Gå til innhold

Er dette hva feminisme gjør med folk?

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke mitt problem at hennes fans aldri blir voksne. Hennes musikk er beregnet på jenter mellom 10 og 25 år. At ikke du blir voksen er ikke noe jeg kan noe for. Hun er et tenåringsidol, og Eric Conn har 100% rett. Ferdig snakket. 

Anonymkode: 00676...922

Når du går rett i et patetisk personangrep, da har du tapt diskusjonen.

Anonymkode: 5a76a...340

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Det er ikke mitt problem at hennes fans aldri blir voksne. Hennes musikk er beregnet på jenter mellom 10 og 25 år. At ikke du blir voksen er ikke noe jeg kan noe for. Hun er et tenåringsidol, og Eric Conn har 100% rett. Ferdig snakket

Anonymkode: 00676...922

Lover du? 

Anonymkode: 03aca...66a

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Ja, konsekvensen av feminisme er at kvinner på 34 kan le høyt av at de blir kalt "aldrende", de kan tjene egne penger, de kan velge bort barn og de trenger aldri å gifte seg. 

Dvs: konsekvensen av feminisme er at kvinner kan gjøre eksakt det menn alltid har gjort uten å få en eneste kommentar på det - men de må likevel regne med at en tulling av en konservativ mann finner feil på dem likevel. 

Anonymkode: 5c4c5...d56

En av de bedre konsekvensene er at kvinner som Taylor, ikke behøver å gifte seg med menn som Eric, for noe så grunnleggende som mat på bordet og ei varm seng. 

Retten til å ta valg for seg selv er ett av de prinsippene som står øverst hos meg. Hurra for alle kvinner som setter seg i førersetet i eget liv. Om det innebærer singel, gift, katter, barn eller begge deler. Spiller ingen rolle for meg, så lenge du oppfører deg. 

Anonymkode: dc644...51a

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Dette er ikke feminisme, det er dekadense som kommer av overflod og velstand. Vi ser det samme over alt. Det vil etter hvert legge Europa i ruiner. Paradoksalt blir mennesker veldig empatiske og liberale i velstandsperioder. Vi føler oss sterke nok til å sette egne moralske grenser, vi er fryktløse. Resultatet blir at samfunnet går under, av mangel på barnefødsler fordi vi er mest opptatt av egen nytelse. Vi ser nå at Europa invaderes av innbyggere med høy fødselsrate. De vil ta over. 

Anonymkode: 86884...5a4

For noe merkelig ræl. Nå har du satt sammen noen merkelig urelaterte faktorer og påstander, og prøvd å lage en sammenheng. F eks har du ingen grunnlag for å si at dekadanse/overflod og fallende fødselsrate har en sammenheng. Der er ikke historisk empiri på dette, primært fordi effektive prevensjonsmidler er under 60 år gamle. Og bruken av "invaderes" er like absurd. Den eneste invasjonen som foregår i Europa akkurat nå, er den russiske invasjonen i Ukraina. 

For øvrig er dine meninger heller ikke relatert til Swift, Conn eller noe som er nevnt i hovedinnlegget. Med mindre du tenker at Taylor Swift i en fattigere livssituasjon ville ha fått flere barn, da? I så fall er det merkelig å omtale det som en positiv innsats mot samfunnskollaps. At kvinner setter til verden barn de ikke ønsker seg til en økonomisk virkelighet som ikke kan forsørge de barna, er vel mer av en samfunnskollaps. 

Anonymkode: 5c4c5...d56

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Dette er ikke feminisme, det er dekadense som kommer av overflod og velstand. Vi ser det samme over alt. Det vil etter hvert legge Europa i ruiner. Paradoksalt blir mennesker veldig empatiske og liberale i velstandsperioder. Vi føler oss sterke nok til å sette egne moralske grenser, vi er fryktløse. Resultatet blir at samfunnet går under, av mangel på barnefødsler fordi vi er mest opptatt av egen nytelse. Vi ser nå at Europa invaderes av innbyggere med høy fødselsrate. De vil ta over. 

Anonymkode: 86884...5a4

En demografisk kollaps er uunngåelig i ett hvert samfunn på sikt. Men nå har vi muligens en løsning til å forlenge den velstanden med KI. Det er da noe og frister definitivt mer enn å ende opp som en 12 år gammel tvangsgiftet analfabet. 

Anonymkode: dc644...51a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...