Gå til innhold

Hvis dette forumet har all interaksjon dere hadde med andre

Anbefalte innlegg

mamma til adhd gutt<3 skrev (37 minutter siden):

Mitt selvbilde påvirkes heldigvis ikke av forum og hvis anonyme personer på nett påvirker min selvtillit så logger jeg av.

Nei, men jeg tenkte hvis alt du hadde av interaksjon med andre var forumet da. 

Anonymkode: 14182...ccf

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Og derfor er det noe i ditt hode som er voldsomt avvikende fra normalen.

Anonymkode: 92ff5...b32

Hvilken "normalen"? De du omgås er vel ikke de samme jeg omgås. 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Hvilken "normalen"? De du omgås er vel ikke de samme jeg omgås. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Og derfor er det noe i ditt hode som er voldsomt avvikende fra normalen.

Anonymkode: 92ff5...b32

Hvorfor svarer du ikke på det over? 

Vil du bare tråkke ned noen uten forklaring og grunn? 

Hvis min eneste mulighet til sosial kontakt hadde vært forumet i nåværende form, hadde jeg droppet sosial interaksjon. Her er det såpass mye rar kommunikasjon at jeg tror jeg etter et halvår eller tre kunne blitt litt sprø. Siden jeg i mitt vanlige liv omgås med mye fine mennesker, er det lett å melde seg ut når det tipper over i mine øyne, men uten påminnelser om hva som fungerer godt, tror jeg det kunne blitt vanskeligere. 

Forumet slik det er no krev at ein er veldig selektiv på kva trådar ein går inn på og vilke brukarar ein gir merksemd. 

Sjølvbildet mitt ville forblitt uendra vil eg tru, men eg ville blitt ufatteleg einsam om eg levde livet mitt på anomymforum.

Annonse

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Ensom som nå. Til og med som anonym på et forum. Ingen håp her. 

Anonymkode: f91ad...692

Både livet og forum er ingen forskjell. Same shit! God jul! 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Både livet og forum er ingen forskjell. Same shit! God jul! 

Og som en skriver det velges bevisst hvem og hva man svarer på. 

Anonym bruker skrev (På 16.12.2023 den 9.28):

Hi her.

Noe av det jeg har sett mest her inne er når noen har selvtillit, og så blir de hakket voldsomt på fordi de blir beskyldt for å ha grandiost selvbilde. Man må ikke komme her og komme her, for da blir man den som tror de vet alt, kan mest og blir kalt forumfrelser. Det brukernavnet skulle jeg gjerne tatt da jeg ler hver gang jeg ser det, for det appelerer til min sans for humor. Jeg tar det ikke da, for det tror jeg ville virket provoserende. Ikke noe vits i å trigge folk her. 

Poenget er at jeg ikke ser noen her med skyhøyt selvbilde, og det er bra. Da mister man jo litt bakkekontakten, hvilket ligger helt tydelig i betegnelsen. Jeg skjønner derfor ikke hvorfor dere spør og må ha forklaring på hvorfor det blir feil, for litt realistisk må man jo være. Det blir ellers veldig vanskelig å kommunisere siden det da blir mer mangel på selvinnsikt, med mindre man har Dureks syndrom 😂

Selvbildet mitt ville nok vært helt frynsete om jeg kun fikk tilbakemeldinger herfra, selv om de som er mer ok er de jeg også har respekt for. Så mulig jeg hadde klart å sile ut de selv om jeg ikke hadde andre enn brukere her å forholde meg til. 

Nå er den bare en person som blir kallet for forumfrelser og som har et enormt grandiost selvbilde!

Og du «skulle gjerne hatt det brukernavnet og det er min humor» Nå oppfører du deg som en 2åring med kakesmuler rundt munnen og hånda i kakeboksen, men som blånekter for å ha tatt kakene. Du later som om du er noen som «beundrer» vedkomendes valg av brukernavn, for å vise at du ikke er vedkommende! 🤦‍♀️

Anonymkode: 90025...879

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Nå er den bare en person som blir kallet for forumfrelser og som har et enormt grandiost selvbilde!

Og du «skulle gjerne hatt det brukernavnet og det er min humor» Nå oppfører du deg som en 2åring med kakesmuler rundt munnen og hånda i kakeboksen, men som blånekter for å ha tatt kakene. Du later som om du er noen som «beundrer» vedkomendes valg av brukernavn, for å vise at du ikke er vedkommende! 🤦‍♀️

Anonymkode: 90025...879

Jeg syns du skylder meg en forklaring på denne analogien. Den gir absolutt ingen mening, og det hadde også vært fint om du faktisk svarte på spørsmålet. 

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

De her trådene er like spennende som å se på maling tørke.

Anonymkode: 50073...02f

Hakket bedre. Det er akkurat de to valgene jeg ofte har 😂

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Hakket bedre. Det er akkurat de to valgene jeg ofte har 😂

Da syns jeg du skal velge maling over forumet hver dag i uken! 

Anonymkode: ad953...182

Annonse

Mitt selvbilde er ikke i hovedsak ytrestyrt. Så det ville neppe ha blitt noe annerledes. 
Men når det er sagt, jeg antar jeg ville ha visst at et sosialt medium er en form for unntakstilstand. Å omgås med folk anonymt er jo ikke normalen.

Anonymkode: 83a80...900

Anonym bruker skrev (14 timer siden):

Jeg syns du skylder meg en forklaring på denne analogien. Den gir absolutt ingen mening, og det hadde også vært fint om du faktisk svarte på spørsmålet. 

Nei, du har jo mange ganger selv sagt at du ikke trenger å svare, så da trenger ikke andre det heller. 

Analogien er klokkeklar, den. Alle ser hvem som har gjort hva. 

Anonym bruker skrev (På 16.12.2023 den 22.44):

Ensom som nå. Til og med som anonym på et forum. Ingen håp her. 

Det velger du jo selv, da. Din deltakelse her på forum er som om du i det virkelige liv skulle sittet ved lunsjen på jobb hver eneste dag og klaget og klaget på alt fra været til ditt manglende sexliv. Ingen ville ha giddet å høre på der heller. Du legger jo opp til at man skal sky deg som pesten. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...