Gå til innhold

Fått blomster på døren

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Du får én bukett i året og lager et problem av det? 

Han har sikkert skjønt at det ikke blir noe med dere nå, så takk pent for buketten og la det fare. 

Anonymkode: 947ac...9e4

Okei. Jeg måtte fortelle han jeg treffer dette. Men siden han gir meg blomster antar jeg han liker meg...?

Anonymkode: b9356...733

Annonse

Si at du ikke ønsker flere buketter på døren. Dersom han ikke respekterer det, kontakt politiet.

De som mener du bør takke eller tåle å få blomster en dag i året, er ikke riktig vel bevart. 

Anonymkode: 81563...742

Du må si fra. Fader for stalking. Kanskje han ikke er helt oppegående, og da er han litt unnskyldt, men si fra likevel. Det er jo bare å fortelle han du treffer dette. Det kan jo være en test på ham også uten at jeg sier det er greit å teste folk. Men her vil det være en naturlig test og ingenting utspekulert. 

Anonymkode: 0a141...8e7

Anonym bruker skrev (20 timer siden):

Si at du ikke ønsker flere buketter på døren. Dersom han ikke respekterer det, kontakt politiet.

De som mener du bør takke eller tåle å få blomster en dag i året, er ikke riktig vel bevart. 

Anonymkode: 81563...742

Så det er feil av han å gjøre dette? Jeg har igrunnen avvist han på en ordentlig måte flere ganger. Jeg var barnefri da han kom på døra og jeg fikk mld om jeg var hjemme. Syntes det er litt ekkelt også... 

Anonym bruker skrev (På 21.12.2023 den 7.02):

Du må si fra. Fader for stalking. Kanskje han ikke er helt oppegående, og da er han litt unnskyldt, men si fra likevel. Det er jo bare å fortelle han du treffer dette. Det kan jo være en test på ham også uten at jeg sier det er greit å teste folk. Men her vil det være en naturlig test og ingenting utspekulert. 

Anonymkode: 0a141...8e7

Er det stalking altså? 

Skal egentlig feire nyttår med venner og han kommer. Greit av meg å bare boikotte? 

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Er det stalking altså? 

Skal egentlig feire nyttår med venner og han kommer. Greit av meg å bare boikotte? 

Ja, hvis du er totalt psycho.

Anonymkode: 17c5e...44a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...