Gå til innhold

Strikkeoppskrift julegenser!🌲

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Prøvde også  «søk på bildet, på facebook - ulike strikkesider» osv.. , men blir ikke helt fornøyd med utvalget😖. Er det bare oss to som etterspør oppskriften😝. Synes de røde genserne er ABSOLUTT de fineste😍.. 

Tror du har rett at de er funnet opp til filmen… ughh..

Anonymkode: 2619b...f2b

Annonse

• 11 måneder senere...
Anonym bruker skrev (På 18.12.2023 den 18.42):

Hei! Har noen sett filmen "så var det jul igjen" på netflix, den nye norske? Jeg elsket de røde strikkegenserene som moren strikket, vet noen hva oppskrift det er? Den så kjent ut ..

Takk for svar😄

Anonymkode: 467bb...a9c

Jeg har også hatt lyst til å strikke denne, og lett overalt på nett uten å finne oppskrift. Gav opp til slutt, og laget oppskrift selv 🙂 Har lagt den ut på Ravelry. Legger inn link under. Om linken ikke fungerer vil man finne den på Ravelry ved å søke på "Så er det jul igjen genser" 

https://www.ravelry.com/patterns/library/sa-er-det-jul-igjen-genser

IMG_7903.jpeg

IngunnA skrev (På 13.12.2024 den 12.30):

Jeg har også hatt lyst til å strikke denne, og lett overalt på nett uten å finne oppskrift. Gav opp til slutt, og laget oppskrift selv 🙂 Har lagt den ut på Ravelry. Legger inn link under. Om linken ikke fungerer vil man finne den på Ravelry ved å søke på "Så er det jul igjen genser" 

IMG_7903.jpeg

Ååå tusen takk😄😄🎄, jeg som skrev opprinnelige innlegget i fjor. Denne skal strikkes før neste jul, om jeg får det til. Til 2 tenåringsjenter og meg selv😄

Annonse

IngunnA skrev (På 13.12.2024 den 12.30):

IMG_7903.jpeg

Så flink du er og så hyggelig gjort å dele det her🎄juleglede sendes din vei😍

Anonymkode: 24d69...803

• 2 uker senere...
Strikkegladdame skrev (På 17.12.2024 den 10.20):

Hei🥰

Fant genseren på ravelry, men får ikke opp selve oppskriften. Hva gjør jeg galt? ♥️

IMG_8781.png

IMG_8782.png

Du gjorde ikke noe feil 🙈 Det var jeg som hadde glemt å aktivere oppskriften, etter at jeg hadde rettet en liten feil 😝 Men den funker nå ☺️

Anonym bruker skrev (På 15.12.2024 den 9.10):

Ååå tusen takk😄😄🎄, jeg som skrev opprinnelige innlegget i fjor. Denne skal strikkes før neste jul, om jeg får det til. Til 2 tenåringsjenter og meg selv😄

Det klarer du helt fint 😃

Enkel oppskrift, og på pinne 4 går arbeidet raskt. Strikket to før jul her selv, en til meg og en til sønnen min ☺️ Lykke til 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...