at gjør det 🙂

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er det noen som mener, men når akkurat de opplever meg sånn så er jeg glad for det. Jeg blir like så likt av de som jeg setter pris på at gjør det 🙂

Det der var helt uforståelig 

Anonymkode: 9b44b...3df

Jeg har en venn som er ekstremt gjerrig men misliker han ikke av den grunn. Blir mange morsomme historier av det 😂

"Skal vi spleise på angrepillen? "  Hadde han sagt til en dame rett etter sex 😂 

Anonymkode: b04a9...6f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...