Anonym bruker Skrevet 20. desember 2023 #26 Skrevet 20. desember 2023 Kjenner ikke på skam, men blir oppgitt over meg selv. Går kun på viljestyrke. Så etter jul så skal jeg starte. Har ganske mange kg å ta av. Har alltid vært stor og har alltid hatt god selvfølelse og selvtillit. Anonymkode: 75074...1b4
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2023 #27 Skrevet 20. desember 2023 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det har jeg gjort, men heldigvis har jeg greid å slutte med det, etter hard og langvarig mental innsats. Det er ufattelig hvor sterk påvirkning jeg har ligget under om hvordan se "fin" ut, og å være ferdig med det føles som å komme ut av fengsel. Beste jeg noensinne har gjort for meg selv. Kroppen min er fin, den, uansett om den veier sånn eller sånn. Jeg er frisk, har aldri vondt noe sted; jeg kan løpe og hoppe og sykle og svømme og danse, jeg har båret frem og født to barn uten varige men, jeg kan ha fantastisk sex, jeg kan nyte livet. Det er mye ny og interessant forskning på vekt nå, som kanskje kan gi deg noen nye perspektiver, HI. Mye som var en øyenåpner for meg, i hvert fall. Også har det hjulpet enormt å jobbe bevisst mot de negative tankene om meg selv. Jeg behøver ikke å elske kroppen min, men jeg har godtatt den, og behandler meg selv med omsorg og kjærlighet. Utrolig nok har jeg begynt å trene også og til og med ha glede av det! Det klarte jeg først etter at jeg hadde godtatt kroppen min som den er - og jeg som alltid har trodd det ville være omvendt. Anonymkode: c5748...c3f Likte dette! Anonymkode: b3280...2e3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2023 #28 Skrevet 20. desember 2023 Ja, absolutt. Går sjeldent opp i vekt da, og går i så fall fort ned igjen. Sliter mer med å spise usunn mat foran andre. Spiser ikke snacks og dessert når jeg er hos andre, men spiser mye av det når jeg er alene 🤔 Anonymkode: 01327...5e2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2023 #29 Skrevet 20. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Ja, absolutt. Går sjeldent opp i vekt da, og går i så fall fort ned igjen. Sliter mer med å spise usunn mat foran andre. Spiser ikke snacks og dessert når jeg er hos andre, men spiser mye av det når jeg er alene 🤔 Anonymkode: 01327...5e2 Hvor føkka er dette samfunnet når noen som har det perfekte genetiske utgangspunktet for å ikke legge på seg er redd for å spise dessert foran andre? Anonymkode: 90fc7...498
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2023 #30 Skrevet 20. desember 2023 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Hvor føkka er dette samfunnet når noen som har det perfekte genetiske utgangspunktet for å ikke legge på seg er redd for å spise dessert foran andre? Anonymkode: 90fc7...498 Hvor står det at jeg har det perfekte genetiske utgangspunktet for å ikke legge på meg? Du vet heller ikke hva jeg veier, eller hvordan jeg går fort ned igjen hvis jeg har lagt på meg et par kilo. Men jo, det er føkka å ikke kunne spise dessert foran andre, kanskje hvert fall når jeg er normalvektig. Anonymkode: 01327...5e2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2023 #31 Skrevet 20. desember 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Legger ikke på meg Anonymkode: 57c47...722 Da har jo du ikke noe i denne tråden å gjøre. Anonymkode: 95ed9...c27
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2023 #32 Skrevet 20. desember 2023 Takk for alle svar. Ser at det er flere enn meg med denne følelsen. Jeg syns det er helt forferdelig. Føler at ansiktet disser når jeg snakker med folk. Og at de ser helt sjokkert ut. Har mest lyst til å la være å treffe folk.. HI Anonymkode: 1386b...a20
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2023 #33 Skrevet 21. desember 2023 Ja! Frem til jeg var 30 år så var jeg hun tynne som kan spise hva hun vil uten å legge på seg,å som kunne ha godt av å gå opp i vekt. Så gikk jeg gradvis litt opp i vekt,å når jeg begynte på antidepressiv tabletter så gikk jeg enda mer opp i vekt. Nå er jeg flau av kroppen, å sitter heller i 32 grader med shorts og t skjorte enn å gå i bikini. Anonymkode: 9af29...11e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2023 #34 Skrevet 21. desember 2023 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Jeg gjør det, overfor familie og venner. Syns det er forferdelig å møte dem igjen dersom jeg har gått opp i velt siden sist. Jeg lurer på om det er vanlig Jeg ble mye mobbet som barn - og det var alltid med utgangspunkt i vekt og utseende. Når jeg begynte på VGS endret det seg, og jeg ble mer populær i takt med at vekten gikk ned. Når jeg da går opp i vekt får jeg en stor skamfølelse Anonymkode: 1386b...a20 Ja, det er normale følelser. Har pleid å være ganske slank, men har gått opp over 20 kg de siste årene og er nå ordentlig tykk. Liker derfor ikke så godt å møte mennesker som husker meg som slsnk. Anonymkode: f3171...61c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2023 #35 Skrevet 21. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, det er normale følelser. Har pleid å være ganske slank, men har gått opp over 20 kg de siste årene og er nå ordentlig tykk. Liker derfor ikke så godt å møte mennesker som husker meg som slsnk. Anonymkode: f3171...61c ... jeg har for øvrig aldri blitt mobbet, men kjenner på samme skam rundt vekten min nå likevel. Anonymkode: f3171...61c
ReneRene Skrevet 21. desember 2023 #36 Skrevet 21. desember 2023 (endret) Ja, det føltes som skam den perioden jeg la på meg. Mest fordi jeg alltid har vært i god form, slank og opptatt av klær. Blant ukjente ikke så mye. Blant kjente noe annet da mitt image ble ødelagt, og mitt image betyr noe siden det gjenspeiler hvem jeg er og vil være. Hadde jeg vært overvektig hele tiden ville det vært noe annet, fordi da ville en del av livet også vært annerledes. Jeg gikk ned de kiloene igjen. Det måtte riktig mat til, og i mindre mengder enn tidligere. Nå blir jeg mett på brøkdelen av før overvekt. Endret 21. desember 2023 av ReneRene
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2023 #37 Skrevet 21. desember 2023 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Fordi jeg var dratt i trynet, kragebeina stakk frem, fingrene ble senete og jævlige… jeg så rett og slett 10 år eldre ut Anonymkode: c0267...5dc Eh... Kragebeina skal jo vises Anonymkode: 57c47...722
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2023 #38 Skrevet 21. desember 2023 Anonym bruker skrev (32 minutter siden): Eh... Kragebeina skal jo vises Anonymkode: 57c47...722 Eh... Vil du bare krangle på at det ALLTID er penere å være tynnere? Det er det faktisk ikke på alle. Anonymkode: c5748...c3f
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2023 #39 Skrevet 21. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Eh... Vil du bare krangle på at det ALLTID er penere å være tynnere? Det er det faktisk ikke på alle. Anonymkode: c5748...c3f Selvfølgelig er det aldri fint å være tjukk Anonymkode: 57c47...722
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2023 #40 Skrevet 21. desember 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Eh... Kragebeina skal jo vises Anonymkode: 57c47...722 Ok. Da syns du det. Jeg syns ikke jeg var noe fint når bein stikker ut. Skranten, var det jeg var. Anonymkode: c0267...5dc
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2023 #41 Skrevet 22. desember 2023 Anonym bruker skrev (15 timer siden): Selvfølgelig er det aldri fint å være tjukk Anonymkode: 57c47...722 Jo, selvfølgelig kan det være fint å være tjukk. Selv om du ikke synes det, betyr det ikke at hele verden mener det samme. Mange menn synes det er superflott og sexy med former og "litt ekstra". Og nei, det er ikke bare fordi de ikke "kan få tynne kvinner", det er reelle preferanser. Jeg foretrekker også helt klart menn med litt ekstra på kroppen framfor syltynne. Anonymkode: c5748...c3f
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2023 #42 Skrevet 22. desember 2023 Ja, er egentlig drittlei av å alltid være misfornøyd med vekt og matinntak. Kommer til å henge ved meg til jeg dør antar jeg. De få gangene i livet jeg har vært fornøyd med vekta, er når jeg har hatt det psykisk dårlig og da betyr det ingenting for meg. Anonymkode: 05e9d...ae2
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2023 #43 Skrevet 22. desember 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jo, selvfølgelig kan det være fint å være tjukk. Selv om du ikke synes det, betyr det ikke at hele verden mener det samme. Mange menn synes det er superflott og sexy med former og "litt ekstra". Og nei, det er ikke bare fordi de ikke "kan få tynne kvinner", det er reelle preferanser. Jeg foretrekker også helt klart menn med litt ekstra på kroppen framfor syltynne. Anonymkode: c5748...c3f Mange syke fetisjer ute og går... Anonymkode: 57c47...722
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2023 #44 Skrevet 22. desember 2023 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Jo, selvfølgelig kan det være fint å være tjukk. Selv om du ikke synes det, betyr det ikke at hele verden mener det samme. Mange menn synes det er superflott og sexy med former og "litt ekstra". Og nei, det er ikke bare fordi de ikke "kan få tynne kvinner", det er reelle preferanser. Jeg foretrekker også helt klart menn med litt ekstra på kroppen framfor syltynne. Anonymkode: c5748...c3f Former og litt ekstra er ikke det samme som å være tjukk. Anonymkode: ddfb2...cfc
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2023 #45 Skrevet 22. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Mange syke fetisjer ute og går... Anonymkode: 57c47...722 Ja, den var syk, gitt! Folk, altså. Anonymkode: c5748...c3f
Anonym bruker Skrevet 23. desember 2023 #46 Skrevet 23. desember 2023 Ja, det er jo et synlig bevis på «failure». Jeg tenker ikke sånn om andre, men om meg selv gjør jeg det Anonymkode: da82c...23e
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #47 Skrevet 24. desember 2023 Jeg er feit og føler ingen skam. Min verdi som menneske ligger ikke i antall gram kroppsfett. Jeg syns jeg er kul, fin og tøff både med og uten flesket mitt. Men jeg skjønner at det er vondt å ha den erfaringa du har, der ditt sosiale innpass i gruppa var avhengig av en viss kroppsvekt. Anonymkode: 31b86...13a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #48 Skrevet 24. desember 2023 Anonym bruker skrev (På 22.12.2023 den 20.59): Former og litt ekstra er ikke det samme som å være tjukk. Anonymkode: ddfb2...cfc Men mange menn liker tjukke damer også. Ikke bare "litt ekstra", men masse. Tro meg, jeg er en av dem, og jeg mangler ikke tilbud. Anonymkode: 31b86...13a
Anonym bruker Skrevet 24. desember 2023 #49 Skrevet 24. desember 2023 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg er feit og føler ingen skam. Min verdi som menneske ligger ikke i antall gram kroppsfett. Jeg syns jeg er kul, fin og tøff både med og uten flesket mitt. Men jeg skjønner at det er vondt å ha den erfaringa du har, der ditt sosiale innpass i gruppa var avhengig av en viss kroppsvekt. Anonymkode: 31b86...13a Nettopp! Verdien ligger IKKE i hva man veier, derfor syns jeg det var ugreit med alle blikk og kommentarer da jeg var (for) tynn. Jeg er superkul uansett hva jeg veier og det er åpenbart du og! 👊 Anonymkode: c0267...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå