Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Dette er så flaut😝 Jeg er gift, straks 40 og ferdig med småbarnsfasen og har plutselig fått draget som aldri før! Jeg får masse oppmerksomhet og blikk fra kjente og ukjente menn, og nå har jeg tatt meg i å fantasere om er par av dem. Jeg vil ikke faktisk gjøre noe, men liker tydeligvis oppmerksomheten bedre enn jeg var forberedt på🤪 Har det klikka for meg? Anonymkode: 2203b...0fc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Jeg gjorde det før når jeg fikk oppmerksomhet. Nå er jeg visst usynlig så da er det akkurat som om st den delen av livet ikke eksisterer lengre. Rart, og en omstilling for meg, for jeg har alltid vært forelsket, siden barnehagen, liksom 😅 Anonymkode: fd46b...f12
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 Er deilig og lov å fantasere om andre, men det er din egen lille hemmelighet. Jeg er 46 og fantaserer om en kompis av sønnen min på 21 år, så det har klikket mer for meg i tilfelle. Men det er kun fantasier, IKKE noe mer en det. Anonymkode: be2d4...ff6
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Nei. Du er nok ganske så normal. Vi liker oppmerksomhet så lenge den føles riktig, og litt flørt er bare oppmuntrende 🙂 Anonymkode: ff788...dc8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Jeg gjorde det før når jeg fikk oppmerksomhet. Nå er jeg visst usynlig så da er det akkurat som om st den delen av livet ikke eksisterer lengre. Rart, og en omstilling for meg, for jeg har alltid vært forelsket, siden barnehagen, liksom 😅 Anonymkode: fd46b...f12 Veldig rar omstilling for meg også. Jeg var vel ikke usynlig da jeg var yngre, men jeg får inntrykk av at jeg skiller meg mer ut nå. I mitt miljø er det også mange på min alder som har småbarn og ikke deltar like mye. Jeg har også begynt å gå med akkurat de klærne jeg vil, før var jeg nok litt mer forsiktig. Jaja, det varer vel en stund før jeg blir for gammel for jevnaldrende menn;) Anonymkode: 2203b...0fc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #6 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg gjorde det før når jeg fikk oppmerksomhet. Nå er jeg visst usynlig så da er det akkurat som om st den delen av livet ikke eksisterer lengre. Rart, og en omstilling for meg, for jeg har alltid vært forelsket, siden barnehagen, liksom 😅 Anonymkode: fd46b...f12 Det kan enda forandre seg. Det vet jeg alt om etter noen år jeg var usynlig 🙂 Anonymkode: ff788...dc8
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det kan enda forandre seg. Det vet jeg alt om etter noen år jeg var usynlig 🙂 Anonymkode: ff788...dc8 Skjønner ikke hvorfor jeg har blitt usynlig, og kan derfor heller ikke se helt hva som skulle forandre seg 😞 Jeg har egentlig alltid fått mye oppmerksomhet fea menn. Nå ser ikke mannen min meg engang. Vi har ikke hatt sex på et par år. Så jeg må virkelig ha blitt uattraktiv, jeg klarer bare ikke se det selv i speilet at jeg har forandret meg så mye. Men ser det på bilder andre har tatt. Kanskje jeg har omvendt speilsyke - at jeg ser meg selv freshere enn jeg er. Stusselig er det i alle fall Anonymkode: fd46b...f12
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 Jeg er også gift, har barn. Har sex med andre, får mye oppmerksomhet. Sykt deilig Anonymkode: 99f89...d29
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 Hvorfor i all verden skulle du ikke fantasere om ukjente menn? Det finnes vel ingen som bare fantaserer om partneren sin? Jeg for min del har aldri fantasert om noen virkelig person, lager bare små fantasiscener i hodet. Er forøvrig aldri med i fantasien selv heller, ser bare for meg personer i seksuelle situasjoner. Anonymkode: e5c92...ca2
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg er også gift, har barn. Har sex med andre, får mye oppmerksomhet. Sykt deilig Anonymkode: 99f89...d29 Da er det ikke lenger fantasi. Er du utro, eller har dere åpent forhold? Anonymkode: be2d4...ff6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå