Gå til innhold

Folk som ringer feil, eller tull?

Anbefalte innlegg

Vi har vel alle fått tefoner som åpenbart er svindlere osv? Først var det en periode med telefoner fra utenlandske nummer, så der bare tok jeg aldri telefonen og blokkerte numrene. Så kom det en periode med nummer med +47, men ett ekstra tall i rekken. Jeg sluttet å ta dem også, og telefonen min blokkerte en del selv også. Så var det vanlige, norske nummer, men ikke mulig å spore (er stille når man tar telefonen, litt sånn skrapelyd, og eventuelt etter hvert en kvinne som sier "hello?"). Nå, denne uken, har det kommet tre telefoner der jeg finner nummeret på 1881, altså knyttet til personer, men det er personer jeg ikke kjenner og fra helt andre steder i landet. Det kan jo selvfølgelig være tilfeldig, men tre stykker på noen dager? Er det bare en enda mer avansert tulleting, eller er det ekte? Jeg har omtrent helt sluttet å ta telefoner med ukjent nummer, og søker dem opp først, men nå ble jeg litt usikker på hva jeg bør gjøre. 

Anonymkode: f2733...4d3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444882-folk-som-ringer-feil-eller-tull/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (53 minutter siden):

Takk! Det forklarer mye!

HI

Anonymkode: f2733...4d3

Mitt nummer er misbrukt sånn, ikke særlig gøy når man får telefoner fra sinte mennesker som sier man har ringt dem.. senest i dag tidlig ringte en mann som sa han hadde blitt oppringt fra nummeret mitt og at det var noen som snakket engelsk og sa de var fra Microsoft 🤦🏼‍♀️ noe dritt!!

Anonymkode: 20473...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...