Gå til innhold

Hjelp meg på tenke klart - elsker

Anbefalte innlegg

Jeg har en elsker, han maser hele tiden om å treffes. Vi lager avtaler, men er ikke alltid det blir noe av. Enten er det konen som kommer i veien, eller han sovner på sofaen osv. Jeg føler meg bare dum som går å håper. 

Har prøvd å kutte han ut, men han tar kontakt på nytt, gang på gang. Ikke lett... liker han 

Anonymkode: 4ea3b...be4

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg har en elsker, han maser hele tiden om å treffes. Vi lager avtaler, men er ikke alltid det blir noe av. Enten er det konen som kommer i veien, eller han sovner på sofaen osv. Jeg føler meg bare dum som går å håper. 

Har prøvd å kutte han ut, men han tar kontakt på nytt, gang på gang. Ikke lett... liker han 

Høres ut som bare masse unnskyldninger for å ikke møte deg

Anonymkode: e1b45...088

Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Ja, det føler jeg og. Men hvorfor fortsetter han å ta kontakt?  Sier mye fint til meg, sier han savner meg osv 

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Siden det er han som tar kontakt for å møtes så tenker jeg heller at han avslår siden han er redd kona skal finne det ut, og klarer ikke å finne på en god unnskyldning ovenfor henne på hvor han er når han møter HI

Anonymkode: 4950f...911

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Siden det er han som tar kontakt for å møtes så tenker jeg heller at han avslår siden han er redd kona skal finne det ut, og klarer ikke å finne på en god unnskyldning ovenfor henne på hvor han er når han møter HI

Anonymkode: 4950f...911

Hvorfor kan han ikke si dette til meg da? 😬😰🤯

Annonse

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Hvorfor er du verdt så lite ? Hjelpe meg dame stram deg opp. Hva i alle dager skal du med en sånn «mann» . 

Anonymkode: 2dd9a...789

Den trengte jeg! Hva skal jeg si til han? Bare blokkere han?

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Den trengte jeg! Hva skal jeg si til han? Bare blokkere han?

Blokker. Gjerne opplys kona hans om hva som skjer. 
Ikke synk så lavt og hør på det tullet. Finn deg heler en MANN

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Blokker. Gjerne opplys kona hans om hva som skjer. 
Ikke synk så lavt og hør på det tullet. Finn deg heler en MANN

Takk! Jeg har null selvtillit og null selvfølelse! Takk fine

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kona hans kommer i veien? 😃

Det sier seg selv. Om hun i hodet hans ikke har største plassen, så er det viktig for utro menn å vise at hun er førsteprioritet mange ganger. Sånn at hun ikke blir for mistenksom vet du. Sist gang jeg snakket med en utro mann så lo han og sa : Nei, jeg får vel komme meg hjem vel, for det er jo grenser for hvor lang tid jeg skal bruke på å hente noe. Så må jeg ta med kjerringa på senteret for å gjøre henne fornøyd. Happy wife, happy life dere, høhø

Hvorfor sløser du deg bort på sånne i.d.i.o.t.e.r? 

Anonymkode: f7964...1d9

Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Hi her. Jeg blokkerte han 🥳🥳🥳🥳

Veldig bra. Men, det er lett å blokkere, utfordringen er å ikke oppheve den blokkeringen. Han vil jo prøve å nå deg når han får lyst igjen. 

Anonymkode: e8def...0cb

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Veldig bra. Men, det er lett å blokkere, utfordringen er å ikke oppheve den blokkeringen. Han vil jo prøve å nå deg når han får lyst igjen. 

Anonymkode: e8def...0cb

Jeg må bare være sterk. Tror ikke han får tak i meg igjen 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Kona hans kommer i veien? 😃

Det sier seg selv. Om hun i hodet hans ikke har største plassen, så er det viktig for utro menn å vise at hun er førsteprioritet mange ganger. Sånn at hun ikke blir for mistenksom vet du. Sist gang jeg snakket med en utro mann så lo han og sa : Nei, jeg får vel komme meg hjem vel, for det er jo grenser for hvor lang tid jeg skal bruke på å hente noe. Så må jeg ta med kjerringa på senteret for å gjøre henne fornøyd. Happy wife, happy life dere, høhø

Hvorfor sløser du deg bort på sånne i.d.i.o.t.e.r? 

Anonymkode: f7964...1d9

Jeg ble forelsket 🙈 vondt. Angrer litt på at jeg blokkerte. Men må bare være sterk 

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Ja, det føler jeg og. Men hvorfor fortsetter han å ta kontakt?  Sier mye fint til meg, sier han savner meg osv 

Mest sannsynlig: Han liker tanken på at du liker ham, men han er ikke veldig interessert i deg. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg ble forelsket 🙈 vondt. Angrer litt på at jeg blokkerte. Men må bare være sterk 

Ikke angre på det. Du kommer til å være second best bestandig hos han, den som får smulene når han kan stikke av fra forpliktelsene sine i familien. Han bruker deg, han er ikke verdt det.

Anonymkode: 014ea...634

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...