Anonym bruker Skrevet 3. januar 2024 #76 Del Skrevet 3. januar 2024 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ta tak i livet ditt, du er verdifull og du er god nok akkurat som du er. Du vil finne noen som setter deg først. Han er ikke verdt dine følelser og han skal iallefall ikke være grunnen til at du føler deg dritt. Du må snu tankene dine, egenpleie og gjør ting bare for deg. Finn noe du liker å gjøre, sett av en kveld der du f.eks. tar på ansiktsmaske, yoga, meditasjon, tar fotbad, drikker en varm kopp te mens du ser på en fin film eller leser en god bok. Du må sette deg selv først, ta deg tid til bare deg. Selvrespekt og selvfølelse må pleies og mye kan gjøres med hvordan du pleier deg selv og hvordan du snakker om deg selv. For du har blitt et "offer" både for han men også for deg selv. Det som er positivt er at det kan snus, og om du er på bunnen nå så er det bare oppover det kan gå. En slik mann vil du jo ikke ha uansett, så fokuser heller på den mannen du ønsker å få inn i livet ditt. Jeg er sikker på at du finner en mye bedre mann enn han du har gitt slipp på nå. Anonymkode: 66ce2...619 Tusen takk kjære deg, for at du tok deg tid til å skrive til meg. Jeg skal prøve å ta det med meg videre. Det er virkelig ikke lett å snu tankene som jeg har hatt så lenge 💔 Jeg har vært gift, han elsket meg inderlig, men det gikk ikke. Forferdelig kjipt ! Anonymkode: 4ea3b...be4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144444851-hjelp-meg-p%C3%A5-tenke-klart-elsker/page/4/#findComment-150053461 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå