Gå til innhold

Uggs, utsolgt overalt. 🥹

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (7 timer siden):

Ja, det er sånne. Dette er barnemodell. Trenger str 38, 2 par. 

Anonymkode: 3df99...3f0

Jeg opplevde det samme i fjor.

Jeg tok meg en runde på alle butikker i nærheten som solgte de og la igjen navn og nr sånn at de kunne ringe meg om de plutselig fikk inn et par.

Lillejulaften ringte de og jeg kunne hente et par til datteren min.

Du kan ha flaks. ;)

Anonymkode: 878bb...228

Annonse

Jeg har lett etter samme sko i samme farge i flere uker. Skulle gjerne hatt akkurat disse denne vinteren, fordi de er så enkle å ta på. Dessverre uten suksess her også, til tross for venninner som har holdt utkikk fra Stavanger til Oslo ☺️
De eneste jeg har sett er de med glidelås, men jeg liker de uten bedre. Det tipper jeg kanskje er feil type for jentene dine også?

https://www.shoegallery.no/no/products/ugg/ugg-6081-23h6081/?code=54237401149

Kira skrev (2 timer siden):

Jeg har lett etter samme sko i samme farge i flere uker. Skulle gjerne hatt akkurat disse denne vinteren, fordi de er så enkle å ta på. Dessverre uten suksess her også, til tross for venninner som har holdt utkikk fra Stavanger til Oslo ☺️
De eneste jeg har sett er de med glidelås, men jeg liker de uten bedre. Det tipper jeg kanskje er feil type for jentene dine også?

https://www.shoegallery.no/no/products/ugg/ugg-6081-23h6081/?code=54237401149

Tusen takk, men de blir også feil. Det er bare én type som gjelder. 😅🎅🏾🎄 Ja, ja.. blir jul likevel. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hva med gavekort om at de får sko så snart dere finner? 

Anonymkode: 74d0b...b73

Ja, tror det må bli det. Fant i USA og de blir levert 5.januar. 🤩🤩🤩 Gir dem bilde av skoene. 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...