Gå til innhold

Når du tar ting personlig.

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 12.20):

Ufin? 

Hvem har snakket om det her? 

Anonymkode: 57f3f...213

Ekspander  

Vel… når folk sier akkurat det de mener helt uten filter kan det oppfattes ufint og frekt.

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 12.24):

Jeg tror derimot at dere forstår veldig godt. At dere ikke liker det er en annen sak 

Ekspander  

Du kan fint tro det, men du tar som vanlig feil. Du har jo blitt fortalt veldig mange ganger gjennom veldig mange tråder, at din sannhet ikke er ensbetydende med alle andres. Men det er veldig vanskelig å ta inn over seg skjønner jeg. 

Sommerkroppen 2029 skrev (På 21.12.2023 den 12.28):

Du kan fint tro det, men du tar som vanlig feil. Du har jo blitt fortalt veldig mange ganger gjennom veldig mange tråder, at din sannhet ikke er ensbetydende med alle andres. Men det er veldig vanskelig å ta inn over seg skjønner jeg. 

Ekspander  

Dette handler ikke om det. Dette handler om å ta ting personlig. Og du og flere oppfatter det som frekt å si hva man mener "uten filter' Likevel er det akkurat det DU gjør mest av alle her 🙃

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 12.12):

Du liker jo ikke mennesker som er ærlige? 

Du sier det helt motsatte i første avsnitt forhold til siste? 

Ekspander  

Hvor står det at jeg ikke liker mennesker som er ærlige? Det er ingenting motsatt av det jeg sier i de to avsnittene. Jeg sier det samme.

Anonymkode: 51e65...6bf

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 12.35):

Dette handler ikke om det. Dette handler om å ta ting personlig. Og du og flere oppfatter det som frekt å si hva man mener "uten filter' Likevel er det akkurat det DU gjør mest av alle her 🙃

Ekspander  

Som sagt, du må gjerne tro det. Du klarer ikke å lese hele bildet her, og det er det som til stadighet klusser til trådene dine. 

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 12.18):

Er disse høflige ? 

Jeg syns de virker veldig frekke? 

Ekspander  

Jeg synes de virker veldig ærlige jeg. 

Anonymkode: ca4a1...a8f

Annonse

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 12.35):

Ekspander  

Man kan være ærlig og fremdeles bruke filter. Jeg skjønner ikke hvordan så opplagte ting kan være så vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 8d897...5e8

Anonym bruker skrev (På 20.12.2023 den 21.07):

Som hvis noen sier at den type interesse er av null interesse for en. Så går du rett i forsvar og i angrep fordi du selv har nettopp den interessen. 

Det du egentlig gjør er å gi den personen kreditt. At vedkommende betyr noe for deg. At den sin meninger vektlegges.

Hvorfor? 

Ekspander  

Man gir ikke personen kreditt. Man forsøker å fortelle at det ikke er så uinteressant som personen tror. Meningen dens vektlegges nok ikke, men de fleste har et behov for å fortelle hva som er interessant med det de synes er interessant.

Hvis man derimot blir lei seg eller noe slikt. DA har den andres mening en betydning.

Anonymkode: 136fd...0ff

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 13.33):

Man kan være ærlig og fremdeles bruke filter. Jeg skjønner ikke hvordan så opplagte ting kan være så vanskelig å forstå. 

Anonymkode: 8d897...5e8

Ekspander  

Dette! 

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 8.31):

At folk må slutte å ta alt så personlig! At du syns noe er fint betyr ikke at hvis andre sier det er stygt, så handler det om deg. 

Ekspander  

Nei, det handler ikke om meg. Jeg tar ytterst skjeldent ting personlig, ser jo ofte hvem som evt sier noe. Da tenker jeg mitt. Jeg blir heller ikke krenket, ikke på mine eller på andres vegne. Lettkrenket mennesker er patetiske. 

Anonymkode: 93238...eeb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...