Gå til innhold

Dere som skriver om kretser her

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg regner med de jeg snakker med på jevnlig basis, og de jeg tilbringer tid med dann og vann. Det er vel en 15-20 stk kanskje. Men alle er fra forskjellige gjenger, så informasjonen jeg får er forankret i enda flere mennesker 

Anonymkode: 6a58d...bc4

De fleste har vel egentlig flere kretser, men vanligvis inkluderer man vel folk man tilbringer tid med, med unntak av pasienter/elever/brukere/kunder ol., i det man omtaler som sin krets. Som helhet blir det venner, familie, enkelte naboer, bekjente og kollegaer. Mer avgrenset snakker man gjerne om vennekrets, som da naturlig nok inkluderer egne venner og eventuelt partnere eller gode venner av disse igjen (som kan skli over i vennekategorien i noen tilfeller). 

Anonymkode: e1a7c...381

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Jeg regner med de jeg snakker med på jevnlig basis, og de jeg tilbringer tid med dann og vann. Det er vel en 15-20 stk kanskje. Men alle er fra forskjellige gjenger, så informasjonen jeg får er forankret i enda flere mennesker 

Har du sagt noen gang at du lurer på hvilken krets andre er i, og at noe er helt ukjent i din? 

Anonymkode: cce31...f43

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Hvordan kan man ikke vite hva en omgangskrets er?

Anonymkode: 5d6fe...ed6

Jeg tror nok mange legger ulike ting i betegnelser. Derav spørsmålet. 

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg tror nok mange legger ulike ting i betegnelser. Derav spørsmålet. 

Det tror jeg ikke at det er mange som gjør. Det er et kjent begrep som ikke har ulike funksjoner. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Jeg skjønner ikke spørsmålet. Hvordan kan man ikke vite hva en omgangskrets er?

Og bare her viser du det ved å innskrenke "krets" til omgangskrets btw 🙂

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det tror jeg ikke at det er mange som gjør. Det er et kjent begrep som ikke har ulike funksjoner. 

Så du mener at "krets" og omgangskrets er det samme? En over har et litt annet syn på dette bare foreløpig her i tråden. 

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Og bare her viser du det ved å innskrenke "krets" til omgangskrets btw 🙂

Krets er eks fotballkrets osv, omgangskrets er noe man har privat. Jeg oppfattet hi som at det var i privat sammenheng. Om det var feil oppfattet så beklager jeg. 

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

Om du har sagt det selv? 

Jeg skjønner ikke hva du mener. 

"Har du sagt noen gang at du lurer på hvilken krets andre er i, og at noe er helt ukjent i din? "

Jeg kjenner vennene mine såpass godt at jeg stort sett vet hvem de omgås, selv om jeg ikke omgås de samme.
Det er ingenting i min krets som er ukjent i andres, eller omvent? 

Verden er ikke så komplisert som du ønsker å ha det til. Beklager altså

Annonse

Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

Jeg skjønner ikke hva du mener. 

"Har du sagt noen gang at du lurer på hvilken krets andre er i, og at noe er helt ukjent i din? "

Jeg kjenner vennene mine såpass godt at jeg stort sett vet hvem de omgås, selv om jeg ikke omgås de samme.
Det er ingenting i min krets som er ukjent i andres, eller omvent? 

Verden er ikke så komplisert som du ønsker å ha det til. Beklager altså

Takk for svar. Jeg tror jo ikke at verden er så komplisert, og jeg har faktisk ikke så store problemer med å skjønne og forstå ting. Jeg opplever bare at folk kan legge mye forskjellig i uttrykk her inne ( og noe ellers også ) 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Takk for svar. Jeg tror jo ikke at verden er så komplisert, og jeg har faktisk ikke så store problemer med å skjønne og forstå ting. Jeg opplever bare at folk kan legge mye forskjellig i uttrykk her inne ( og noe ellers også ) 

Noen gang hørt uttrykket "Less is more"

Akkurat nå spammer du ned forumet her med utallige tråder og svarer i alt, det gjør at mange av oss andre drar oss i håret for det er bare deg vi møter på overalt.

Du er nødt til å vise litt måtehold, ellers mister du "vennene" dine på dette forumet. Slipp til andre, les uten å svare på alt, ikke prøv å sette rekord i antall lagde tråder på en dag, så spiller du litt på samme måte som andre her.

Anonymkode: 1bf94...08d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...