Gå til innhold

Nei, de fleste av oss har ikke kun hatt en mann.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De med litt selvrespekt holder seg til en gjennom hele livet. En som de gifter seg med. Da får barna vokse opp i en ordentlig familie også og vet hvem som er faren deres.

Anonymkode: 5b3e5...dd6

En med selvrespekt tar var på seg selv og sine behov, noe som også inkluderer å ligge med nøyaktig så mange menn man føler er riktig. For noen er det én mann, for andre er det over 100. Selv har jeg hatt samme mann fra jeg var 16 år, fordi det passer meg best. Jeg kunne like gjerne hatt flere titalls menn om jeg ikke tilfeldigvis møtte den perfekte så tidlig. 

Anonymkode: e20b6...32e

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

De med litt selvrespekt holder seg til en gjennom hele livet. En som de gifter seg med. Da får barna vokse opp i en ordentlig familie også og vet hvem som er faren deres.

Nå er det ikke alle som gifter seg, og dette gjaldt forhold og ikke ekteskap. Forøvrig ingen kommentar til resten av det du skriver. 

Anonymkode: 71053...7f3

Nei, vi har også hatt ungdomskjærster. Men når man skal snakke om hva "skikkelige menn" ønsker seg til jul, så teller ikke jeg med kvisete Frank fra ungdomsskolen! 

Anonymkode: 7abbb...235

Feil tråd? 

Annonse

Jeg har hatt mer enn en mann "gjennom livet", jeg hadde jo noen ungdomskjærester og kjærester som ung voksen.

Men jeg ble sammen med mannen jeg giftet meg med da jeg var 24 år, og er fremdeles sammen med han nå som jeg er 49 år. Så jeg har bare hatt en mann som voksen.

Anonymkode: bb4fc...462

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Feil tråd? 

Nei, for du opprettet jo denne basert på det ene svaret i gavetråden, så det er helt riktig tråd. Eller er du for tidlig på'n idag med flaska så du har glemt allerede hvorfor du opprettet denne tråden?

Anonymkode: 7abbb...235

Mener du mann som i ektemann/samboer eller kjærester? De fleste har hatt flere kjærester, men kun en ektemann/samboer. 

Jeg kom sammen med min mann da jeg var 15 år og har virkelig kunn hatt én mann. De få ‘kjærestene’ jeg hadde før det teller ikke med, jeg tror ikke det var forhold på gave-stadiet i det hele.  

Hva er hensikten din med alle disse rare trådene? Tror du at du kommer med revolusjonerende informasjon på fast basis?  

Anonymkode: c7cd5...d8a

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Mener du mann som i ektemann/samboer eller kjærester? De fleste har hatt flere kjærester, men kun en ektemann/samboer. 

Jeg kom sammen med min mann da jeg var 15 år og har virkelig kunn hatt én mann. De få ‘kjærestene’ jeg hadde før det teller ikke med, jeg tror ikke det var forhold på gave-stadiet i det hele.  

Hva er hensikten din med alle disse rare trådene? Tror du at du kommer med revolusjonerende informasjon på fast basis?  

Les HI. 

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Gjennomsnitt har menn 7 partnere og kvinner 6 gjennom livet.

Ser at noen tror at de fleste kun har hatt en mann 🙂

Hvor mange HER har kun hatt en? 

Jeg hadde en kjæreste da jeg var 18. Har hatt (og har fortsatt samme) én mann.

Anonymkode: f646b...723

Du virker ganske enkel. Har du tenkt på hvordan det er å leve i et voldelig forhold f.eks? Hvor mor og barn må rømme til krisesenter? 

Anonymkode: 2795c...fd9

Du virker ganske enkel. Har du tenkt på hvordan det er å leve i et voldelig forhold f.eks? Hvor mor og barn må rømme til krisesenter? 

Anonymkode: 2795c...fd9

Og du virker også enkel her. Som om grunnen til skilsmisse bør bunne i vold for å være akseptabelt? 

Har du hatt flere partnere? 

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Jeg har bare hatt en mann, men jeg har hatt flere kjærester / mer eller mindre alvorlige "flørter" før jeg endte opp med ham. 

Men har det noe å si egentlig? 

Anonymkode: 9c5a5...1d2

Nei det syns jeg ikke.

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Partnere som i fast forhold over tid? Da vil jeg gjerne se dokumentasjon på det snittet, altså. 

Du kan sikkert google det opp ganske kjapt. 

Gjennomsnitt har menn 7 partnere og kvinner 6 gjennom livet.

Ser at noen tror at de fleste kun har hatt en mann 🙂

Hvor mange HER har kun hatt en? 

Du vet at "mann" er en man er gift med? Alt annet er partner, samboer eller kjæreste. Kanskje flere betegnelser, men det blir ikke "mann" før man har giftet seg. Når man blander betegnelsene, kan det bli både krøll og misforståelser.  Men nå vet du det, så slipper du flere misforståelser på det, ihvertfall. 

Anonymkode: 8f90c...70f

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Du kan sikkert google det opp ganske kjapt. 

Din påstand, din bevisbyrde. Har du ikke fakta å vise til blir det stående som enda en av dine tåpelige påstander. 

Har du ikke det minste ønske om å bli tatt på alvor?

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Du vet at "mann" er en man er gift med? Alt annet er partner, samboer eller kjæreste. Kanskje flere betegnelser, men det blir ikke "mann" før man har giftet seg. Når man blander betegnelsene, kan det bli både krøll og misforståelser.  Men nå vet du det, så slipper du flere misforståelser på det, ihvertfall. 

Anonymkode: 8f90c...70f

Det er sant. Kanskje noen da også må tenke at ekser i flertall ikke handler om ektemann 🙂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...