Gå til innhold

Har du smakt Fjorland pinnekjøtt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg spiste to Fjordland for henholdsvis fire og to dager siden.

Det smakte helt jævli! 

Liker folk Fjordland så har de aldri ever lagd eller fått god mat. Jeg trodde faktisk at det var spiselig. Jeg er ikke kresen og spiser alt jeg får servert normalt. Dette slet jeg med og tenkte at Flesk, etter og poteter var dårlig valg. Så da ga jeg det en andre sjanse på kjøttkaker fordi flere skrøt av dem. 

Nei nei nei. Kjøttkakene gikk å spise. Resten er så langt under akseptabelt nivå at jeg klarer ikke beskrive det. Tror neppe pinnekjøtt er bedre uten at jeg engang vurderer å prøve en gang til. 

Anonymkode: 13f9f...1fc

Anonym bruker skrev (57 minutter siden):

Det smakte helt jævli! 

Liker folk Fjordland så har de aldri ever lagd eller fått god mat. Jeg trodde faktisk at det var spiselig. Jeg er ikke kresen og spiser alt jeg får servert normalt. Dette slet jeg med og tenkte at Flesk, etter og poteter var dårlig valg. Så da ga jeg det en andre sjanse på kjøttkaker fordi flere skrøt av dem. 

Nei nei nei. Kjøttkakene gikk å spise. Resten er så langt under akseptabelt nivå at jeg klarer ikke beskrive det. Tror neppe pinnekjøtt er bedre uten at jeg engang vurderer å prøve en gang til. 

Men nå svarer du ikke på spørsmålet, det HI lurer på er om Fjordland pinnekjøtt er godt. 

Anonymkode: 37ae6...868

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Men nå svarer du ikke på spørsmålet, det HI lurer på er om Fjordland pinnekjøtt er godt. 

Anonymkode: 37ae6...868

Jo jeg gjorde egentlig det. Har du svart ? 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det smakte helt jævli! 

Kjøttkakene og svinesteken er god. Resten er ræl. 

Anonymkode: c9a41...3de

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nei, du gjorde egentlig ikke det. Du snakker om kjøttkaker og tilbehør og  flesk og  hvor lenge siden det er siden du spiste det. Du vil ikke prøve pinnekjøtt. Da har du ikke svart på om du har smakt fjordland pinnekjøtt og om det er godt. Det vi vet er at du ikke har smakt det.  Egentlig et svar uten nytte. 

Anonymkode: d09aa...884

Har ikke smak Fjorland pinnekjøtt, men er mange delte meninger om det. Uansett, potetene i Fjorlandrettene smaker ikke godt, jeg synes mye av det andre er helt ok, men potetene  smaker skikkelig rart. Så jeg eg kunne sikkert spist pinnekjøttet og tilbehøret bare. 

Anonymkode: 77e99...4cc

Jeg har ikke smakt pinnekjøttet, men kjøttkaker og komler er virkelig gode. Så da tenker jeg at pinnekjøttet også kan være helt ok. 

Ta en smaksprøve før julaften så slipper du en ev skuffelse på selve julekvelden. Om det er da du tenker å ha den. 

Anonymkode: 15a16...acc

Anonym bruker skrev (1 time siden):

TS spør til de som har smakt smakt pinnekjøttet; er det godt og har grei porsjon? Du svarer at kjøttkakene og flesket smaker så jævlig at du ikke engang vurderer pinnekjøttet.

Da er du ikke aktuellfor du har ikke smakt pinnekjøttet.

TS, pinnekjøttet er godt, men det er altfor liten posjon. Jeg spiser normale mengder mat og trenger to pakker hvis jeg skal bli fornøyd.

Anonymkode: cda7f...e23

Mannen spiste det her en dag vi skulle ha noe enkelt (jeg liker ikke pinnekjøtt). Han er fra Vestlandet og er vant til hjemmelaga pinnekjøtt, og han sa det var helt greit. ikke noe usmak, men ikke som hjemmelaga selvsagt. Han åt nå hele porsjonen og var godt fornøyd 

Anonymkode: 56ce6...356

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Blir ikke til å lage pinnekjøtt til en person. Er julaften jeg skal ha det. Blir vel greit nok til meg. Takk for svar. 

Anonymkode: 43907...c69

Jeg svarte tidligere her og synes som sagt det er godt.

Men kok gjerne poteter selv, for Fjordland potetene er ikke så gode akkurat.

Anonymkode: f7bdf...7a1

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg svarte tidligere her og synes som sagt det er godt.

Men kok gjerne poteter selv, for Fjordland potetene er ikke så gode akkurat.

Anonymkode: f7bdf...7a1

Takk for tips! Er det noe saus? Eller ribbefett man gjerne ville hatt til normalt opp i? 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Takk for tips! Er det noe saus? Eller ribbefett man gjerne ville hatt til normalt opp i? 

Pinnekjøttet og pølsa ligger i en pose med en god del kraft oppi, er stort sett kraft man pleier å bruke til pinnekjøtt. På julaften ville jeg som andre nevner kokt poteter selv, resten av innholdet (pinnekjøtt, pølse og kålrabistappe er egentlig ganske ok, altså).

Anonymkode: 9b4e8...8e0

Anonym bruker skrev (39 minutter siden):

Pinnekjøttet og pølsa ligger i en pose med en god del kraft oppi, er stort sett kraft man pleier å bruke til pinnekjøtt. På julaften ville jeg som andre nevner kokt poteter selv, resten av innholdet (pinnekjøtt, pølse og kålrabistappe er egentlig ganske ok, altså).

Anonymkode: 9b4e8...8e0

Takk. Da må jeg prøve det. 

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ribbefett til pinnekjøtt? Hvor skulle det fettet komme fra?

Anonymkode: c864c...a65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...