Gå til innhold

Har sendt en vare som ikke rekker frem til jul

Anbefalte innlegg

Jeg hadde til salgs en helt ny vare som en dame ville kjøpe å gi i gave. Hun trengte den til denne helgen men hun var veldig sent ute. Hun betalte lørdag 16.desember, å jeg gjorde hun oppmerksom på at første hentetidspunkt med HeltHjem var søndag 17.desember. Fikk bekreftet at det gikk bra. Etter HeltHjem har hentet pakken så står det at beregnet leveringstid er 28.desember,den kommer altså ikke til jul sånn som hun håpet på. Men kan hun lage problemer ut av dette når hun innser at pakken ikke kommer før etter jul? Jeg har selvfølgelig ikke lovet henne noe,min erfaring er at noen ganger er du heldig å at det rekker frem i tide,men når du bestiller så sent så kan du ikke regne med det. Har en dårlig magefølese på at hun kommer til å lage bråk ut av dette.

Anonymkode: 7c2d6...738

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde til salgs en helt ny vare som en dame ville kjøpe å gi i gave. Hun trengte den til denne helgen men hun var veldig sent ute. Hun betalte lørdag 16.desember, å jeg gjorde hun oppmerksom på at første hentetidspunkt med HeltHjem var søndag 17.desember. Fikk bekreftet at det gikk bra. Etter HeltHjem har hentet pakken så står det at beregnet leveringstid er 28.desember,den kommer altså ikke til jul sånn som hun håpet på. Men kan hun lage problemer ut av dette når hun innser at pakken ikke kommer før etter jul? Jeg har selvfølgelig ikke lovet henne noe,min erfaring er at noen ganger er du heldig å at det rekker frem i tide,men når du bestiller så sent så kan du ikke regne med det. Har en dårlig magefølese på at hun kommer til å lage bråk ut av dette.

Anonymkode: 7c2d6...738

Det må du bare overse, du styrer jo ikke postgangen.

Anonymkode: ed6fb...23f

Mange som bestiller julegaver litt for sent, da må de si til mottaker at gaven kommer i romjula.

Det er ikke din feil, nettbutikkens feil osv, det er den tiden postgangen tar. Hun kan ikke klage til deg for det, da må hun klage til de som leverer pakken da, at de bruker for lang tid, men hun kommer ingen vei der heller.

Anonymkode: 56c1d...756

Annonse

Jeg bestilte noe forrige helg men selger sender inn ikke før i dag, det er ikke selgers feil at jeg egentlig skulle hatt den til jul men sånn ble det bare denne gang. Nå er det heldigvis slik at det er min sønn som ville ha den tingen og han vet at det kanskje ikke kom til jul men det brydde han seg ikke om. Du kan ikke forvente å få varene du bestiller i tide om ikke det er en butikk som garanterer for det og selv da kan jo ting skje. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...