Gå til innhold

Grinchen

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Du er krenka på vegne av en korrumpert filmkarakter i Disney-søppel med verdens dårligste skuespiller? Herre.

Anonymkode: c96fc...2a1

Nei, jeg kritiserer den litterære verdien i boka og følgelig den kunstneriske verdien i det makkverket av en film. Og ja, verdens dårligste skuespiller setter liksom pikken over i-en og gjør makkverket fullendt. Det er svar på hovedinnleggers spørsmål, så hvis du ikke har noen andre du vil sensurere, kanskje du skal holde deg til å svare du også?

Du bør jobbe litt med leseforståelsen ellers. 

Anonymkode: ae21b...d07

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

At du ikke forstår historien, gjør den ikke åndssvak.

Anonymkode: d1afc...1cc

Der er mange grunner til at den er åndssvak. Ingen av dem henger sammen med hvordan jeg forstår den, de er der også uten at jeg tar stilling. 

Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Nei, jeg kritiserer den litterære verdien i boka og følgelig den kunstneriske verdien i det makkverket av en film. Og ja, verdens dårligste skuespiller setter liksom pikken over i-en og gjør makkverket fullendt. Det er svar på hovedinnleggers spørsmål, så hvis du ikke har noen andre du vil sensurere, kanskje du skal holde deg til å svare du også?

Du bør jobbe litt med leseforståelsen ellers. 

Boka er strålende. Men pikken har jeg ikke sett.

Anonymkode: c96fc...2a1

Har ikke sett filmen, men i boka står det svart på hvitt at ingen egentlig hvorfor Grinchen hatet jula. Ikke ser han nevneverdig  annerledes ut enn de andre karakterene heller.

"Maybe Christmas doesn't come from a store, maybe Christmas... perhaps... means a little bit more" må være julemoral så god som noen.

Anonymkode: c4cb9...e52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...