Gå til innhold

Du gir så mye mer oppmerksomhet til den hamsteren en din niese! 🙄

Anbefalte innlegg

18 åring her!

jeg liker barn men er ikke så flink med barn.. min søster bor her med oss, eller i under etasjen så min niese på 5 er ofte hos oss her oppe. Det som irriterer meg er at jeg kjøpte nylig en søt liten dverg hamster. Som jeg har blitt litt betatt av da jeg elsker gangere :) så når jeg skal holde så får jeg kommentarer av min mor og far.

»burde heller gi oppmerksomhet til trine!»

»så mye du bryr deg om den hamsteren der daa burde heller gi den oppmerksomheten til trine»🙄 

Nå er ikke trine en søt og liten hamster jeg kan klappe. Hvorfor er det så gale at jeg synes denne nye hamsteren er mer spennendes en min niese? Jeg elsker dyr.. så ja jeg blir litt for glad i dem🫢

Anonymkode: b6195...0cb

Fortsetter under...

Jeg tenker at foreldrene dine gir deg et godt råd. Bygg relasjoner til dine nærmeste og ikke dyrk særhetene dine demonstrativt. Du taper på det selv i lengden, du får antagelig mer enn nok tid med hamsteren. Hamstere varer ikke spesielt lenge.

Anonymkode: 67577...c0b

Jeg synes det er fint at du bryr deg så mye om hamsteren du har skaffet deg.  Man skal ta vare på dyrene man skaffer seg, og det gjør du jo. 

Man kan ikke forvente at en 18-åring synes det er så utrolig stas med småbarn. 

Anonymkode: d4fe1...5aa

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg synes det er fint at du bryr deg så mye om hamsteren du har skaffet deg.  Man skal ta vare på dyrene man skaffer seg, og det gjør du jo. 

Man kan ikke forvente at en 18-åring synes det er så utrolig stas med småbarn. 

Anonymkode: d4fe1...5aa

Bare veldig irriterende ver gang jeg går får å titte litt på den søte hamsteren så skal min far kommentere på det 

«heller se på trine istedet!» 

de begynner å minne meg om pappagøyer så mye de sier det samme. Verre hadde det sikkert vert om det cat en hund eller katt.. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Bare veldig irriterende ver gang jeg går får å titte litt på den søte hamsteren så skal min far kommentere på det 

de begynner å minne meg om pappagøyer så mye de sier det samme. Verre hadde det sikkert vert om det cat en hund eller katt.. 

Hørt de samme kommentarene ca 100 ganger og hamsteren kom hit bare for 4 dager siden🙄

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Var*

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg tenker at foreldrene dine gir deg et godt råd. Bygg relasjoner til dine nærmeste og ikke dyrk særhetene dine demonstrativt. Du taper på det selv i lengden, du får antagelig mer enn nok tid med hamsteren. Hamstere varer ikke spesielt lenge.

Anonymkode: 67577...c0b

Så fordi ikke varer særlig lenge skal man ignorere de? De er dyr me følelser de også uansett om de er små likedan me hunder og katter. 

Kan ikke Trine være med og kose med hamsteren? 
Jeg forstår egentlig ikke hvorfor det er ditt ansvar å aktivisere Trine. Tror jeg ville svart at Trine er det søsteren din som er ansvarlig for og at ingen forhold du blir tvunget til kommer til å bli lystbetont. Du har valgt å skaffe deg en hamster, det er hamsteren som er ditt ansvar. Men dette utelukker ikke at du tilbringer litt tid med niesen også da 😊 Tipper foreldrene dine bare er lei av å passe Trine selv.

Hva med å sette på en film, se på med Trine og samtidig kose med hamster? 

Anonymkode: e6624...f46

Annonse

Sett hamsteren på rommet ditt og kose med den så mye du vil.

Vær sammen med tantebarnet ditt i fellesrommene og bygg en god relasjon med henne også.

Anonymkode: b2714...7ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...