Anonym bruker Skrevet 21. desember 2023 #1 Del Skrevet 21. desember 2023 Begynner å bli litt vel fortvilet her. Har kjøpt ny iphone, har flyttet over alle apper, og må naturlig nok logge inn på nytt på appene. Dette går fint helt til jeg kommer til facebook. Facebook ber om totrinngodkjennelse fra app. Det har jeg aldri brukt, har kun brukt sms tidligere. Ber om å få alternativ, både på epost, sms og godkjenning fra annen device. Verken epost eller sms kommer fram, selv om jeg ser de blir sendt til rett adresse/nummer. På annen device (som jeg er logga inn på) kommer det varsel med spm om det er jeg som logger inn, og om jeg vil godkjenne. Trykker godkjenn, men så endrer det seg til at påloggingen er stoppet, uten noen videre forklaring. Å sette opp app med totrinngodkjennelse ser bare ut å funke fra nettleser, og der er jeg ikke logget inn, så kommer ikke inn der heller. Kun innlogget på app. Dattera mi skal få den gamle mobilen til jul, så begynner å bli desperat her, kan ikke slette den gamle før jeg kommer inn på den nye… Noen som har vært ute for lignende her, som kan gi meg et tips? Går jo søren ikke an å gå kontakt med noen som kan hjelpe der heller… Anonymkode: f3509...a58 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444904-facebook/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå