amandine Skrevet 23. desember 2023 #51 Skrevet 23. desember 2023 Alle mine unger får sokker, min ene sønn får boksere også, det har han ønsket seg. De får flere gaver, jeg prøver å fylle faste kategorier hvert år, noe de trenger, noe de ønsker seg, en bok, noe ull og noe tull. For eksempel til datter 15: Nye Uggs, dyr hårkur, en bok, ullundertøy og en pose eller to med favorittgodteriet, hjertedrops fra coop. I tillegg kommer det noen sokker og en topp, ny refleksvest, treningstøy osv, ting hun uansett skulle fått.
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2023 #52 Skrevet 23. desember 2023 Di hadde hatt råd til bedre gave hvis du ikke brukte så mye penger på alkohol. Snakk om egoistisk mor Anonymkode: 3147c...1c1
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #53 Skrevet 24. desember 2023 Ungdommen får gave. Høres ut på dere at han ikke får noe. Vet ikke om jeg skal forsvare meg, men gaven er 700 kr. Her kan det kjøpes det som ønskes eller spare videre til noe dyrere. Det andre er pakket inn som trengs. Summen er blitt ca 1000 kr. Synes dere jeg er egoist? Vondt å få den. At jeg unner meg å kjøpe alkohol til jul der jeg skal være helt alene et det galt? Om jeg sover, griner eller drikker vet ingen og plages ikke av. Det blir mine dager etter lang desember med jobb og late som alt er bra og være på der. Utladet her. Takker for noen fine innlegg her. Setter pris på de ❤️ God jul til dere! Anonymkode: 75a4f...f9f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #54 Skrevet 24. desember 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Ungdommen får gave. Høres ut på dere at han ikke får noe. Vet ikke om jeg skal forsvare meg, men gaven er 700 kr. Her kan det kjøpes det som ønskes eller spare videre til noe dyrere. Det andre er pakket inn som trengs. Summen er blitt ca 1000 kr. Synes dere jeg er egoist? Vondt å få den. At jeg unner meg å kjøpe alkohol til jul der jeg skal være helt alene et det galt? Om jeg sover, griner eller drikker vet ingen og plages ikke av. Det blir mine dager etter lang desember med jobb og late som alt er bra og være på der. Utladet her. Takker for noen fine innlegg her. Setter pris på de ❤️ God jul til dere! Anonymkode: 75a4f...f9f HI; det var vel Einstein som sa noe sånt som at "definisjonen på galskap er å prøve det samme igjen og igjen, og forvente et nytt resultat". Jeg kan ikke se annet enn at du er i den tredemølla. Rundt og rundt i det samme, og like smekkfornærmet over at ingen ting endrer seg. Spørre inne på et forum der alle er dritt lei av det du kaller "tanker" - som egentlig bare er svartsyn satt om i skriftlig form - og forvente at den hundrede gangen skal det bli roser og applaus og oppmuntring? Når det ikke ble sånn de nittini første? Det er å prøve det samme igjen og igjen, og forvente et nytt resultat. Er det galt å unne seg alkohol? Nei, jeg skal også unne meg det til jul. Men da kan du ikke samtidig sutre over at det ble så kjipe gaver til sønnen din. Alkohol er dyrt, dropper du en vinflaske har du plutselig frigjort 150 kroner, minst. Så hva klager du etter da? Dette var et valg. Den hyklinga di er også det samme som de nittini forrige gangene. Og den samme leksa som i sommer, du sammenligner deg med barnets far - som om foreldreskap er en popularitetskonkurranse? Da var det furting fordi barnet fikk en bedre ferie med far, nå er det at han får en finere gave. Ja vel, kanskje du bare skal slutte med alt, da? Pappa lager sikkert dyrere mat, pappa kjører sikkert bil, pappa har sikkert bedre plass - da kan jo gutten bare flytte? Hvis du altså fortsatt tror at omsorg er noe man gjør med lommeboka!! Og så kommer det nye året, og du kommer til å klage over at du har gått opp i vekt i jula. Alle dine handlinger og valg får de samme konsekvenser som oss andre sine - men jeg sitter ikke her og forteller at "nå skal jeg bare spise og drikke og bli full" og så etterpå klage "uff, jeg er blitt tjukk og blakk"; for da veit jeg jo hvem som har skylda! Du er forutsigbar som en almanakk, og så lenge du gjør de SAMME TINGA vil du få de SAMME RESULTATENE. Endre på handlingene dine, så vil du se endring i livet ditt også. Men å ha det dritt som du har det nå, det er et valg, og da må vi anta at du digger å ha det dritt. Det gir livet ditt innhold og mening. Anonymkode: 92616...a4c
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #55 Skrevet 24. desember 2023 Anonym bruker skrev (5 timer siden): HI; det var vel Einstein som sa noe sånt som at "definisjonen på galskap er å prøve det samme igjen og igjen, og forvente et nytt resultat". Jeg kan ikke se annet enn at du er i den tredemølla. Rundt og rundt i det samme, og like smekkfornærmet over at ingen ting endrer seg. Spørre inne på et forum der alle er dritt lei av det du kaller "tanker" - som egentlig bare er svartsyn satt om i skriftlig form - og forvente at den hundrede gangen skal det bli roser og applaus og oppmuntring? Når det ikke ble sånn de nittini første? Det er å prøve det samme igjen og igjen, og forvente et nytt resultat. Er det galt å unne seg alkohol? Nei, jeg skal også unne meg det til jul. Men da kan du ikke samtidig sutre over at det ble så kjipe gaver til sønnen din. Alkohol er dyrt, dropper du en vinflaske har du plutselig frigjort 150 kroner, minst. Så hva klager du etter da? Dette var et valg. Den hyklinga di er også det samme som de nittini forrige gangene. Og den samme leksa som i sommer, du sammenligner deg med barnets far - som om foreldreskap er en popularitetskonkurranse? Da var det furting fordi barnet fikk en bedre ferie med far, nå er det at han får en finere gave. Ja vel, kanskje du bare skal slutte med alt, da? Pappa lager sikkert dyrere mat, pappa kjører sikkert bil, pappa har sikkert bedre plass - da kan jo gutten bare flytte? Hvis du altså fortsatt tror at omsorg er noe man gjør med lommeboka!! Og så kommer det nye året, og du kommer til å klage over at du har gått opp i vekt i jula. Alle dine handlinger og valg får de samme konsekvenser som oss andre sine - men jeg sitter ikke her og forteller at "nå skal jeg bare spise og drikke og bli full" og så etterpå klage "uff, jeg er blitt tjukk og blakk"; for da veit jeg jo hvem som har skylda! Du er forutsigbar som en almanakk, og så lenge du gjør de SAMME TINGA vil du få de SAMME RESULTATENE. Endre på handlingene dine, så vil du se endring i livet ditt også. Men å ha det dritt som du har det nå, det er et valg, og da må vi anta at du digger å ha det dritt. Det gir livet ditt innhold og mening. Anonymkode: 92616...a4c Fantastisk bra skrevet og 200% korrekt!! Anonymkode: 1daf9...11d
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #56 Skrevet 24. desember 2023 Anonym bruker skrev (13 timer siden): HI; det var vel Einstein som sa noe sånt som at "definisjonen på galskap er å prøve det samme igjen og igjen, og forvente et nytt resultat". Jeg kan ikke se annet enn at du er i den tredemølla. Rundt og rundt i det samme, og like smekkfornærmet over at ingen ting endrer seg. Spørre inne på et forum der alle er dritt lei av det du kaller "tanker" - som egentlig bare er svartsyn satt om i skriftlig form - og forvente at den hundrede gangen skal det bli roser og applaus og oppmuntring? Når det ikke ble sånn de nittini første? Det er å prøve det samme igjen og igjen, og forvente et nytt resultat. Er det galt å unne seg alkohol? Nei, jeg skal også unne meg det til jul. Men da kan du ikke samtidig sutre over at det ble så kjipe gaver til sønnen din. Alkohol er dyrt, dropper du en vinflaske har du plutselig frigjort 150 kroner, minst. Så hva klager du etter da? Dette var et valg. Den hyklinga di er også det samme som de nittini forrige gangene. Og den samme leksa som i sommer, du sammenligner deg med barnets far - som om foreldreskap er en popularitetskonkurranse? Da var det furting fordi barnet fikk en bedre ferie med far, nå er det at han får en finere gave. Ja vel, kanskje du bare skal slutte med alt, da? Pappa lager sikkert dyrere mat, pappa kjører sikkert bil, pappa har sikkert bedre plass - da kan jo gutten bare flytte? Hvis du altså fortsatt tror at omsorg er noe man gjør med lommeboka!! Og så kommer det nye året, og du kommer til å klage over at du har gått opp i vekt i jula. Alle dine handlinger og valg får de samme konsekvenser som oss andre sine - men jeg sitter ikke her og forteller at "nå skal jeg bare spise og drikke og bli full" og så etterpå klage "uff, jeg er blitt tjukk og blakk"; for da veit jeg jo hvem som har skylda! Du er forutsigbar som en almanakk, og så lenge du gjør de SAMME TINGA vil du få de SAMME RESULTATENE. Endre på handlingene dine, så vil du se endring i livet ditt også. Men å ha det dritt som du har det nå, det er et valg, og da må vi anta at du digger å ha det dritt. Det gir livet ditt innhold og mening. Anonymkode: 92616...a4c Ja, dere er lei og ikke interessert i å høre verken om ellet fra meg. Verken her eller i det virkelige livet. Revnende likegyldig hvordan jeg har det eller annet. Jeg vet. Skal se om jeg kan ta det til meg og forsvinne her i fra. Dere har prøvd nok nå! Jeg må forstå det. Anonymkode: 75a4f...f9f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #57 Skrevet 24. desember 2023 Anonym bruker skrev (14 timer siden): HI; det var vel Einstein som sa noe sånt som at "definisjonen på galskap er å prøve det samme igjen og igjen, og forvente et nytt resultat". Jeg kan ikke se annet enn at du er i den tredemølla. Rundt og rundt i det samme, og like smekkfornærmet over at ingen ting endrer seg. Spørre inne på et forum der alle er dritt lei av det du kaller "tanker" - som egentlig bare er svartsyn satt om i skriftlig form - og forvente at den hundrede gangen skal det bli roser og applaus og oppmuntring? Når det ikke ble sånn de nittini første? Det er å prøve det samme igjen og igjen, og forvente et nytt resultat. Er det galt å unne seg alkohol? Nei, jeg skal også unne meg det til jul. Men da kan du ikke samtidig sutre over at det ble så kjipe gaver til sønnen din. Alkohol er dyrt, dropper du en vinflaske har du plutselig frigjort 150 kroner, minst. Så hva klager du etter da? Dette var et valg. Den hyklinga di er også det samme som de nittini forrige gangene. Og den samme leksa som i sommer, du sammenligner deg med barnets far - som om foreldreskap er en popularitetskonkurranse? Da var det furting fordi barnet fikk en bedre ferie med far, nå er det at han får en finere gave. Ja vel, kanskje du bare skal slutte med alt, da? Pappa lager sikkert dyrere mat, pappa kjører sikkert bil, pappa har sikkert bedre plass - da kan jo gutten bare flytte? Hvis du altså fortsatt tror at omsorg er noe man gjør med lommeboka!! Og så kommer det nye året, og du kommer til å klage over at du har gått opp i vekt i jula. Alle dine handlinger og valg får de samme konsekvenser som oss andre sine - men jeg sitter ikke her og forteller at "nå skal jeg bare spise og drikke og bli full" og så etterpå klage "uff, jeg er blitt tjukk og blakk"; for da veit jeg jo hvem som har skylda! Du er forutsigbar som en almanakk, og så lenge du gjør de SAMME TINGA vil du få de SAMME RESULTATENE. Endre på handlingene dine, så vil du se endring i livet ditt også. Men å ha det dritt som du har det nå, det er et valg, og da må vi anta at du digger å ha det dritt. Det gir livet ditt innhold og mening. Anonymkode: 92616...a4c Og godt poeng at jeg ikke har noe å tilby med gaver, han har bil/lappen ikke jeg. Han har enebolig og jeg leilighet. Han er ikke alene som meg og har ny dame som har god kontakt med ungdommen. Godt er der med dem og de får en fin jul. Her ikke det og tilpass til meg og sitte alene. Anonymkode: 75a4f...f9f
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #58 Skrevet 24. desember 2023 Anonym bruker skrev (59 minutter siden): Ja, dere er lei og ikke interessert i å høre verken om ellet fra meg. Verken her eller i det virkelige livet. Revnende likegyldig hvordan jeg har det eller annet. Jeg vet. Skal se om jeg kan ta det til meg og forsvinne her i fra. Dere har prøvd nok nå! Jeg må forstå det. Anonymkode: 75a4f...f9f Håper det Anonymkode: 3147c...1c1
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #59 Skrevet 24. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Håper det Anonymkode: 3147c...1c1 Var ikke det godt å få ut? Anonymkode: 75a4f...f9f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå