Gå til innhold

Jeg håper virkelig (Sophie Elise)......

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Fordi??? INGEN jentebarn har godt av å bli oppdratt av ei så selvsentrert mamma!

Anonymkode: 8544e...fae

De mest selvsentrerte unge kvinner blir gjerne voksne når de får barn og plutselig ikke sitter i forsetet i eget liv lenger.

Gi henne en sjanse.

Anonymkode: e444f...949

Annonse

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Fordi??? INGEN jentebarn har godt av å bli oppdratt av ei så selvsentrert mamma!

Bare det at du ikke ser selv hva som er slemt med å si noe sånt sier det meste om deg

Anonymkode: cbcf8...d18

Jeg håper bare hun har vett på å ikke eksponere ungen herfra til neste år for å tjene raske cash. Ellers er hun sikkert en god mamma som vil det beste, antar jeg til det motsatte er bevist, akkurat som resten av oss. 

Anonymkode: 1115e...b34

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg håper bare hun har vett på å ikke eksponere ungen herfra til neste år for å tjene raske cash. Ellers er hun sikkert en god mamma som vil det beste, antar jeg til det motsatte er bevist, akkurat som resten av oss. 

Det tror jeg du har helt rett i.

Anonymkode: 28495...b93

Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Hun er langt fra like aktiv selv lenger, og har fått sin dose med hets, så det er ikke umulig det vekkes en mamma som ønsker beskytte babyen sin mot alt og alle "der ute".

Hun er ikke dum, selv om hun har tatt en del dumme valg oppigjennom.

Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Men guttebarn har godt av å bli oppdratt av en selvsentrert mamma…?

Anonymkode: eeccf...11b

Annonse

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Men guttebarn har godt av å bli oppdratt av en selvsentrert mamma…?

Anonymkode: eeccf...11b

En gutt har større mulighet for å ikke bli SOM sin mamma.

Anonym bruker skrev (På 20.12.2023 den 16.47):

De mest selvsentrerte unge kvinner blir gjerne voksne når de får barn og plutselig ikke sitter i forsetet i eget liv lenger.

Gi henne en sjanse.

Man kan jo håpe. Tviler men. Se på alle håpløse bloggerdamer som bruker ungene til å tjene penger. 

Anonymkode: 11f2d...aa1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...