Gå til innhold

Hjelp meg på tenke klart - elsker

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Ja, det føler jeg og. Men hvorfor fortsetter han å ta kontakt?  Sier mye fint til meg, sier han savner meg osv 

Anonymkode: 4ea3b...be4

Han gjør det for å holde deg varm. Så du er klar når han trenger "tøm og røm".

Anonymkode: e1b45...088

Fortsetter under...

Om man blir forelsket i elskeren sin så er det ikke lenger en uproblematisk relasjon, da er det ulykkelig kjærlighet.

For du kommer aldri til å bli denne mannens nummer en, og skulle han bli singel og fortsette å ha sex med deg vil du aldri kunne stole på han fordu vet han ikke er så nøye på det med troskap i et forhold.

Så selv om han er både vakker, morsom og flink i senga er han ikke en mann å satse på. Riv av plasteret og bli ferdig med han, vondt en stund, men du kommer greit over det. 

Anonymkode: c0ed0...5a6

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ikke angre på det. Du kommer til å være second best bestandig hos han, den som får smulene når han kan stikke av fra forpliktelsene sine i familien. Han bruker deg, han er ikke verdt det.

Anonymkode: 014ea...634

Tusen takk for trøst og støtte ❤️❤️

Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Om man blir forelsket i elskeren sin så er det ikke lenger en uproblematisk relasjon, da er det ulykkelig kjærlighet.

For du kommer aldri til å bli denne mannens nummer en, og skulle han bli singel og fortsette å ha sex med deg vil du aldri kunne stole på han fordu vet han ikke er så nøye på det med troskap i et forhold.

Så selv om han er både vakker, morsom og flink i senga er han ikke en mann å satse på. Riv av plasteret og bli ferdig med han, vondt en stund, men du kommer greit over det. 

Hva skulle jeg gjort uten dere ? TUSEN TAKK 🙏❤️🙏

Anonym bruker skrev (45 minutter siden):

Løgn altså? 

Det trenger ikke være løgn, men det er en sannhet som ikke holder når du er forelsket og han bare vil ha deg i hemmelighet i tillegg til familien sin.

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Det trenger ikke være løgn, men det er en sannhet som ikke holder når du er forelsket og han bare vil ha deg i hemmelighet i tillegg til familien sin.

🥺🥺💔

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Jeg ble forelsket 🙈 vondt. Angrer litt på at jeg blokkerte. Men må bare være sterk 

Du må tenke etter. Hva er du forelsket i?  Det er en ting. Hvis det er at du er tiltrukket, så er ikke det forelskelse. Hvis han gir deg oppmerksomhet du trenger, så handler det heller ikke om forelskelse, men bekreftelse. Er det at han er utilgjengelig og gjør det mer spennende, så handler det om spenning. Skjønner? 

Du må tenke etter, for følelser kan lure oss. Men det er en litt skummel ting med de som ikke behandler oss bra. Da virker nemlig helt vanlig gode sider og handlinger som noe mye større fordi det er mer sjelden vare fra den kanten. 

Nå behandler ikke denne mannen deg bra. Han behandler kona enda verre. Det sier jo mye om den mannen. Han er en stor unge. Jeg tror nok du fortjener bedre. 

Anonymkode: f7964...1d9

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Du må tenke etter. Hva er du forelsket i?  Det er en ting. Hvis det er at du er tiltrukket, så er ikke det forelskelse. Hvis han gir deg oppmerksomhet du trenger, så handler det heller ikke om forelskelse, men bekreftelse. Er det at han er utilgjengelig og gjør det mer spennende, så handler det om spenning. Skjønner? 

Du må tenke etter, for følelser kan lure oss. Men det er en litt skummel ting med de som ikke behandler oss bra. Da virker nemlig helt vanlig gode sider og handlinger som noe mye større fordi det er mer sjelden vare fra den kanten. 

Nå behandler ikke denne mannen deg bra. Han behandler kona enda verre. Det sier jo mye om den mannen. Han er en stor unge. Jeg tror nok du fortjener bedre. 

Anonymkode: f7964...1d9

Jeg har fått masse oppmerksomhet fra andre, mange som sier de samme fine tingene.. men jeg likte han her sykt godt. Alt ved han. Stemmen, hva vi snakket om ❤️ føler meg fremdeles litt forelsket, har ikke kjent på sånne følelser på flere år. 

Men ja, jeg fortjener bedre. 

Tusen takk for at du tok deg tid, det hjelper veldig å få en oppvekker.

Prisen til den største desperate idioten går til meg! Jeg tok kontakt med han igjen..  Herregud!  Nå ønsker han ikke å ha noe med meg å gjøre... Er det virkelig mulig å være så dum som meg? Han liker meg tydeligvis ikke lengre ! Føler meg så dum ! Ulykkelig, og jeg har driti meg ut ! Hvordan takle dette?

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Prisen til den største desperate idioten går til meg! Jeg tok kontakt med han igjen..  Herregud!  Nå ønsker han ikke å ha noe med meg å gjøre... Er det virkelig mulig å være så dum som meg? Han liker meg tydeligvis ikke lengre ! Føler meg så dum ! Ulykkelig, og jeg har driti meg ut ! Hvordan takle dette?

Hadde du ikke blokket han? Ja, dumt av deg å kontakte han! 

Anonymkode: 3be38...7b3

Annonse

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Han har lagt meg til med en annen profil.. men nå åpner han ikke meldingene mine en gang. Jeg er håpløst forelsket 😭😭 han sendte bare meldinger i starten 💔💔

Hvorfor har han lagt meg til med ny profil?  Bare for å sjekke om jeg flørter med andre? Eller? Noen som kan forklare meg menn?

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor har han lagt meg til med ny profil?  Bare for å sjekke om jeg flørter med andre? Eller? Noen som kan forklare meg menn?

Ingen?  Dette er viktig 

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Jeg vil jo ha svar 😢

Hvorfor? Skulle du ikke prøve å glemme han? Du gjør ikke det når du fortsetter å gruble og skrive her. Forholdet deres er dødfødt. Det kommer aldri til å bli dere to. Kom deg videre og finn deg en som er singel som du kan få det fint sammen med.

Anonymkode: 580e4...856

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Kom deg videre og finn deg en som er singel som du kan få det fint sammen med.

Anonymkode: 580e4...856

Og gift deg med han før du gir han tilgang til ditt mest intime. Da er du sikret fra å bli såret.

Anonymkode: c1ec2...41d

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Og gift deg med han før du gir han tilgang til ditt mest intime. Da er du sikret fra å bli såret.

Hehe dagens dummeste råd! Hvor mange menn tror du vil gå flere år uten å ha sex fordi en skal vente til en er gift?? Det er ikke mange! Å jeg ville hvertfall ikke giftet meg med en mann jeg ikke har vært sammen med noen år først.

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Hehe dagens dummeste råd! Hvor mange menn tror du vil gå flere år uten å ha sex fordi en skal vente til en er gift?? Det er ikke mange! Å jeg ville hvertfall ikke giftet meg med en mann jeg ikke har vært sammen med noen år først.

Eh? Wow, bare wow. Rådet er for at HI skal unngå å bli såret flere ganger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...