Gå til innhold

Hjelp meg på tenke klart - elsker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Hvorfor? Skulle du ikke prøve å glemme han? Du gjør ikke det når du fortsetter å gruble og skrive her. Forholdet deres er dødfødt. Det kommer aldri til å bli dere to. Kom deg videre og finn deg en som er singel som du kan få det fint sammen med.

Anonymkode: 580e4...856

Jo, skulle det. Men det er ikke lett! Er så sjelden jeg treffer en som jeg liker

Anonymkode: 4ea3b...be4

Sorry to say, men han bare leker med følelsene dine. Jeg har vært elskerinne til en gift mann, og jeg var forelska i han i ungdomstiden. Når han tok kontakt i voksen alder var han søt, sa alle de riktige tingene, sa han angret på at han ikke valgte meg den gang da… og jeg falt pladask!! Men, når alt kom til alt var det bare ord for å få meg på kroken og ha sex. 

Anonymkode: a5453...d12

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Sorry to say, men han bare leker med følelsene dine. Jeg har vært elskerinne til en gift mann, og jeg var forelska i han i ungdomstiden. Når han tok kontakt i voksen alder var han søt, sa alle de riktige tingene, sa han angret på at han ikke valgte meg den gang da… og jeg falt pladask!! Men, når alt kom til alt var det bare ord for å få meg på kroken og ha sex. 

Så utrolig vondt ! ! Hvordan klarer de?

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Nå må du slutte!!! Du kan ikke synke så lavt. Gå rundt og knapt være 2.valg. Han er en utro mann=taper. Vil du ha en taper?? Gå videre!

Anonymkode: 2dd9a...789

Jeg vil ikke ha en taper nei 😢❤️

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg vil ikke ha en taper nei 😢❤️

Så bra! Finn deg en mann som vil gifte seg med deg og vent til dere er gift. Lykke til videre! ❤️ Nytt år, nye sjanser.

Anonymkode: c1ec2...41d

Annonse

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Så bra! Finn deg en mann som vil gifte seg med deg og vent til dere er gift. Lykke til videre! ❤️ Nytt år, nye sjanser.

Er du ironisk? 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Så utrolig vondt ! ! Hvordan klarer de?

Fordi mange menn er drittsekker. Han er ikke den eneste. Min «the one who got away» var helt lik. Vi lå sammen en gang da jeg hadde blitt singel, men han sa han var forelska i ei annen ei. De ble sammen og fikk barn. Jeg møtte en ny og gifta meg og fikk barn. Forholdet dems var dårlig, han fikk ikke noe særlig sex, så gjett hvem som tok kontakt med meg igjen. Etter 20 år. Jeg var blitt singel så han skrudde på sjarmen og lot meg lure… men bare ute etter en ting han og

Finn en som liker deg og ingen andre 

Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Er du ironisk? 

Jeg er seriøs. En mann som er glad i en vil vente til ekteskapet. En mann som ikke er glad i en, som bare vil bruke en, klarer ikke å vente.

Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er seriøs. En mann som er glad i en vil vente til ekteskapet. En mann som ikke er glad i en, som bare vil bruke en, klarer ikke å vente.

Jeg klarer ikke å vente 😅

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Fordi mange menn er drittsekker. Han er ikke den eneste. Min «the one who got away» var helt lik. Vi lå sammen en gang da jeg hadde blitt singel, men han sa han var forelska i ei annen ei. De ble sammen og fikk barn. Jeg møtte en ny og gifta meg og fikk barn. Forholdet dems var dårlig, han fikk ikke noe særlig sex, så gjett hvem som tok kontakt med meg igjen. Etter 20 år. Jeg var blitt singel så han skrudde på sjarmen og lot meg lure… men bare ute etter en ting han og

Finn en som liker deg og ingen andre 

Tusen takk for at du deler ❤️ du ble singel og lurt igjen? 

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Tusen takk for at du deler ❤️ du ble singel og lurt igjen? 

Selvsagt. For de vet akkurat hva de skal si for å komme innunder huden på deg. Du skal aldri noensinne tåle å være nummer to! Aldri!! 

Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Selvsagt. For de vet akkurat hva de skal si for å komme innunder huden på deg. Du skal aldri noensinne tåle å være nummer to! Aldri!! 

Fy faen!  De er frekk! Jeg er så svak! 

Annonse

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Hi her. Gråter over han enda. Savner han. Men det er tydeligvis ikke gjensidig.. han har tydeligvis blokkert meg nå

Hadde du vært den som var i forkant så hadde du vært den som satt med en følelse av kontroll og ikke vært den som satt med tårene nå. Han har lekt med følelsene dine hele tiden og du har lot han få lov til det.

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Hadde du vært den som var i forkant så hadde du vært den som satt med en følelse av kontroll og ikke vært den som satt med tårene nå. Han har lekt med følelsene dine hele tiden og du har lot han få lov til det.

Ja. Jeg vet 🙈🙈

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Jeg trodde på han 😢

Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Skal du ha en elsker må du ha en struktur på møtene, ikke slike impulsmøter som varierer fra gang til gang. Det blir enormt med stress å aldri vite når en har avtaler.

Anonymkode: 9bfae...99f

Ja 🙈

Anonym bruker skrev (På 19.12.2023 den 12.37):

Kona hans kommer i veien? 😃

Det sier seg selv. Om hun i hodet hans ikke har største plassen, så er det viktig for utro menn å vise at hun er førsteprioritet mange ganger. Sånn at hun ikke blir for mistenksom vet du. Sist gang jeg snakket med en utro mann så lo han og sa : Nei, jeg får vel komme meg hjem vel, for det er jo grenser for hvor lang tid jeg skal bruke på å hente noe. Så må jeg ta med kjerringa på senteret for å gjøre henne fornøyd. Happy wife, happy life dere, høhø

Hvorfor sløser du deg bort på sånne i.d.i.o.t.e.r? 

Anonymkode: f7964...1d9

Han høres akkurat ut som elskeren min.....han bor vel ikke på sotra utenfor Bergen? Han bruker alltid den unnskyldningen til kona ......han skal hente noe han har kjøpt på finn......og så sier han happy wife, happy life.....han er opprinnelig fra UK. Verden er noen ganger liten vet du, så skulle ikke overraske meg, haha

Anonymkode: 3ae06...d74

Anonym bruker skrev (På 27.12.2023 den 20.23):

Eh? Wow, bare wow. Rådet er for at HI skal unngå å bli såret flere ganger.

Mener du at kvinner aldri blir såret av ektemannen sin?

Anonymkode: 64fee...5e9

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han høres akkurat ut som elskeren min.....han bor vel ikke på sotra utenfor Bergen? Han bruker alltid den unnskyldningen til kona ......han skal hente noe han har kjøpt på finn......og så sier han happy wife, happy life.....han er opprinnelig fra UK. Verden er noen ganger liten vet du, så skulle ikke overraske meg, haha

Anonymkode: 3ae06...d74

Nysgjerrig på hvem det er 🤭

Sånn er det jo å være andrevalget. Skjønner ikke at du ikke har selvrespekt nok til å finne noen som setter deg som nummer en. Du er bruk og kast for han når han er lei av deg så er det over til neste "offer". 

Anonymkode: 66ce2...619

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Sånn er det jo å være andrevalget. Skjønner ikke at du ikke har selvrespekt nok til å finne noen som setter deg som nummer en. Du er bruk og kast for han når han er lei av deg så er det over til neste "offer". 

Godt du kaller det "offer". Det hjelper faktisk. Nei, hva skal jeg si. Jeg har ingen egenverdi. Ser på meg som dritt. Det er jo helt håpløst. Jeg er meget deprimert 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Godt du kaller det "offer". Det hjelper faktisk. Nei, hva skal jeg si. Jeg har ingen egenverdi. Ser på meg som dritt. Det er jo helt håpløst. Jeg er meget deprimert 

Ta tak i livet ditt, du er verdifull og du er god nok akkurat som du er. Du vil finne noen som setter deg først. Han er ikke verdt dine følelser og han skal iallefall ikke være grunnen til at du føler deg dritt. 

Du må snu tankene dine, egenpleie og gjør ting bare for deg. Finn noe du liker å gjøre, sett av en kveld der du f.eks. tar på ansiktsmaske, yoga, meditasjon, tar fotbad, drikker en varm kopp te mens du ser på en fin film eller leser en god bok. Du må sette deg selv først, ta deg tid til bare deg. Selvrespekt og selvfølelse må pleies og mye kan gjøres med hvordan du pleier deg selv og hvordan du snakker om deg selv. 

For du har blitt et "offer" både for han men også for deg selv. Det som er positivt er at det kan snus, og om du er på bunnen nå så er det bare oppover det kan gå. En slik mann vil du jo ikke ha uansett, så fokuser heller på den mannen du ønsker å få inn i livet ditt. Jeg er sikker på at du finner en mye bedre mann enn han du har gitt slipp på nå. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...