Gå til innhold

Har du lyst å fortelle hvordan julen din blir?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siste arbeidsdag fredag. Drar til svigers lille julaften og hjem 2 dag. Da det er i Sverige ses vi ikke så ofte, så blir veldig koselig. Min familie 3 dag og utvidet familie fredag i romjula. Har fri hele romjula. Feiring med familie og venner nyttårsaften.

Deilig å ha fri, møte «alle», ha late morgner og kose oss.

Anonymkode: 698e6...2f1

Vi hadde siste arbeidsdag i dag,torsdag.    I morgen skal vi handle det siste,vaske det siste ,så får vi familie på middagsbesøk.        Lille julaften skal vi bytte noen gaver ,drikke kaffe borte,julegrøt til lunsj og Kos på kvelden.        Flere planer med familie og venner i mellomjula.         Åh ,som jeg gleder meg🎄

Anonymkode: f05e5...2c7

Har egentlig aldri ferie, men jobben består i kun å ta mot bookinger , regnskap og praktisk tilrettelegging. Lite på denne tiden av året, men i år har det vært påfallende mange henvendelser. Veldig fint og hyggelig det. Servicen går foran det meste 

Anonymkode: c8038...176

Siste arbeidsdag idag. Ferie til 2.januar.

Ut å spise med mannens familie idag  feire svigermor. Imorgen skal vi kjøre ut de siste gavene, handle frukt og melk. Grøt i 15 tida. Pynte siste av huset og sette opp og pynte juletreet, før kvelden før kvelden.

Julaften står vi opp til julestrømper, nrk på tv. Frokostbord i 10 tiden. Rolig formiddag før vi begynner på middagen. Kun kjernefamilien hele dagen.

1.juledag tror jeg blir til svigermor. 2.juledag til mine foreldre. Ingen planer i romjula, men blir nok aking, skigåing og bare kos.

Anonymkode: ae051...a68

Ferien er allerede startet. I kveld skal vi til gode venner og resten av julen blir en kombo av avslapping, gå i besøk og ha besøk. Lese masse, spille spill med ungdommene som er kommet hjem til jul og bare nyte fridagene. 

Anonymkode: 027c2...d0e

Annonse

Det blir fullt hus på julaften, så jobb 1. og 2. juledag, og så blir det stille resten av romjulen, vi har ingen sosiale planer, men håper å få til noe på nyttårsaften. Det er meldt fint vintervær i romjula, så vi blir å gå på tur hver dag. Med vi, mener jeg meg og mannen min. 

Anonymkode: 5b629...67c

Jeg blir alene pga jobber mye i jula. Mannen har tatt med ungene på juleferie til sin familie. Der blir svære familieselskap, slalom, tur med hest og slede og skikkelig eventyr-julefeiring! 

Jeg skal jobbe lille julaften, julaften kveld og de to neste dagene. Tredje juledag reiser jeg til svigers. Da blir jeg bortskjemt med god mat og gode samtaler til over nyttår!

Anonymkode: 86048...91b

Vi har fri i dag og i romjulen (kontorjobb, og bruker feriedager på det). Vi skal på 1. juledagsfrokost til venner, og invitere til middagsselskap selv en gang i romjula, det er vel det. Ellers blir det late dager med bare de nærmeste. 

Anonymkode: 461dc...44f

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Blir det lang juleferie? Hvordan blir julaften og juledagene? Får dere besøk? 🎅🏻🌲

Anonymkode: c1865...920

Skjønner ikke helt hva det gir deg/ om noen å lese om hva helt ukjente og random folk ramser opp av gjøremål i jula.. så, nei - har ikke lyst til å dele hva jeg skal.

Anonymkode: d185d...3f3

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Skjønner ikke helt hva det gir deg/ om noen å lese om hva helt ukjente og random folk ramser opp av gjøremål i jula.. så, nei - har ikke lyst til å dele hva jeg skal.

Så rart skrevet? 

Jeg syns folk deler mye fint her når de får de riktige spørsmålene. Det er mange fine tråder her som sier noe om verdier uten at det fortelles så mye privat, og det er både gøy å svare, lese og kanskje kommentere. 

Det kan jo gi andre noe når du forteller hvordan julen blir. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vi vet jo alle hvem som er ts her. Så la oss dele alt vi gleder oss til i jula og glede henne så hun kan få enda mer å sutre for. Det er det hun ønsker, istedenfor å gjøre noe aktivt selv for å få det bedre.

Anonymkode: 86048...91b

Alternativ start, eldste sønn skulle kommet i går men mor er nede for telling med virus. Så han har utsatt til 23. og mor håper hun kommer seg. Kjernefamilien og svigerfar på julaften og så komme mine foreldre til lunsj første juledag. Ellers skjer det lite. Vi har lite familie så de store samlingene ser vi aldri. 

Anonymkode: f1c1a...78c

Innom jobben i dag. Skal kun jobbe to dager i romjulen. Resten av julen skal tilbringes med mann og barn. Ingen konkrete planer. Bare kose oss, spille spill og se julefilmer. Gleder meg!

Anonymkode: c3f27...51c

Noe jeg bare må komme gjennom for ungene sine skyld. Skal separerast i januar. Julaften blir det kun med ungef og eksmann. Skal jobbe 2. Juledag og har sagt jeg kan jobbe 1. Juledag dessom det blir sykdom. 27.-29 reiser ungene og jeg til familien min og skal jobbe nyttårshelga. 

Anonymkode: e691f...846

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Har egentlig aldri ferie, men jobben består i kun å ta mot bookinger , regnskap og praktisk tilrettelegging. Lite på denne tiden av året, men i år har det vært påfallende mange henvendelser. Veldig fint og hyggelig det. Servicen går foran det meste 

Rart å bare sitte å ta i mot bestillinger på julaften. De fleste bruker å feire litt

Anonymkode: 18465...831

Startet ferie i dag. Kjørte eldste til flyplassen så hun kunne ta føy til kjæresten for å feire med hans familie. Flyet kansellert, og nå jobber vi med hva vi gjør videre. Hun har så klart pakket Ritalin i bagasjen hun sendte av gårde. Den får hun ikke tilbake i dag, så litt krise med medisinering. Ser på alternativ for å få henne til hotell eller hjem, men SAS er ikke så behjelpelige. Nytt fly er på julaften, så da blir det en tur til dit. Ellers bare mye fri og hvile. De to andre barna er hos far. 

Anonymkode: 413c5...eb7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...