Gå til innhold

Hva er viktigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du gir gave er det da å kjøpe noe den du gir til ønsker seg eller gi noe du vil gi til personen? 

Anonymkode: 0acb4...837

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg regner med at du har en agenda med dennne tråden, så da du kan fortelle det først.

Anonymkode: cc8bb...959

Skrevet

Definitivt viktigst at du først sier hvor du vil med spørsmålet. Ellers gidder jeg ikke.

Skrevet

Det viktigste er at det er helt situasjonsbetinget. Hvem det er, hva de ønsker seg etc. Det er ikke noe enten eller her.

Skrevet

Det er ikke et spørsmål man kan svare på med to streker under svaret.

Svaret kan f.eks være veldig forskjellig svar når 4-åringen ønsker seg sminke men du ønsker å gi perler til å tre smykker, og når 14-åringen ønsker seg øredobber og du ønsker kjøpe sokker. Men svaret kan også være forskjellig om du har så dårlig råd at du er nødt til å kjøpe noe de trenger og ikke unødvendige ting de ønsker seg.

Det er så mange variabler og forskjellige situasjoner, og svaret kan være ganske forskjellig fra situasjon til situasjon.

Anonymkode: 85a55...74b

Skrevet

Jeg gir jo selvfølgelig det folk ønsker seg. 

Skrevet

Såklart hva mottaker ønsker seg, noe annet ville da vært rart? Det spiller da ingen rolle hva jeg vil oppi det når gaven er til noen andre. Man gir da gaver for å glede andre, ikke seg selv!?

Anonymkode: b05fb...474

Skrevet

Jeg tenker at jeg ikke gir gaver til folk jeg kjenner dårlig. Og når det gjelder dem jeg kjenner godt, så er disse tingene som regel sammenfallende. 

Skrevet

Herreguuuuuid! Blir du aldri lei???

Anonymkode: 684d6...82e

Skrevet

Jeg gir utelukkende noe jeg vet de ikke ønsker seg. Det er det viktigste for meg. Du da HI?

Anonymkode: 1ce24...c2c

Skrevet

Jeg forsøker å gi noe de ønsker seg, men er det for durt, så kjøper jeg noe jeg tenker de kunne ønsket seg eller noe jeg ønsker å gi dem. Heldigvis blir vi glad for alt vi får i min familie.

Anonymkode: 36f36...f55

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...