Gå til innhold

Er rumpa di myk/slapp eller hard? Uten at du strammer.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Når du står eller sitter? Min er myk når jeg sitter og fast når jeg står. I mange år var den hard som stein og jeg slet med smerter i korsrygg og bekken inntil jeg lærte meg at det ikke var nødvendig at rumpemusklene skulle være stramme hele tiden når jeg sto. Har du lett for å stå med overstrekk i knærne, stram rumpe, svai i ryggen og skuldrene litt for langt tilbake?

Anonymkode: a7f52...e29

Min er myk og slapp, og liten. Fikk litt mer på rompa etter graviditet, heldigvis. Var flat som ei pannekake før barn. Fortsatt ikke så mye å skryte av, men har funnet ut at hvordan jeg ser ut bakfra ikke er mitt problem! 

Anonymkode: 45032...d22

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Når du står eller sitter? Min er myk når jeg sitter og fast når jeg står. I mange år var den hard som stein og jeg slet med smerter i korsrygg og bekken inntil jeg lærte meg at det ikke var nødvendig at rumpemusklene skulle være stramme hele tiden når jeg sto. Har du lett for å stå med overstrekk i knærne, stram rumpe, svai i ryggen og skuldrene litt for langt tilbake?

Anonymkode: a7f52...e29

Det er når jeg står. Nei, jeg står ikke slik. Har ikke hatt noen smerter i ryggen. 

Hi

Anonymkode: d68cf...ce6

Annonse

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Er det dette våre feministiske formødre kjempet for? At kvinner skulle jevnføre hverandres rumper?

Anonymkode: daf7f...f54

Nei, det er viktig å bare snakke om det våre feministiske formødre kjempet for. Alltid. 

Anonymkode: b4d40...b8c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...