Gå til innhold

Snapchat - dere som tror dere er i trygge gode forhold

Anbefalte innlegg

Nå er visst snapchat blitt den store flørteplattformen.

Jeg mottar hver eneste dag forespørsler fra opptatte menn. Fra menn som er gift, har samboere, familie. Mennene deres flørter, sender bilder av seg selv naken. Sender seksuelle snaps til andre. Flere av mine venninner opplever dette også. 

Menn fra hele landet.  Oslo, Bergen, Kristiansand, Førde, Halden, Lillestrøm, Jessheim, Nord Norge osv..

De sier at dere ikke merker noe til dette.. så vær obs jenter ! 

Anonymkode: f388c...c8d

Fortsetter under...

Annonse

Var intensjonen her å gjøre kvinner utrygge eller å informere? 

Jeg er ferdig med å bli sjokkert over menn som er utro. Kanskje bør dette bli snakket nok om, så kvinner blir mer bevisste på at det også kan skje dem? For ja, det er mange menn som er! 

Kvinner også. Det bør vel ikke forties? 

Anonymkode: a9fc4...613

Det er som å høre min venninne. Hun sier akkurat det samme. Men vi vet jo alle at hun er den som først sender nakenbilder av seg selv, til opptil flere gifte og opptatte menn. Det høres bare så mye bedre ut at det er motsatt liksom 😉

Anonymkode: 5ab58...056

Glad jeg har en lukket og anonym profil. Får div snapper av en mann, men den har jeg lagt opp til selv. Deler ikke ut snapkonto til hvem som helst, og deler heller ikke snapstory med andre enn mine venner.

Anonymkode: 59abf...2b7

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Jeg mottar hver eneste dag forespørsler fra opptatte menn. Fra menn som er gift, har samboere, familie. Mennene deres flørter, sender bilder av seg selv naken. Sender seksuelle snaps til andre. Flere av mine venninner opplever dette også. 

Menn fra hele landet.  Oslo, Bergen, Kristiansand, Førde, Halden, Lillestrøm, Jessheim, Nord Norge osv..

Jøss.. er det noe som gjør at du får så mye dritt på Snapchat?

Anonymkode: 504a9...eb3

Annonse

Anonym bruker skrev (49 minutter siden):

Glad jeg har en lukket og anonym profil. Får div snapper av en mann, men den har jeg lagt opp til selv. Deler ikke ut snapkonto til hvem som helst, og deler heller ikke snapstory med andre enn mine venner.

Det går ikke å ha en anonym og lukket profil på snapchat. Har en nummeret ditt, er det fritt frem for å legge deg til på snapchat. Hvem du legger til som venn, eller sender til er jo helt klart opp til deg. Men korriger meg gjerne om jeg tar feil, eller om det er noe jeg ikke har fått med meg. 

Anonymkode: 09dd3...67e

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det går ikke å ha en anonym og lukket profil på snapchat. Har en nummeret ditt, er det fritt frem for å legge deg til på snapchat. Hvem du legger til som venn, eller sender til er jo helt klart opp til deg. Men korriger meg gjerne om jeg tar feil, eller om det er noe jeg ikke har fått med meg. 

Jeg får varsel som jeg må godkjenne. Og jeg godkjenner aldri folk jeg ikke kjenner. 

Ikke så mye rush på forespørsler da, siden ikke Gud og hvermann har telefonnummeret mitt.. De kan jo søke meg opp, men det må jo være en grunn til at de gjør det. Tror jeg går rimelig under radaren til menn på landsbasis

Anonymkode: 504a9...eb3

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 15.32):

Kan ikke ha full kontroll på hvem som har telefonnummeret mitt såklart, men har det heller ikke søkbart. Godtar heller ikke hva som helst for å ha mange "venner" der.

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 10.17):

Jada..og julenissen finnes ikke!

Anonymkode: d3f0e...aa1

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 10.17):

Hvordan vet du at de er opptatte, har familie osv? Har aldri fått sånne forespørsler, og får jeg fra noen jeg ikke kjenner så godkjenner jeg de ikke heller.

Anonymkode: 2bf9e...870

sug lut skrev (På 27.12.2023 den 15.24):

Hvorfor i alle dager skulle det være skummelt for noen? Man er ikke sammen med aper, og man er ikke sammen med folk man ikke stoler på, og fremfor alt er det helt uinteressant hvem ens partner flørter med.

Det er det som er. Man tror man kan stole på partneren sin. Jeg har truffet flere på snapchat som er gift/har samboer. De ønsker å treffe meg, de ønsker å sende runkevideoer til meg. Har opplevd at flere runker på badet mens konen/kjæresten er en annen plass i huset. Vil bare tipse dere. Det florerer av folk som oppretter egne snapchat kontoer kun til dette formålet. Trenger ikke tinder lengre. 

Anonym bruker skrev (På 27.12.2023 den 14.31):

Hvordan vet du at de er opptatte, har familie osv? Har aldri fått sånne forespørsler, og får jeg fra noen jeg ikke kjenner så godkjenner jeg de ikke heller.

Anonymkode: 2bf9e...870

Fordi de forteller meg det. Jeg ser gifteringen osv. De viser meg ringen 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Det er det som er. Man tror man kan stole på partneren sin. Jeg har truffet flere på snapchat som er gift/har samboer. De ønsker å treffe meg, de ønsker å sende runkevideoer til meg. Har opplevd at flere runker på badet mens konen/kjæresten er en annen plass i huset. Vil bare tipse dere. Det florerer av folk som oppretter egne snapchat kontoer kun til dette formålet. Trenger ikke tinder lengre. 

Og?

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor vil du tipse om det? Så folk som mener at de er i gode forhold skal bli utrygge?

Anonymkode: 9e28f...f12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...