Gå til innhold

Ned i vekt 2024

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Jeg vil og ned ca 10-15 kg. Begynner ikke før 1 januar så blir litt kos, men tenger ikke å overdrive det. Hyggelig å dele her. 

Anonymkode: 6f525...b70

Ja, jeg kommer også til å kose meg med både gid nat, godteri og litt vin i jula. Men jeg skal forsøke å ikke bare putte ukritisk i munnen av alt som settes frem 🤪

HI

Anonymkode: 3cd74...f63

Jeg startet 1.oktober og har med ymse utskeilser gått ned 10 kilo, egentlig. Siste uka har jeg spist som jeg ville og gått opp 2, men det er mye væske så forsvinner vel. 

Skal kose meg i jula uten å overdrive, også ta av 10 til fra 1.januar 👏

Anonymkode: cd118...e5e

Annonse

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg startet 1.oktober og har med ymse utskeilser gått ned 10 kilo, egentlig. Siste uka har jeg spist som jeg ville og gått opp 2, men det er mye væske så forsvinner vel. 

Skal kose meg i jula uten å overdrive, også ta av 10 til fra 1.januar 👏

Anonymkode: cd118...e5e

Gratulerer til deg også! Så bra jobba! Tar gjerne imot dine tips 😁

HI

Jeg følger. Har også gått ned 4 kg siden august, og har minst 8 kg til. Prøver å holde på de gode vanene gjennom jula. For meg har det funket å trappe godt ned på sukker, potetgull og flytende kalorier. Har noen faste frokost og lunsjvaner som metter,og kombinerer med faste. Ser ut til å funke for meg.

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Så bra! Noen gode tips å dele? Det er jo supert resultat!

HI

Faster mellom kl 20.30 til kl 12 og holder meg på ca 1300 kcal ellers. 1 dag i uka der jeg spiser hva jeg vil😊Var sulten konstant 1 uka så ble det helt greit😁

Anonymkode: 870c7...dbb

Målet er å holde vekta gjennom jula, altså ikke gå opp, også må jeg ned etter jul. Har minst 20 kg for mye, burde sikkert gått ned 25 kg.

Har litt ekstra motivasjon i at datteren min skal konfirmeres i august neste år da, så det hadde vært koselig om vi begge kunne ha på oss bunad. Er noen kilo siden jeg hadde på meg min sist 🙈

Anonymkode: d9c6c...f42

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Målet er å holde vekta gjennom jula, altså ikke gå opp, også må jeg ned etter jul. Har minst 20 kg for mye, burde sikkert gått ned 25 kg.

Har litt ekstra motivasjon i at datteren min skal konfirmeres i august neste år da, så det hadde vært koselig om vi begge kunne ha på oss bunad. Er noen kilo siden jeg hadde på meg min sist 🙈

Anonymkode: d9c6c...f42

Skal også inn i bunad😄 15 ned er mitt mål, men gjerne 20. 🤞🏽🤞🏽🤞🏽for at bunaden passer i mai

Anonymkode: e2d9f...005

• 2 uker senere...

Jeg blir med. Er ikke overvektig akkurat men burde virkelig komme i bedre form. Har kondis som en 100 åring 🙈 Å hadde ikke gjort noe med litt mindre mage,er en del klær som ikke sitter så fint nå fordi de er litt trange.

Anonymkode: 1b4c6...0a5

Så bra at vi er i gang!

Jeg skal måle meg, veie meg og ta bilder forfra, fra siden og bakfra i dag.

Planen er å holde meg aktiv i hverdagen, trene på treningssenteret og spise primært ren mat - altså styre unna ultraprosessert.

Jeg gafla i meg siste dessert på nyttårsaften, og planlegger å ikke spise godteri, snacks, kaker osv. jeg har tidligere holdt meg unna det i 3 år, og det gjorde underverker for kropp og helse. 

Jeg skal være forsiktig med alkohol, men kommer til å drikke litt vin sammen med venninner en gang i blant. 

Jeg er HI men jeg dropper å skrive HI fremover, siden alle eier tråden like mye

Topp!

Jeg gikk ned noen cm og kg i høst på å rett og slett droppe sukker. Jeg eeeelsker sjokolade, men det er gift for meg, så etter en uke med mye sukker og kos begynner jeg igjen😊

Ett av mine triks er å finne andre ting å kose meg med. Oppskåret frukt er et must. Noen andre som har triks og tips? 

Jeg er med, jeg MÅ ned minst 10kg, helst 15. 

Veldig mange jeg kjenner har begynt på slankesprøyter og raser ned i vekt. Så er det meg da som har bmi på 28.4.

Jeg skjønner ikke hvor kiloene fra 65 til 70 kom på?

I morgen er det slutt på godteri og jeg må drikke mye mer vann og redusere mengde brus. Ønsker å spise ren mat, men syns kaloritelling er så vanskelig. 

Anonymkode: 77e6a...2bb

Jeg er med! Veier 66,8, og skal ned til 58 kg.  Hvert kg er delmål, så første er å komme under 66.

Min taktikk, som jeg har lykkes med før, er å spise det samme som før, men mindre. Kjenne godt etter om jeg faktisk er sulten, eller om det bare er godt. Er det det siste skal jeg vente med å ta mer mat til neste måltid, men kan da spise det samme om jeg vil. Godteri skal være forbeholdt helg, men om jeg «sprekker» skal jeg heller fokusere på all tiden jeg har lykkes, fremfor den svake stunden hvor viljestyrken ikke holdt mål. Da er det enklere å se det som en glipp fremfor at alt er bortkastet.

Anonymkode: f8a53...3d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...