Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #1 Skrevet 16. desember 2023 Siste helg før jul, hva er planen? Anonymkode: 116d5...7e9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #2 Skrevet 16. desember 2023 Har laga risboller, sitter til frisøren nå. Så blir det pynting av hus i ettermiddag. Anonymkode: 1ae79...726
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #3 Skrevet 16. desember 2023 På tur, handle juletre og skifte på sofaen. Anonymkode: 0c663...084
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #4 Skrevet 16. desember 2023 Jeg testa positiv på koronatest i dag tidlig, så jeg holder meg hjemme et par dager... Krysser fingrene for at jeg ikke blir så dårlig, går helt greit foreløbig, som en kraftig forkjølelse. Men tenkte jeg skulle sette opp juletre, pynter det i morgen. Kanskje lage noen havreflarn sammen med datteren min, hun hadde lyst på det. Anonymkode: efdb3...8c9
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #5 Skrevet 16. desember 2023 Har pakket inn julegaver, nå skal jeg ordne litt på et par butikker, så gå en tur. Dagen avsluttes med en førjulsfest med noen venner. Anonymkode: ea4b4...b92
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #7 Skrevet 16. desember 2023 Jeg syr ferdig en silketopp og skal sy på perler. Så har jeg funnet fram tre av de penere kjolene fordi jeg er blitt invitert på middag av kjæresten til datteren min på mandag, og siden han skal spandere vil jeg pynte meg litt. Så har jeg gått tur med hunden, og skal vaske litt tøy. Ellers sitte som vanlig ved skrivebordet. Skal muligens ta en litt ubehagelig telefon, men ellers ingen planer og gjøremål. I morgen blir det å pynte på hytta og så shine opp her hjemme. Det er fast på søndager. Anonymkode: 9bbd5...9ad
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #8 Skrevet 16. desember 2023 Kino og Peppes Anonymkode: f306e...d4b
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #9 Skrevet 16. desember 2023 Julemarked og pakke inn gaver Anonymkode: c9e04...bce
tante grusom master of law Skrevet 16. desember 2023 #10 Skrevet 16. desember 2023 Har løpt en tur i skogen. Snart blir det handling og litt rydding/vasking hjemme. Ikke de store planene.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #11 Skrevet 16. desember 2023 tante grusom master of law skrev (2 minutter siden): Har løpt en tur i skogen. Snart blir det handling og litt rydding/vasking hjemme. Ikke de store planene. Oh, hvor bor du? Ser ut av vinduet her og det er umulig å i det hele tatt gå til postkassen uten brodder. Så nabokona med piggsko og staver med pigger på når hun hentet avisen i stad. Her er det ingen som løper gitt Is med vannfilm over, livsfarlig. Anonymkode: efdb3...8c9
tante grusom master of law Skrevet 16. desember 2023 #12 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Oh, hvor bor du? Ser ut av vinduet her og det er umulig å i det hele tatt gå til postkassen uten brodder. Så nabokona med piggsko og staver med pigger på når hun hentet avisen i stad. Her er det ingen som løper gitt Is med vannfilm over, livsfarlig. Anonymkode: efdb3...8c9 Bor utenfor oslo. Her har det foreløpig ikke blitt holke. Er null is i skogen, kun snø. Men løper med piggsko uansett. Men nå kommer plussgradene også her, så da blir det is, dessverre.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #13 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Jeg testa positiv på koronatest i dag tidlig, så jeg holder meg hjemme et par dager... Krysser fingrene for at jeg ikke blir så dårlig, går helt greit foreløbig, som en kraftig forkjølelse. Men tenkte jeg skulle sette opp juletre, pynter det i morgen. Kanskje lage noen havreflarn sammen med datteren min, hun hadde lyst på det. Anonymkode: efdb3...8c9 Jeg også. Og formen er elendig. Har vært hjemme hele uka. Blir sofa og sport på tv Anonymkode: 85679...cad
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #14 Skrevet 16. desember 2023 Har hatt deilig sex med samboer. Nå skal vi slappe av resten av dagen forran tv med god mat og vin i kveld. Anonymkode: 88278...77a
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #15 Skrevet 16. desember 2023 Venninnejulebord i kveld. I morgen blir det sikkert en litt slapp dag for min del, men skal bake litt med barna. Anonymkode: 74eee...33e
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #17 Skrevet 16. desember 2023 Julebord med venninner. Mann og to tenåringer hjemme; guttekveld. Men har pyntet treet og huset, vasket badene og en midtveis i en haug med klesvask 😩. Skal jogge meg en tur. Anonymkode: 34d14...ebc
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #18 Skrevet 16. desember 2023 Jeg har kjøpt juletrær og gjort unna "ukeshandlingen" av mat. Så har jeg satt en rundstykkene som står til heving. Planen videre er baking og skikkelig rydding og vasking av overklassen, litt sport på tv og god mat med ungene når de er ferdige på jobb. Anonymkode: 116bf...358
tante grusom master of law Skrevet 16. desember 2023 #19 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg har kjøpt juletrær og gjort unna "ukeshandlingen" av mat. Så har jeg satt en rundstykkene som står til heving. Planen videre er baking og skikkelig rydding og vasking av overklassen, litt sport på tv og god mat med ungene når de er ferdige på jobb. Anonymkode: 116bf...358 Bra noen vasker overklassen! De er skitne.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #20 Skrevet 16. desember 2023 tante grusom master of law skrev (1 minutt siden): Bra noen vasker overklassen! De er skitne. Ja, jeg bruker en spesialkost for fjerne skitne tanker og stålull på svart økonomi😁 Anonymkode: 116bf...358
tante grusom master of law Skrevet 16. desember 2023 #21 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Ja, jeg bruker en spesialkost for fjerne skitne tanker og stålull på svart økonomi😁 Anonymkode: 116bf...358 Husk å stake godt opp!
Tekla123 Skrevet 16. desember 2023 #22 Skrevet 16. desember 2023 I dag ryddes og vaskes heimen, i morgen tar jeg med sønnen og stebroren (sønn av stemor) på førjulstur til Kiel. Vi skal på lekebutikk, Primark og julemarkeder 🤩 Gutta er det kun 8 mnd i mellom og de har vært brødre siden de var 1 og 2 år. De er 9 og 10 nå. Så da blir det en herlig, avslappende båttur på a mor, litt shopping i Kiel og kos. Tirsdag kommer vi hjem og da blir sønnen med til pappaen sin og får enda mer søskentid.
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2023 #23 Skrevet 16. desember 2023 Tekla123 skrev (2 timer siden): I dag ryddes og vaskes heimen, i morgen tar jeg med sønnen og stebroren (sønn av stemor) på førjulstur til Kiel. Vi skal på lekebutikk, Primark og julemarkeder 🤩 Gutta er det kun 8 mnd i mellom og de har vært brødre siden de var 1 og 2 år. De er 9 og 10 nå. Så da blir det en herlig, avslappende båttur på a mor, litt shopping i Kiel og kos. Tirsdag kommer vi hjem og da blir sønnen med til pappaen sin og får enda mer søskentid. Skal ikke guttene på skolen over helgen? Anonymkode: a5d43...6bf
Tekla123 Skrevet 16. desember 2023 #24 Skrevet 16. desember 2023 Anonym bruker skrev (41 minutter siden): Skal ikke guttene på skolen over helgen? Anonymkode: a5d43...6bf Nei, de har fått fri.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå